alireza1375

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره alireza1375

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. موضوع خاصل نداشته باشد.مثل همین که در آن می نویسند محل تبلیغات شما.
  2. سلام.دوستان کسی بنر تبلیغاتی برای سایت ندارد؟بنر های 728*90 یا 468*60 یا 234*60 و ..
  3. خوب در هر حال من تمام جزئیات این طراح را پیدا کردم آدرس و شماره موبایل.اگر نیاز دارید بدم تا خودتون باهاش تماس بگیرید و اخطار بدهید.
  4. من یه راهی دارم که تا الان برای تغییر هر عکسی تو سایت جواب می دهد. 1- فایرفاکس را باز کنید و وارد سایت خود شوید. 2- سپس بر روی صحفه راست کلیک و گزینه view page info را بزنید. 3- سپس به تب media رفته. 4- تو اون قسمت تمام عکس های سایت است به همراه آدرس آن ها که شما می توانید هدر را دانلود کرده و تغییرات لازم را انجام دهید. 5- به قسمت فایل منیجر رفته و طبق آون آدرس که عکس در آن قرار دارد مثلا: http://joomlaforum.ir/images/styles/ShinyRed/style/logo.gif رفته و عکس را جایگزاری کنید. 6- تو آدرس بالا باید به شکل زیر عمل کرد.یعنی ابتدا به پوشه Public-Html>>image>>styles>>ShinyRed>>style>>logo.gif توجه شما باید آدرس عکس خود را logo.gif بگذارید و پس از ورود به قسمت style فایل logo.gif را حذف و عکس جدید را جایگذاری کنید.
  5. دوست عزیز این آقا فارسی نکرده این بلکه فارسی شده اش را به عنوان قالبی که مدریت سایت طراحی کرده به مردم فروخته.
  6. دوستان می خواهم بدانم مترجم قالب SJ-NEWS کیست؟یک اتفاقی افتاده یک سایت طراحی قالب با کلاه برداری از مردم قالب های آماده را بعنوان قالب طراحی شده توسط سایت پولی های هنگفت از مردم می گیرد.من این قالب را دیدم و متوجه شدم که عبارت کپی رایت را از روی سایت برداشته و کپی رایت سایت خود را گذاشته.این سایت تا کنون بیش از 15 قالب آماده را به عنوان قالب طراحی شده توسط سایت پولی های زیادی به جیب زده است از تمام پیشکسوتان جوملا درخواست دارم جلوی فعالیت این سایت را بگیرند.راستی به غیر از این قالب 4 قالب دیگر هم است که به شکل زیر است. rahavard و سه قالب دیگر که اگر درست گفته باشم مربوط به سایت hotfa.ir است که من بعدا باخود سایت ارتباط برقرار می کنم.
  7. خوب همون سیستم وبلاگ دهی فقط برای جوملا 1.5 این یه مشکل!!! خوب من در کل از قسمت اولم این بود که یه قسمت فارسی سازی رایگان قالب به انجمن مثل فارسی سازی افزونه اضافه بشود. من که در قدرت جوملا شک ندارم.ولی جوملا یک مشکل اساسی که داره سایت های زیر مجوعه که قالب یا افزونه ها را روی سایت می گذارند ساماندهی نشدند.من فقط بهترین سایت پشتیبان جوملا را جومینا دیدم ولی بقیه یا در دست ساخت است یا فقط افزونه های پولی می دهند یا فقط قالب دارند .خوب ما باید برای افزایش کاربران استفاده کننده از جوملا یک فکر اساسی کنیم.
  8. دوستان من یک نظر دارم.البته فقط در حد یک پیشنهاد است.تا شما اجازه ندهید که عملی نمی شود. من نظر چندتا کاربران وردپرس را پیرسیده بودم دربارهی سیستم وردپرس.چندتا نکته جالب گفتن که من هم بد نیست بگم.امیدوارم این نظرات برای خود جوملا در نظر بگیرم و بهشون عمل کنیم.حالا چه قالب و یا افزونه 1- چیزی که همه ی آن ها روش تاکید می کردند این بود که قالب های انگلیسی رایگان را، رایگان ترجمه می کردند.البته به طور عمومی پخش می شد. 2- وجود ابزار های مختلف برای استفاده بهتر از وردپرس.یکیشون می گفت برای جلوگیری از کپی شدن عکس وجود واترمارک(watermark)که نوعی افزونه است که عکس یا متنی را هنگام آپلود به عکس اضافه می کند. 3- ساخت شبکه بدون داشتن هیچ گونه اطلاعاتی:منظور همون سیستم وبلاگ دهی است. 4- وجود افزونه های متعدد برای تبدیل کردن وردپرس به یک سیستم مدریت محتوا. البته این بخشی از نظرات بود که اکثرا روی آن ها تاکئید می کردند. حالا من نظر این است که دربارهی 2 مورد اول جوملا فکری کند.برای مورد اول یک بخش جدید به عنوان فارسی سازی رایگان قالب.برای مورد دوم هم ساخت افزونه. البته شاید مورد دوم باشد قبلا ساخته شده باشد ولی فارسی باشد یک چیز دیگر است.خوش حال می شوم نظر کاربران و مدیران را درباره ی این تایپیک بدانم.
  9. مسئولین جوملا وقتی می خواهید قولی بدهید سر قولتان باشید.عکس زیر را نگاه کنید.
  10. نه.با جوملا است می توانید آدرس ادمینستور را به یک اسلش به سایت اضافه کنید ببینید.
  11. این دوتا آدرس را باز کنید. www.shakhes133.ir/new golpaweb.ir/test2 در ادرس اولی سایتی کامل است.ولی در آدرس دومی این فقط قالب این سایت است.حالا من افزونه هایی را که در سایت اولی هست می خواهم.حالا نمی دانم افزونه است یا ماژول.ممنون.