m245

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره m245

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. این ماژول یک مطلب را بدون بیرون آمدن از مطلب به یک منو اختصاص میدهد و برای اضافه کردن منو در مدیریت جوملا کاربرد ندارد
  2. سلام من این افزونه را خرید کردم اما با پسورد www.gilangraphic.ir باز نمیشود . لطفا بفرمایید پسورد چیست ؟
  3. 1. ابتدا در قسمت (مدير) در سمت چپ ويرچومارت فارسي به قسمت ( پيكربندي) و از آنجا به قسمت (حمل) برويد . 2. در اينجا فقط گزينه ( ماژول استاندارد حمل و نقل با نرخ ها و حمل كننده منحصر به فرد ) را تيك بزنيد و سپس با دكمه (ذخيره ) در بالا تغييرات را ذخيره كنيد سپس از منوي سمت چپ به ( حمل و نقل ) و از آنجا به ( حمل كننده ) برويد تا ليست ارسال نمايش داده شود بعد همه حمل كننده ها را پاك كنيد و با كليد ( جديد ) يك حمل كننده به شكل زير ايجاد كنيد . و آن را ( ذخيره ) كنيد . شركت ارسال كننده: 1 ليست سفارش: 1 3. به قسمت ( فروشگاه ) در سمت چپ و از آنجا به قسمت ( ليست مدل هاي حمل و نقل ) برويد 4. به گزينه ( Standard Shipping Module ) برويد و روي لينك ( تنظيمات نحوه ارسال ) آن كليك كنيد . 5. ليست نرخ ارسال ها نمايش داده ميشود همه گزينه موجود در ليست را پاك كنيد تا ليست كاملا خالي شود . 6. روي كليد ( جديد ) در بالا كليك كنيد و يك نرخ ارسال بعنوان مثال مانند زير درست كنيد . توضيحات سرعت حمل: پيشتاز ليست سفارش: 1 ارسال كننده: 1 كشور: IRAN ZIP range start: 0000000000 ZIP range end: 9999999999 كمترين وزن: 1 بيشترين وزن: 300 هزينه: 20000 دستمزد بسته بندي:1500 پول: IRANIAN RIAL 5. روي دكمه ( ذخيره ) در بالا كليك كنيد تا يك نرخ ارسال به ليست شما اضافه شود . در اينجا توجه داشته باشيد كه بايد براي كليه كالا هاي خود وزن را تعيين نماييد . اگر وزن كالاي شما در رنج كمترين و بيشترين وزن كه در اينجا تعريف كرده ايد باشد . آن نرخ ارسال در هنگام ثبت سفارش توسط مشتري براي مشتري نمايش داده خواهد شد . پس كار شما اين است كه ابتدا نرخ ارسال ها را از سايت پست جمهوري اسلامي ايران در اين آدرس http://www.post.ir/HomePage.aspx?Tab...tal&Lang=fa-IR برداريد و براي هر مورد يك نرخ ارسال درست كنيد مثلا پست سفارشي از وزن فلان تا فلان قيمت فلان و همينطور الي آخر وقتي . وقتي تمامي اين نرخ ارسال ها را وارد نموديد مشتري در هنگام ثبت فقط نرخ هاي حمل و نقل مربوط به وزن كالاي خود را مشاهده ميكند و ديگر نرخ ها براي او نمايش داده نميشود. موفق و پيروز باشيد زكات علم نشر آن است ( مولا علي كه درود خدا بر او باد )
  4. 1. ابتدا در قسمت (مدير) در سمت چپ ويرچومارت فارسي به قسمت ( پيكربندي) و از آنجا به قسمت (حمل) برويد . 2. در اينجا فقط گزينه ( ماژول استاندارد حمل و نقل با نرخ ها و حمل كننده منحصر به فرد ) را تيك بزنيد و سپس با دكمه (ذخيره ) در بالا تغييرات را ذخيره كنيد سپس از منوي سمت چپ به ( حمل و نقل ) و از آنجا به ( حمل كننده ) برويد تا ليست ارسال نمايش داده شود بعد همه حمل كننده ها را پاك كنيد و با كليد ( جديد ) يك حمل كننده به شكل زير ايجاد كنيد . و آن را ( ذخيره ) كنيد . شركت ارسال كننده: 1 ليست سفارش: 1 3. به قسمت ( فروشگاه ) در سمت چپ و از آنجا به قسمت ( ليست مدل هاي حمل و نقل ) برويد 4. به گزينه ( Standard Shipping Module ) برويد و روي لينك ( تنظيمات نحوه ارسال ) آن كليك كنيد . 5. ليست نرخ ارسال ها نمايش داده ميشود همه گزينه موجود در ليست را پاك كنيد تا ليست كاملا خالي شود . 6. روي كليد ( جديد ) در بالا كليك كنيد و يك نرخ ارسال بعنوان مثال مانند زير درست كنيد . توضيحات سرعت حمل: پيشتاز ليست سفارش: 1 ارسال كننده: 1 كشور: IRAN ZIP range start: 0000000000 ZIP range end: 9999999999 كمترين وزن: 1 بيشترين وزن: 300 هزينه: 20000 دستمزد بسته بندي:1500 پول: IRANIAN RIAL 5. روي دكمه ( ذخيره ) در بالا كليك كنيد تا يك نرخ ارسال به ليست شما اضافه شود . در اينجا توجه داشته باشيد كه بايد براي كليه كالا هاي خود وزن را تعيين نماييد . اگر وزن كالاي شما در رنج كمترين و بيشترين وزن كه در اينجا تعريف كرده ايد باشد . آن نرخ ارسال در هنگام ثبت سفارش توسط مشتري براي مشتري نمايش داده خواهد شد . پس كار شما اين است كه ابتدا نرخ ارسال ها را از سايت پست جمهوري اسلامي ايران در اين آدرس http://www.post.ir/HomePage.aspx?Tab...tal&Lang=fa-IR برداريد و براي هر مورد يك نرخ ارسال درست كنيد مثلا پست سفارشي از وزن فلان تا فلان قيمت فلان و همينطور الي آخر وقتي . وقتي تمامي اين نرخ ارسال ها را وارد نموديد مشتري در هنگام ثبت فقط نرخ هاي حمل و نقل مربوط به وزن كالاي خود را مشاهده ميكند و ديگر نرخ ها براي او نمايش داده نميشود. موفق و پيروز باشيد زكات علم نشر آن است ( مولا علي كه درود خدا بر او باد )