mojifree

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره mojifree

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. آقا مسعود گل حقیقت من وب سایت به زبان انگلیسی دارم ، رتبه هم نزدیک به 500 هزاره ، ولی موضوع به غیر از joomsef ، به کامپوننتی مثل gtranslate هم مربوط میشه که پیش نیاز mod_rewrite داره و شدیدا می تونه به من کمک کنه ، حالا با این اوصاف فعال سازی و حذف index.php از ادرس ها مشکلی ایجاد میکنه یا خیر؟
  2. سلام من به مشکلی برخوردم که انتخاب گزینه برام سخت شده، من وب سایتی دارم که بیش از 18000 صفحه ایندکس شده داره، کامپوننت joomsef رو برای بهینه سازی وب سایت خریداری کردم، منتهی با گزینه الزامیه فعال سازی ماژول mod_rewrite روبرو شدم، خوب با توجه به اینکه تمامیه صفحات من با index.php در گوگل ایندکس شده، می خوام از تجربه دوستان استفاده کنم که باعث نابودیم نشه ، آیا فعال سازی و حذف index.php از تمامیه ادرس ها مشکل برام ایجاد میکنه یا خیر؟ اگر مشکل ایجاد نمیشه من تا اونجا که متوجه شدم این فعال سازی 3 مرحله داره : 1- فعال سازی mod_rewrite از کانفیگ جوملا 2- تبدیل htaccess.txt به .htaccess 3- پاکسازی فلدر کش جوملا آیا مرحله دیگه ای مثل redirect در فایل htaccess هست یا مشکل با همین دو مرحله حل خواهد شد؟
  3. سلام من با موانعی برخورد کردم که اگر دوستان اطلاع دقیقی از این موضوع داشته باشن می تونه بکار خیلی از دوستان دیگه بیاد و باعث تلف نشدن وقت اونها بشه . حقیقت من 2 سالی هست که روی یک وب سایت به زبان انگلیسی کار می کنم، 1 سال روی لوکال یک سال هم روی سرور، توی این وب سایت به خاطر شرایط موجود ایران و مجبورا از چند افزونه تجاری بصورت رایگان استفاده کردم ، الان بعد از یک سال با وجود رعایت نکات حرفه ای سئو و ایندکس های بالای 6000 صفحه و همچنین رعایت نکات بسیار ریز کد نویسی که خوب درجه Page Speed Grade بالای 90% رو داره و .... ولی همچنان مثل اینکه در یک بلک لیست از طرف موتورهای جستجوگر قرار دارم و ارجاع بازدید کننده از طرف اونها تقریبا می تونم بگم که درحد 0 هستش، در صورتی که سایت های مشابه توی این زمینه و توی همین زمان با درجات به مراتب پایینتر ( با آنالیز اونهای بطور مرتب) دارای بازدید کننده خوبی شدن ، حالا می خوام از تجربه دوستان اگر در این زمینه دارن استفاده کنم ، چند سوال هست که فکر منو بدجور مشغول کرده : 1- افزونه های تجاری از جمله قالب ، ... از چه طریق مشخص میشن که سایت استفاده کننده ان هزینه اون رو پرداخت کرده یا خیر ؟ ( ایا این فقط موقع خرید افزونه از سایت سازنده با ثبت دامین مشخص میشه یا در یک فایل الهاقی افزونه، مشخصه درج میشه ) 2- یکی از دوستان در خارج کشور می گفت که قالب باید دارای لایسنس باشه که باید خریداری کنید ( شرایط برای گرفتن گوگل ادسنس )، آیا این به یک شرکت خاص ارتباط داره یا خود شرکت سازنده قالب با ثبت موارد بالا زمان خرید اون رو به شما اختصاص میده؟ 3- این مورد مهم به هاست مربوط میشه ، من برای شروع کار روی هاست ارزان قیمت اشتراکی انلیمیت شروع کردم حالا بعد از این مدت تصمیم به انتقال روی سرور مجازی خوب با ای پی ثابت کردم، این می تونه نقش اساسی روی ارجاع بازدید کننده از موتورهای جستجوگر داشته باشه ، چون وب سایتی مثل من برای دانلود اپلیکیشن طراحی شده که خوب هاست های اشتراکی به هیچ وجه جوابگوی این کار نیست. و در آخر اینکه بعد از مدتها شرایط خرید برای من محیا شده ، می خواستم بدونم آیا بعد از خرید اینها اگر نام سایت من به عنوان متخلف در جایی ثبت شده باشه ، از اون خارج میشه یا خیر؟ ممنون میشم اگر دوستان اطلاعات دقیقی در این زمینه دارن در اختیار من و دیگر دوستان قرار بدن