bzdesign

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره bzdesign

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. بسیار عالی. تلاش شما را ارج مینهیم
  2. ممنون از شما بله بفرمایید www.keshavarzshop.ir ممنون میشم اگر بررسی نمایید و بفرمایید دقیقا چه کاری باید انجام بدم ؟ چه کدی رو قرار بدم ؟
  3. سلام به تمام اساتید. همونطور که در جریان هستید ،وب سایت هایی که برای درخواست نماد اعتماد الکترونیکی اقدام میکنن ،پس از گذراندن مراحل نماد موقت رو دریافت میکنن و طبق دستور العمل این سازمان برای قرار دادن کد و تصویر نماد الکترونیکی باید درون وب سایت خودمون یک iframe ایجاد کنیم و سپس کدی که این سازمان به ما داده رو درونش کپی کنیم تا تصویر نماد توی وب سایت ظاهر بشه مشکلی که اینجا هست این هست که من این کار رو کردم ولی ظاهر خیلی بدی تو وب سایتم ایجاد شده. در تصویر زیر میبینید سوالم از اساتید اینه که چطور میتونم ظاهر این ماژول iframe خودم رو به زیبایی این تصویری که در پایین مشاهده میکنید دربیارم ؟ این تصویر برای سایت یکی دیگه از همکاران هستش. منتها من ازشون پرسیدم چطور این کار رو کردن و متاسفانه از پاسخ دادن امتناع کردند. ممنون از لطف همتون
  4. واقعا متشکرم از لطف شما. شما امر بفرمایید بنده جبران خواهم کرد. همین که لطف کردید به بنده همین برای بنده بسیار ارزشمند است. چه اطلاعاتی نیاز دارید ؟ آدرس پنل و مشخصات ورودی کافی می باشد ؟؟ آدرس فعلی سایت pft-co.ir می باشد. هر اطلاعاتی نیاز دارید بفرمایید تا تقدیم کنم.
  5. با سلام به اساتید محترم ،تشکر از فروم بسیار خوبی که فراهم کردید. حقیقت امر اینکه بنده قالبی که در عنوان مطلب ذکر کردم را بر روی هاست خود نصب کرده ام. و حال نیاز دارم تا فونت این قالب را به Tahoma تغییر دهم. منتها با و جود تغییر font-family در فایل های css قالب ،باز نیز در عمل هیچ تغییری را در فونت ظاهری سایت مشاهده نمیکنم. ممکن است بنده را راهنمایی کنید ؟ یا فردی را معرفی کنید که بتواند این کار را انجام دهد ؟ قطعا مزد زحمت وی را تقدیم خواهیم کرد. چون مسئله ی مهمی می باشد. با تشکر فراوان از اساتید گرامی.