nastaaliq

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    43
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های nastaaliq

  1. با سلام خدمت دوستان. من بعد از اینکه نام کاربری و رمز عبور رو در مدیریت جوملا وارد می کنم و دکمه ی ورود رو می زنم وارد یه صفحه سفید و خالی می شه. مشکل از کجاست؟دوستان اگر راهنماییم کنید ممنون می شم،چند وقته که بدجور حالم و گرفته:13:
  2. با درود خدمت شما دوستان گرامی. هنگام نصب جوملا 3 تمامی مراحل به درستی پیش می ره ولی در مرحله آخر(4) هنگام نصب کردن و لود کردن می موونه و تغییرری نمی کنه.من بسته نصبی رو رووی هاست لینوکس می خوام نصب کنم. خواهشا کمک کنید.کارم بدجوری گیره...
  3. ممنون دوست عزیز.اطلاعاتی رو که فرمودین پ خ کردم براتوون.
  4. باز هم درست نشد.محتویات پوشه رو جایگزین کردم ولی به مزحله آخر که میرسم اصلا واسه نصب کردن اضلا لود نمی کنه.
  5. این هم زیپ شده پوشه ای که فرمودین: http://tehranplastco.ir/mysql.zip
  6. lممنون دوست عزیز.بسته ی نصبی هستش که می خوام نصب کنم.این هم فایل بسته نصبی که رووی هاستم آپلود کردم و لینکش و براتون قرار میدم: http://tehranplastco.ir/Persian_JM_Arise_Quick_Start_Package_V1.1_J3.x.zip
  7. با درود. هنگام ایجاد محتوای جدید وقتی که می خوام عکسی در متن درج کنم متاسفانه درج نمی شه.حتما باید از تووی خود ادیتور قسمت insert/edit images عکس رو درج کنم. دوستان مشکل از جوملای من هستش؟راه حل چیه؟
  8. نصب کرده بودم ولی بعد از اینکه این مشکل پیش اومد افزونه رو پاک کردم.به پشتیبان هاست تیکت زدم می گه مشکل در اسکریپت هستش.
  9. این کار رو هم انجام دادم متاسفانه درست نشد.
  10. همین کاری که گفتید انجام دادم ولی ارور خاصی نداره.
  11. از اخرین افزونه ای که نصب کردم خیلی وقته که می گذره.جدیدا اینجوری شده.کدوم قسمت فایل کامفیگ رو باید تغییر بدم؟
  12. با سلام خدمت دوستان گرامی. چند روزه که این خطارو روی سایتم می یاد:Parse error: syntax error, unexpected T_PAAMAYIM_NEKUDOTAYIM in /home/nastaali/public_html/plugins/system/rsfirewall/rsfirewall.php on line 665 بعد فهمیدم که پشتیبان هاستم داره سرور و عوض می کنه.باهاشون تماس گرفتم و گفتن دارن بررسی می کنن.حالا تیکت زدن این و بهم می گن: ........................................................................................................................................................................... با توجه به اینکه خط 665 از فایل مذکور رو error داده خدمتتون طبق بررسی بخش فنی خط مذکور: $class::addIncludePath(JPATH_ADMINISTRATOR.'/components/com_rsfirewall/models'); می باشد و ظاهرا مشکلی در لود شده ماژول ها دارید و از سمت سرو موردی نمی باشد با پشتیبان برنامه خود تماس بگیرید. .......................................................................................................................................................................... می شه من و راهنمایی کنید؟
  13. ممنون از دوستان گلم.مشکلم حل شد.ورژن جدیدو نصب کردم و کلی از مشکلاتم هم حل شد.
  14. ممنون دوست عزیز.نسخه ای که من استفاده می کنم از سایت میزبان فا دانلود کردم و خیلی عالی هستش.
  15. با درود خدمت دوستان گرامی. هر چند وقت یکبار این ارور بالای صفحه اصلی سایتم ظاهر می شه و مطالب سایتم نشون داده نمی شه(مطالب صفحه اول فقط نشون داده نمیشه). Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/nastaali/public_html/libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 383 این ارور از طرف هاسته یا بر می گرده به جوملای من؟تورو خدا راهنماییم کنید.
  16. با دورود خدمت شما.ممنون از راهنمائی شما.کارهایی که تذکر دادید و حتما انجام می دم.
  17. با درود خدمت شما دوستان و اساتید گرامی. چند وقته که یه مشکل عجیب برام افتاده. یوزر نیم و پسوورد من بطور خودکار عوض می شه،یوزرنیم مدیریت جوملام خودکار به admin تغییر پیدا می کنه و پسووردش هم تغییر می کنه.تقرریبا هر روز من پسورد و از طریق phpmyadmin عوض می کنم و بعد از یک روز دوام آوردن دوباره همین آش و همین کاسه. ابتدا با پشتیبان هاستم تماس گرفتم گفتن با آپدیت کردن جوملا مشکل حل می شه. جوملام توسط دوست گرامی جناب مهندس صابر بروز رسانی شد و چند روز همه چی خوب بود ولی از دو روز پیش دوباره روز از نو و روزی از نو.هر یوزری که می سازم بعد یه روز خودکار به admin تغییر پیدا می کنه و پسورد هم عوض می شه. توروخدا کمک کنید دارم کلافه می شم. مشکل از کجا آب می خوره؟آیا مشکل از هاسته؟
  18. <p>درود جناب افضلی.می شه پیام خصوصیتون رو چک کنید؟</p>

  19. اطلاعات رو براتون فرستادم.ممنون از لطفتون.
  20. ادرس سایتم: www.kelkemehr.com آدرس هاست: www.maralhost.com در مورد جوملا یکی از دوستان برام نصب کردن.
  21. تاریخ دقیق اولین باری که به این مشکل برخوردم سوم بهمن بود.
  22. فک نمی کنم از بسته نصبی باشه.8 ماه از بسته سایت ساز رایگانی که هاست برام نصب کرده بود استفاده کردم که این مشکل پیش اومد و بعدشم آپدیت و ... این مشکل توو جوملا 1.5 هم بوده اونجا که من هیچ بسته نصبی نصب نکردم.
  23. تقریبا سه هفته پیش بود که اقدام به ورود به جوملا کردم اون موقع یوزرم admin بود و جوملا 1.5.15 بود که با مشکل اشتباه بودن رمز مواجه شدم و قبلش هم به هیچ عنوان هیچ افزونه ای نصب نکردم.فقط یه مطلب روی سایت گذاشته بودم به پشتیبان تیکت زدم و اونا رمز جدید و فرستادم.چند بار همین کارو کردن و گفتن باید جوملات آپدیت بشه.بعد آپدیت یه چند وقتی خوب بود و دوباره همونجوری.بعد از آپدیت کردن بسته نصبی قالب galexy و نصب کردم.
  24. ممنون دوست عزیز. چجوری باید قالب را از شل خالی کنم؟ این مشکل قبل از آپدیت جوملا از 1.5 به 2.5 هم وجود داشته. در جوملا 1.5 از قالبی که خوده هاست ارائه کرده بود استفاده میکردم. اگر براتون امکان داره یه مقدار ساده تر توضیح بدین،من اونقدرهام حرفه ای نیستم.