saam1367

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره saam1367

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام دوستان چه روشی برای انتقال مطالب k2 به هسته جوملا پیشنهاد می کنید؟
  2. ممنونم از پاسختون. همونطور که عرض کردم؛ منظورم از تغییر قالب، نصب یه قالب جوملایی جدید بصورت QuickStarte به جای سایت قبلیه... به این ترتیب چه مشکلاتی ممکنه از نظر سئو واسه سایت پیش بیاد؟
  3. سلام دوستان من قصد دارم قالب سایتم رو با قالب دیگه ای به صورت QuickStart تعویض کنم. برای درج مطالب در قالب قبل از "ایجاد مطلب" خود جوملا استفاده می کردم، و حالا در قالب جدید قصد دارم برای درج مطالب از "افزونه K2" استفاده کنم: 1-آیا این موضوع در سئو و رنک گوگلی سایت تاثیر منفی میذاره؟ 2- آیا از این پس در مورد مطالب و صفحات قبلی سایت با ارور 404 مواجه می شم؟ 3- در صورتی که بعد از تغییر قالب با مشکل ارور404 مواجه میشم، برای رفع مشکل چیکار کنم؟ 4-اگر دیتابیس مربوط به مطالب قالب قبلی رو به دیتابیس قالب جدید Import کنم تاثیری در بهبود قضیه داره؟ در این صورت چه اتفاقی میفته؟؟!! (نمیدونم گفتنش تاثیری داره یا نه، ولی آمار بازدیدم روزانه 300نفره) ممنون
  4. سلام دوستان. کسی میدونه چطور میتونیم آیکن های موجود در "ارسال مطلب"(مثل آیکن تصویر،ادامه مطلب ...) رو برای گروهی از کاربران نمایش، و برای گروه دیگه ای از کاربران حذف کنیم؟ ممنون
  5. با تشکر از جناب پردل بابت این آموزش کاربردیشون درصورتی که بخواهیم کاربران زمان درج تصویر در مطالبی که قرار می دهند، در پوشه image تنها به فلدر خاصی دسترسی داشته باشند و تنها بتوانند در همان فلدر مشخص شده تصاویر را آپلود کنند، باید چکار کنیم؟ متشکرم
  6. با فرمت gif ذخیره کردم. جالب اینجاست که وقتی تصویر رو توی "مدیریت رسانه" آپلود میکنم و زمانی که توی مطلبی آدرس دهی می کنم به صورت متحرک نشون میده، ولی توی سایت متحرک نشون نمیده!!!!!
  7. متشکرم از آموزشی که گذاشتید. به کمک آموزشتون یه بنر تمرینی ساختم، ولی متاسفانه وقتی روی هاست آپلودش میکنم، بصورت متحرک نشونش نمیده! شاید هم فرمتی که فایل رو ذخیره می کنم اشتباه باشه! ممنون میشم راهنمایی کنید چطور مشکل رو حل کنم.
  8. سلام دوستان. من از قالب yoo_revista استفاده می کنم، که این کامپوننت هم به صورت پیش فرض روی اون نصب بود.تقریبا از همه قابلیت های این کامپوننت هم برای چندین ماژول استفاده کردم.همه چیز درست بود؛ تا اینکه تصمیم گرفتم مطالب رو به سایت اضافه کنم. اول با مشکل دیر لود شدن مطالب مواجه شدم. بعد هم نقشه گوگلی ویجت کیت حذف شد(که فکر کنم بخاطر مشکل با سایت گوگل هست) ، و در نهایت هم هیییییچ کدوم از محتوای ماژول های مربوط به ویجت کیت رو نمایش نداد!! "قبل از این اتفاق هم هیچ افزونه ای نصب یا حذف نکردم. برای اطمینان بیشتر هم یک بار کامپوننت رو حذف و مجددا نصب کردم" حالا هم کارهایی که دوستان گفتند همه رو انجام دادم، اما مشکل عدم نمایش محتوای مربوط به ویجت کیت حل نشد. لطفا اگه دوستان پیشنهادی به ذهنشون میرسه راهنمایی کنن.
  9. سلام دوستان. من از قالب yoo_revista استفاده می کنم، که این کامپوننت هم به صورت پیش فرض روی اون نصب بود.تقریبا از همه قابلیت های این کامپوننت هم برای چندین ماژول استفاده کردم.همه چیز درست بود؛ تا اینکه تصمیم گرفتم مطالب رو به سایت اضافه کنم. اول با مشکل دیر لود شدن مطالب مواجه شدم. بعد هم نقشه گوگلی ویجت کیت حذف شد(که فکر کنم بخاطر مشکل با سایت گوگل هست) ، و در نهایت هم هیییییچ کدوم از محتوای ماژول های مربوط به ویجت کیت رو نمایش نداد!! "قبل از این اتفاق هم هیچ افزونه ای نصب یا حذف نکردم. برای اطمینان بیشتر هم یک بار کامپوننت رو حذف و مجددا نصب کردم" حالا هم کارهایی که دوستان گفتند همه رو انجام دادم، اما مشکل عدم نمایش محتوای مربوط به ویجت کیت حل نشد. لطفا اگه دوستان پیشنهادی به ذهنشون میرسه راهنمایی کنن.