nastaaliq

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    43
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره nastaaliq

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد 06/06/66

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    گرمسار
  • علاقه مندی ها
    خوشنویسی،نواختن تار
  1. ممنون دوست عزیز.اطلاعاتی رو که فرمودین پ خ کردم براتوون.
  2. باز هم درست نشد.محتویات پوشه رو جایگزین کردم ولی به مزحله آخر که میرسم اصلا واسه نصب کردن اضلا لود نمی کنه.
  3. این هم زیپ شده پوشه ای که فرمودین: http://tehranplastco.ir/mysql.zip
  4. lممنون دوست عزیز.بسته ی نصبی هستش که می خوام نصب کنم.این هم فایل بسته نصبی که رووی هاستم آپلود کردم و لینکش و براتون قرار میدم: http://tehranplastco.ir/Persian_JM_Arise_Quick_Start_Package_V1.1_J3.x.zip
  5. با درود خدمت شما دوستان گرامی. هنگام نصب جوملا 3 تمامی مراحل به درستی پیش می ره ولی در مرحله آخر(4) هنگام نصب کردن و لود کردن می موونه و تغییرری نمی کنه.من بسته نصبی رو رووی هاست لینوکس می خوام نصب کنم. خواهشا کمک کنید.کارم بدجوری گیره...
  6. با درود. هنگام ایجاد محتوای جدید وقتی که می خوام عکسی در متن درج کنم متاسفانه درج نمی شه.حتما باید از تووی خود ادیتور قسمت insert/edit images عکس رو درج کنم. دوستان مشکل از جوملای من هستش؟راه حل چیه؟
  7. نصب کرده بودم ولی بعد از اینکه این مشکل پیش اومد افزونه رو پاک کردم.به پشتیبان هاست تیکت زدم می گه مشکل در اسکریپت هستش.
  8. این کار رو هم انجام دادم متاسفانه درست نشد.
  9. همین کاری که گفتید انجام دادم ولی ارور خاصی نداره.
  10. از اخرین افزونه ای که نصب کردم خیلی وقته که می گذره.جدیدا اینجوری شده.کدوم قسمت فایل کامفیگ رو باید تغییر بدم؟
  11. با سلام خدمت دوستان. من بعد از اینکه نام کاربری و رمز عبور رو در مدیریت جوملا وارد می کنم و دکمه ی ورود رو می زنم وارد یه صفحه سفید و خالی می شه. مشکل از کجاست؟دوستان اگر راهنماییم کنید ممنون می شم،چند وقته که بدجور حالم و گرفته:13:
  12. ممنون از دوستان گلم.مشکلم حل شد.ورژن جدیدو نصب کردم و کلی از مشکلاتم هم حل شد.
  13. ممنون دوست عزیز.نسخه ای که من استفاده می کنم از سایت میزبان فا دانلود کردم و خیلی عالی هستش.
  14. با سلام خدمت دوستان گرامی. چند روزه که این خطارو روی سایتم می یاد:Parse error: syntax error, unexpected T_PAAMAYIM_NEKUDOTAYIM in /home/nastaali/public_html/plugins/system/rsfirewall/rsfirewall.php on line 665 بعد فهمیدم که پشتیبان هاستم داره سرور و عوض می کنه.باهاشون تماس گرفتم و گفتن دارن بررسی می کنن.حالا تیکت زدن این و بهم می گن: ........................................................................................................................................................................... با توجه به اینکه خط 665 از فایل مذکور رو error داده خدمتتون طبق بررسی بخش فنی خط مذکور: $class::addIncludePath(JPATH_ADMINISTRATOR.'/components/com_rsfirewall/models'); می باشد و ظاهرا مشکلی در لود شده ماژول ها دارید و از سمت سرو موردی نمی باشد با پشتیبان برنامه خود تماس بگیرید. .......................................................................................................................................................................... می شه من و راهنمایی کنید؟