abedi

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره abedi

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. من هم جوم پک سه رو خریداری کردم. خیلی هم حرفه ای نیستم، ولی از بخش های که استفاده کردم واقعا ارزشمند بودند. به عنوان مثال حدود 50 تا بسته نصبی جوملا داره که اکثر آنها فقط با یک کلیک قابلیت RTL شدن داره، همچنین تعداد زیادی فایل های گرافیکی مخصوص طراحی وب داره که خیلی به دردم خوردند. از افزونه ها هم هنوز استفاده نکردم اما فقط از دو تای آنها که تجاری هم هستند استفاده کردم که قیمت هر کدام فکر میکنم حداقل 50 دلار باشه. ( بسته نصبی wedgetkit) و (کامپوننت Unite Revolution Responsive Slider 2.2.1 ) که فوق العاده است. از این گذشته بعضی از همین بسته های نصبی در سایت های ایرانی خودمون تا 80 هزار تومان به فروش می رسند.
  2. به پیشنهاد یکی از دوستان منوها رو پاک کرده و دوباره ساختم. مشکل حل شد.:4d564ad6: از راهنمایی همه سپاسگزارم.
  3. نه روزهای اول درست بود. با قالب دیفالت جوملا هم چک کردم مشکل داشت.
  4. شما رو به خدا یکی کمک کنه.:oom:
  5. اساتید محترم لطفا منو راهنمایی کنید.
  6. از توجه تون ممنونم. مواردی که گفتید مشکلی ندارند. آیا ممکنه ایراد از قالبی که دانلود کردم باشه؟ یعنی کدی رو نوشته باشن که آدرس رو ریدایرکت کنه؟ الان وقتی حرف s را از https حذف میکنم تمام صفحات سایتم بالا میاد ولی وقتی ریفرش میشه دوباره آدرس سایت عوض میشه؟ حسابی اعصابم ریخته به هم ...
  7. دوستان کسی نیست کمک کنه؟
  8. روی پیش فرض یعنی هیچ قرار گرفته
  9. روی پیش فرض یعنی هیچ قرار گرفته
  10. اگر منظورتون استفاده از mod_rewrite است، بله فعال کردم.
  11. سایتم رو تازه یک هفته است که روی هاست نصب کردم. صفحه اصلی بخوبی بارگزاری میشه ولی وقتی روی منو های دیگه کلیک می کنید آدرس سایت از http به https تغییر می کنه و یک صفحه نا مرتبط لود میشه.:5: قالب سایت yoothem هست و اونو از یک سایت ایرانی دانلود کردم و ورژن جوملا هم 2.5 است. آدرس سایت هم اینه: صفحه اصلی - بهسا گرافیک ممنون میشم اگه کسی بتونه کمک کنه.