sadaf3d

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    156
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

تمامی ارسال های sadaf3d

  1. در این افزونه مدیریت به هیچ وجه از طریق پنل مدیریت به پیام ها دسترسی نداره و حتی سازنده در فایل pdf راهنمای اون تاکید کرده که این کار رو نمیکنه. اما پیام ها در دیتابیس ذخیره میشه...
  2. سوال جدید رو توی تاپیک جدید بپرسید دوستان راهنمایی تون کنن.
  3. اینکه افزونه ای باشه که هم انیمیشن را در حالت scroll in و هم در حالت scroll out اجرا کنه و کارباهاش شبیه صفحه ساز باشه رو من پیدا نکردم...خیلی افزونه ها هست در حالت scroll in انیمیشن دلخواه تون رو اجرا میکنن اما در حالت خروج اسکرول رو من نتونستم پیدا کنم...ضمنا سایت مورد نظر هم از این استفاده کرده... این فریم ورک تو قالب های یوتم استفاده میشه...
  4. اگه منظورتون از آیکن ها، آیکن های مطلب مثل تعداد بازدید و نویسنده و غیره هست، علت تفاوت این دو منو اینه که در یکی از اونها از کامپوننت k2 استفاده کردید و در دیگری خیر و این تنظیمات مربوط به k2 هست و شما در منوی فروشگاه از این کامپوننت من ندیدم استفاده کنید.مشکل مهمی نیست و راحت میتونید حلش کنید اگر من درست مطلب رو متوجه شده باشم.
  5. دوست عزیزم آقا سید گل با کمال احترامی که براتون قائلم اما روشی رو که گفتید و حتی برخی توضیحاتی که دادید بهینه نیست و حتی یه کوچولو اگه به من اجازه بدید لفظ مسخره رو به این روش اطلاق(اتلاق) کنم.من بعد مدتها سر زدم به انجمن، این فیلم نظرم رو جلب کرد و نشستم دیدم.شما یک نکته ای رو میگید در فیلم تون که ادیتور نمی تونه کد آپارات رو درج کنه. این در واقع یک جور کاری برای بهینه سازی امنیت و سلامت مطالب (تکرار میکنم سلامت) هست که اجازه استفاده از تگ اسکریپت رو نمیده.شما می تونید خیلی راحت وارد مدیریت پلاگین ها بشید و اونجا پلاگین TinyMCE رو ببینید وارد بشید و یک قسمتی داره برای تگ های غیرمجاز، میتونید تگ script رو از اون قسمت بردارید تا اجازه ثبت بهتون بده.البته بعضی کامپوننت های امنیتی مثل آر اس فایروال هم یک گیر هایی میدن که محل بحث نیست... نکته دومی که به نظرم بهینه تر بود به جای روشی که توضیح دادید اینه که از پلاگین هایی که مخصوص این کار هستند استفاده کرد مثلا Sourcer یا چیزهایی شبیه به این که رایگانشون هم کار رو راه میندازه.حسن استفاده از این پلاگین ها اینه که هم سلامت مطلب بهتر رعایت میشه و هم کاربر هنگامی که میخاد زیر فیلمش یک توضیحی بده و اینها گیج نمیشه... در پایان باید بگم که از ویدئویی که گذاشته بودی لذت بردم و تشکر بابت وقتی که برای رفع مشکل مردم میذاری و امیدوارم که ادامه بدی همچنان قوی و پرقدرت...
  6. با تشکر از پاسخ شما اما فکر میکنم کمی اشتباه کردید. با دقت در سایت ایشون میبینید که این قسمت از کدشون استایل اینلاین هست. به کدهایی که در فایل css نوشته به صورت جداگانه نوشته نمیشه و درون کدهای html نوشته میشه. برای اطلاعات بیشتر میتونید به لینک : CSS How to و برای تمرین بیشتر دز این زمینه میتونید به لینک زیر مراجعه کنید: Tryit Editor v2.3 بنده تصویری رو ضمیمه کردم که بی تاثیر بودن فایل css خط 228 در عرض جدول قرمز رنگ ، در اون مشخصه. [ATTACH=CONFIG]8039[/ATTACH] تا جایی که بنده متوجه شدم این کاربر میخاد عرض جدولش رو کم کنه. البته اگه بنده اشتباه میکنم لطفا مدیران بنده رو راهنمایی بفرمایند
  7. ببینید من در چندتا سایت خبرگزاری دقت کردم و دیدم که بعضی از این کد خبر ها از ترکیب زمان و تاریخ و شماره خبر در اون روز و غیره به دست اومده.برای همین گفتم از الگوی خاصی تبعیت میکنه یا نه. اگه منظورتون از کد خبر یه عدد ساده باشه که به ترتیب به ازای هر مطلب افزایش پیدا میکنه میتونید از آی دی خود مطلب به عنوان کد خبر استفاده کنید.
  8. با سلام. در صورت امکان از طریق ویرایشگر jce و یا jck حالت مطلبتون رو به صورت نمایش کدهای html در بیارید و ببینید همچین کدی در اون وجود داره: <table align="right" cellpadding="0" cellspacing="0" class="auto-style1" dir="rtl" style="width: 455px; border-color: #c00707; border-width: 0px; background-color: #c00707; border-style: solid;"> و این تایپک رو ادامه بدید تا مشکل رو به صورت مشارکتی حل کنیم.
  9. به لینکی که در پست شماره 3 دادم خدمتتون مراجعه بفرمایید. چند مدت قبل اون کد و برخی توضیحات رو همون جا خدمتتون ارائه دادم.توی همین انجمن کمی آموزش و لینکهای مربوطه جهت دانلود و غیره رو دادم خدمت یکی از کاربران قبلی. شما اون افزونه ای رو که در پست شماره 3 بهش لینک دادم رو مطالعه بفرمایید و دانلود و نصب کنید. سپس طبق راهنمایی که همون جا هایلایت کردم پیش برید. شما برای این کار به سه چیز نیاز دارید. 1-آی دی ماژول 2- ساعت آغاز انتشار 3- ساعت پایان انتشار. اینها رو در سینتکس کد مربوطه قرار میدید و کار تمومه. البته هنوز به توضیح مبهمی که در مورد مشکلتون داده بودید پاسخ بنده رو ندادید. شما دقیقا میخاید چی رو زمان بندی کنید. مطلب یا فرم یا ماژول یا چی؟ پست شماره 3 همین تاپیک رو مطالعه کردید؟
  10. منظورتون از کد خبر چیه؟ اتوماتیک میخاید باشه یا اینکه دستی باید بهش بدن؟ از الگوی خاصی باید تبعیت کنه یا بدون الگوی خاص و رندم باید باشه؟ کمی توضیح بدید.
  11. با تشکر از saber این رو هم میتونید امتحان کنید: Fade and Drop Demo فاقد جی کوئری هست. اما کلا این حرکت ها رو یعنی استفاده از این جور چیزا رو خوشایند نمیدونم و به جای اون از بوت استرپ، uikit و فریم ورک های اینچنینی میتونید استفاده کنید.
  12. برای این کاری که شما میخاید انجام بدید ( که به نظر بنده لازم هم نیست که این کار رو بکنید چون در جوملا معادل اختراع چرخ از اول هست) باید ابتدا بگید که آیا از فریم ورک های سمت UI یا در واقع سمت کلاینت استفاده میکنید یا خیر؟ مثلا از بوت استرپ استفاده میکنید یا خیر؟ به این موارد میگن مودال. در بوت استرپ در این لینک میتونید ببینید که چجوری استفاده میشه: http://getbootstrap.com/javascript/#modals-sizes اگه از هیچ فریم ورکی استفاده نمیکنید همین تاپیک رو ادامه بدید.(هر چند که باید بگم معمولا بهتره از فریم ورک استفاده کنید) ضمنا از این به بعد عنوان تاپیک هاتون رو مرتبط تر انتخاب کنید.
  13. متاسفم اما در یاهو اطلاعات بین من و شما میمونه و دیگران نمیتونن استفاده کنند. شما اون سوالاتی رو که واقعا نمیشه پرسید رو خصوصی بفرستید. به شرطی که منظورتون از ، خصوصی بودن و یا حالتی داره که امنیت وب سایت شما رو با مطرح کردن اون سوال در جمع عمومی از بین میبره. وگرنه خصوصی پرسیدن توجیه دیگه ای از نظر بنده نداره. بهتره که موضوع تاپیک رو هم بیشتر از این منحرف نکنیم.
  14. مشکل بعدیتون رو متوجه هستم که چی هست. من یاهو دارم اما هدف از راهنمایی در این جا اینه که همه آیندگان هم بتونن مشکلشون رو حل کنند. برای جلوگیری از آبی شدن شما میتونید این کد ها رو در یک کلاس در css بذارید و اون کلاس رو به اون تگی که میخاید تخصیص بدید. کدهای مربوط : .noselect { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; }
  15. الان با کی هستی و به چه روشی درست شد؟ با نصب پلاگین یا کدی که خدمتتون عرض کردم؟ با تشکر از دوستمون که پلاگین رو معرفی کردند.
  16. شما لینکی رو که دادم باهاش تمرین کنید رو بهش دقت کن ها. امتحانی اون عبارتی رو که بنده بهت دادم از توی اون لینک تمرینی حذف کن تاببینی میتونی تصویر گوگل رو درگ کنی ولی وقتی اون کد رو میذاری نمیشه درگ کرد.
  17. سلام بر مدیرانجمن و سرپرست کل عزیز. شما درست میفرمایید.این کار معمولا کدنویسی نیاز داره. در این افزونه هم برای دستیابی به هدف کاربر محترم انجمن، یک خط کدنویسی نیاز داره که در اون ساعت مبدا که میخاید در اون لحظه انتشار آغاز و ساعت مقصد که میخاید انتشار متوقف بشه و همچنین آی دی مورد نیاز برای مخفی کردن ، طبق سینتکسی خاص باید نوشته بشه. با توجه به جمله زیر بنده فکر کردم از اونجایی که فرمودید باید اختصاصی نوشته بشه، منظورتون اینه که افزونه ی اختصاصی نوشته بشه و اگر منظورتون این نبوده من معذرت میخام.
  18. سلام دوست من. با عرض معذرت از دیرکرد در پاسختان بفرمایید: ondragstart="return false;" این رو در انتهای تگ تون اضافه میکنید. همچنین برای تمرین بیشتر میتونید برید به این لینک : JS Bin - Collaborative JavaScript Debugging
  19. خیر. همچین چیزی آماده وجود داره و من قبلا تو همین انجمن به یه نفر پاسخ دادم.فقط کمی برنامه نویسی هم لازم داره. برای توضیحات بیشتر به این تاپیک مراجعه کنید: زمانبندی صفحات جوملا البته من این چیزی رو که معرفی کردم مختص ماژول ها هست. اگه شما فرمتون رو در قالب ماژول نتونستید بیارید بگید تا راه حل اون رو در ادامه همون تاپیک مربوطه پیش ببریم. ضمنا من یه ذره گیچ شدم.شما در عنوان این تاپیک نوشتید میخاید مطلب رو در بازه زمانی خاصی نشون بدید ولی تو توضیحاتتون توی پست اول گفتید که یه فرم رو میخاید این کار رو باهاش بکنید. لطفا بیشتر توضیح بدید. اگه بعد از تلاشتون برای یادگیری کار با این افزونه،بازهم کار باهاش رو نتونستید یاد بگیرید و یا اینکه به مشکل برخوردید در نهایت سعی میکنم یه فیلم آموزشی کار با این افزونه که خیلی ها ممکنه نیاز داشته باشند رو بسازم و قرار بدم.
  20. اون ایرانی که شما می فرمایید اسم شرکتش مسیر هست و سیستمشون به اسم جام هست. بهترین نوع خارجیش که خیلی از باگ هاش برطرف شده همون BigBlueButton هست که همه اینها نیاز به سرور دارند. البته روی این هم میتونید یه تحقیق کنید:jistivideo جدید اومده و بدک نیست و کاملا هم اوپن سورس هست. اونی هم که مسیر نوشته فکر میکنم برپایه دات نت بود.
  21. از اسنگ ایت استفاده کنید. کیفیت سدا رو بر روی 44.1khz بذارید.با camtasia studio ویرایش کنید و حذف نویز رو فعال کنید. ضمنا از میکروفن های گرانقیمت لازم نیست الزاما استفاده بشه اما میکروفنی باشه که دور میکروفنش بالشتک داشته باشه بهتره.توی تنظمبات درایور صدا هم میتونید قدرت صدا رو بیشتر کنید که البته این قسمت به قدرت مادربوردتون هم ربط داره.
  22. خب اگه مشکلتون ناگهانی پیش اومده یبار پاک کنید ، نصب کنید یا با استفاده از این چنین راه حل هایی سعی کنید مشکل رو حل کنید.جوملاتون رو یبار پاک کنید و نصب کنید. یبار روی لوکال اجرا کنید، خلاصه هر چقدر از این سعی و خطاها میتونید انجام بدید.
  23. سلام یکی از بهترین راه ها: در مدیریت سی پنل سایتتون گزینه disk soace usage رو کلیک کنید و بقیه رو خودتون متوجه میشید. این هم تصویریش: How to view disk usage information in cPanel | A2 Hosting
  24. احسنت.ممنون که باگ امضام رو مشخص کردید.:didi: لازمه که توضیحات بدم و امضام رو هم کمی اصلا کنم ظاهرا. چرخ رو دوباره اختراع نکن برای زمانی هست که سورس پروژه به شما داده میشه.اما اگه ندن دقیقا و دقیقا و دقیقا موظفیم و موظفیم که اختراعش کنیم.هر چند که ممکنه به کیفیت اون نرسه. مثل اتومبیلی میمونه که بگن شما نساز ما بهت میدیم. این یه نوع از مبانی استعمار هست. اما وقتی سورس رو به شما میدن، شما میتونی با بررسی اون متوجه روند اون بشی و حتی خودت توسعه دهنده بشی. واقعا چه خوب که یکی امضای مارو ابهامشو برطرف کرد.:yoho: