omidsaadat

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    58
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    3

omidsaadat last won the day on آپریل 21 2019

omidsaadat had the most liked content!

اعتبار در انجمن

16 خوب

درباره omidsaadat

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. در پنل مدیریت هاستتون در پوشه‌ی plugins، سپس پوشه‌ی system، سپس پوشه‌ی remember، فایل remember.php رو به remember_back.php تغییر نام بدید و بعد دوباره وارد بخش مدیریت جوملا بشید و عملیات fix database رو از منوی افزونه‌ها -> مدیریت -> پایگاه داده -> بازسازی انجام بدید.
  2. با تشکر فراوان از کارشناسان محترم انجمن که خیلی زحمت کشیدند! خودم با کمک یک سایت خارجی راه حل رو پیدا کردم. همون‌طور که حدس می‌زدم این خطا مربوط به دیتابیس هست. برای حل چنین خطاهایی باید در مدیریت جوملا این مراحل رو رفت: منوی افزونه‌ها -> مدیریت -> پایگاه داده -> بازسازی در صفحه‌ی پایگاه داده، روی دکمه‌ی بالای صفحه با عنوان «بازسازی» کلید می‌کنید و بعد از چند ثانیه دیتابیستان به‌روز و اصلاح می‌شود. گویا معمولاً چنین خطاهایی بعد از به‌روز کردن جوملا رخ می‌دهد. از خودم ممنونم!
  3. در دیتابیس هم نگاه کردم، بخش فیلدها خالیه؛ نه فیلدی هست و نه مجموعه فیلد (fields_categories) و نه گروه فیلد (fields_groups) و نه fields_values
  4. کارشناسان محترم، آیا فکر نمی‌کنید این ارور به دیتابیس ربط داشته باشه؟
  5. هیچ اکسترا فیلدی در میان نیست! هیچ اکسترا فیلدی درست نکردم. همه‌ی فیلدهای بخش مطالب، فیلدهای پیشفرض جوملا است.
  6. ۲۴ بلکه ۲۵ ساعت گذشته ولی کسی جواب نداده! چرا؟! آخه چرا؟!!!
  7. بسم الله سلام بر جوملادانان گرامی! در یکی از سایت‌هایی که کار می‌کنم در بخش مدیریت جوملا وقتی بر روی «مطالب» در منوی «محتوا» کلیک می‌کنم چنین خطایی نمایش داده می‌شه: یک خطا رخ داده است . 500 Unknown column 'a.note' in 'field list آخرین کاری که برای این سایت انجام دادم، آپدیت جوملا به نسخه‌ی 3.9 هست. بعد از اون هست که چنین مشکلی پیش اومده. نمی‌دونم ربطی به اون داره یا نه. لازم به ذکره که برای ایجاد مطلب جدید خطایی رخ نمی‌ده و می‌شه مطلب جدید ایجاد کرد. از این‌که مرا راهنمایی خواهید کرد سپاس‌گزارم!
  8. برای ساختن گروه منو، عنوان منو رو به دلخواه ولی فارسی بنویسید (مثلاً «منوی اصلی») و نوع منو رو به دلخواه ولی انگلیسی بنویسید (مثلاً «main menu»). کادر توضیحات رو هم خالی بذارید. بعد از ذخیره، از اون صفحه خارج بشید و وارد منوی ساخته شده بشید و با استفاده از دکمه ی «جدید»، آیتم منوهای مورد نظر رو بسازید.[sibil]
  9. ممنون ولی من عرض کردم که همه ی تنظیمات مربوطه رو طوری انجام دادم که این اطلاعات رو در صفحه ی اول نمایش بده ولی نمایش نمی ده. هم در گزینه های مدیریت مطالب، آیتم های «نمایش تاریخ ایجاد»، «نمایش آیکون ها»، «نمایش آیکون چاپ»، «نمایش آیکون پست الکترونیک»، و «نمایش بازدید» رو روی «نمایش» قرار دادم، هم در تنظیمات مشابه در مدیریت منو. ولی فقط وقتی روی مطلب کلیک می کنم و صفحه ی مطلب باز می شه، این اطلاعات نمایش داده می شه ولی در صفحه ی اول سایت نمایش داده نمی شه! :14: من از سیستم مدیریت محتوای خود جوملا استفاده می کنم. چیز بهتری هست که جایگزین اون باشه؟ k2 رو شنیدم ولی هیچ وقت دنبالش نبودم و هیچ وقت انگیزه ای برای نصبش نداشتم.
  10. سلام و خداقوت :1: من دوست دارم آیکون های چاپ و ایمیل به دوستان و اطلاعاتی مثل نام نویسنده، تعداد بازدید، نام مجموعه و... برای هر مطلب در صفحه اول نمایش داده بشه. در قالب قبلی به خوبی نمایش داده می شد ولی از وقتی که جوملام رو از 2.5 به 3 ارتقا دادم و قالبم رو عوض کردم (JM Plus) دیگه این اطلاعات در صفحه ی اول نمایش داده نمی شه. همه ی تنظیمات رو هم انجام دادم. هم تنظیمات مربوط به بخش «گزینه های مدیریت مطالب» و هم تنظیمات مربوط به مدیریت منو (آیتم HomePage). این آیکون ها و اطلاعات در صفحه ی مربوط به هر مطلب، نمایش داده می شه ولی نمی دونم چرا در صفحه ی اول نمایش داده نمی شه! :37: خودم به این نتیجه رسیدم که مربوط به قالبه و کاریش نمی شه کرد. آیا این نتیجه درسته؟! :auau: اگه مشکل از قالبه، چطوری می شه تغییرش داد؟ کجا رو باید دستکاری کنم؟! (دمو)
  11. در تنظیمات منوی اصلی، در تنظیمات آیتم منوی «خانه»، در سربرگ «نمایش صفحه»، برای فیلد «عنوان صفحه مرورگر»، عبارتی رو تایپ کنید. این عبارت به طور پیش فرض باید برای همه ی صفحات سایت نمایش داده بشه. اگه در صفحات دیگه می خواهید عبارت دیگه ای نمایش داده بشه، تنظیمات آیتم منوی مربوطه رو باز کنید و در سربرگ «عنوان صفحه»، در کادر مربوط به گزینه ی «عنوان صفحه مرورگر» عنوان مورد نظر رو تایپ کنید. :128fs318181:
  12. این که تو مدیریت سایت هم مسیر سایت رو نشون می ده، طبیعیه. چون پیش فرضش همینه.
  13. تلفنی که نمی شه :41: اگه یه کم صبورتر باشید اساتید انجمن راهنمایی می کنن. اگه خیلی عجله دارید، می تونید برای اساتید مثل همین آقا saber پیام خصوصی بذارید و ازشون بخواید نگاه ویژه ای به مشکل شما داشته باشن. :motat:
  14. تنظیمات عنوان صفحه در این جا قرار داده: منوها » منوی اصلی » خانه (صفحه نخست، home page) » نمایش صفحه از اون جا می تونید تنظیم کنید که عنوان سایت و عنوان صفحات رو چطور نمایش بده.
  15. وقتی شما برای سایتتون هاست می خرید، شرکت فروشنده یک سری اطلاعات مربوط به کنترل پنل سایت شما (اطلاعاتی مثل آدرس ورود، نام کاربری، رمز عبور، و...) به شما باید بده تا به پنل هاستتون دسترسی داشته باشید. در اون جا، پوشه ای با نام public html هست که که دربردارنده ی همه فایل های مربوط به سایت شما است. می تونید از پوشه های توی اون پوشه برای قرار دادن فایل هاتون استفاده کنید، یا حتی پوشه ای جدید درست کنید و فایل هاتون رو توش آپلود کنید. سیستم مدیریت پنل هاست معمولاً یا «سی پنل» هست یا «دایرکت ادمین» که تفاوت های قابل توجهی با هم دارند. شما اول ببینید کنترل پنل هاستتون از کدوم نوعه، بعد درباره اون جستجویی بکنید و اطلاعات لازم برای مدیریتش رو به دست بیارید. [sibil]