nmr61

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

1 دنبال کننده

درباره nmr61

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام بر دوستان من می خوام از ماژول فرم ورود ot lightbox login استفاده کنم به این صورت که لینک به این ماژول به عنوان یک آیتم منو وجود داشته باشه. به عنوان مثال با کلیک روی آیتم منوی ورود به سایت، این پاپ آپ نمایش داده بشه. کسی راه حلی داره؟؟؟؟؟
  2. سلام و روز بخیر من روی سایتم کامپوننت easyblog فارسی شده رو نصب کردم و تنظیمات هم به طور کامل انجام شده. ولی وقتی آیتم منویی از مجموعه ایزی بلاگ ایجاد می کنم (فرقی نداره کدومش باشه)، خطاهای زیر رو فقط توی صفحه می نویسه. در ضمن توی مشخصات قالبم هم نوشته که با easyblog سازگاری داره. Notice: Undefined index: 3.4 in C:\xampp\htdocs\touka\components\com_easyblog\helpers\helper.php on line 1618 Notice: Undefined index: 3.4 in C:\xampp\htdocs\touka\components\com_easyblog\helpers\helper.php on line 1618 Notice: Undefined index: 3.4 in C:\xampp\htdocs\touka\components\com_easyblog\helpers\helper.php on line 1618 Notice: Undefined index: 3.4 in C:\xampp\htdocs\touka\components\com_easyblog\helpers\helper.php on line 1618 Notice: Undefined index: 3.4 in C:\xampp\htdocs\touka\components\com_easyblog\helpers\helper.php on line 1618 ممنون می شم راهنمایی بفرمایید
  3. دقیقا من هم همین مشکل رو داشتم و با آپدیت از فولدر، مشکلم حل شد. البته به تجربه به این موضوع رسیدم که توی جوملا 3 اصولا باید از فولدر همه چیز رو نصب کرد و از طریق بارگذاری فایل های zip عمدتا به مشکل می خورم.
  4. و البته ایجاد سیستم پرداخت بانکی هم از نیازهای مهم این افزونه است. امیدواریم آقای فارسیان که این زحمت رو کشیدن، تکمیلش هم بکنن تا اجرشون نیمه تمام نمونه. بازم از ایشون ممنونم.
  5. سلام. چگونه می توان در کامپوننت کی 2 منویی شبیه کتگوری مطالب جوملا ایجاد کرد؟ یعنی به عنوان مثال در صفحه ای، دسته بندی های تصاویر نمایش داده شود و داخل هر کدام، تصاویر مربوطه به صورت اسلایدشو نشان داده شود. ممنون
  6. ممنون از راهنمایی ها ولی همه راههایی که فرمودید رو امتحان کرده بودم. یقین پیدا کردم که بسته دانلود شده، ناقصه. و همه جا هم همین بسته ی ناقص به اشتراک گذاشته شده.
  7. سلام من قالب انگلیسی wedding album #40607 از شرکت مانستر رو دانلود کردم توی بسته ای که دارم، دو تا فولدر هست که ی*** template هست و ی*** هم joomla+mods . بسته اول خب معلومه قالب هست که باید روی جوملا نصب شه و دومی هم فقط یه بسته جوملا 2.5.6 هست که هیچ ارتباطی با قالب من نداره. مشکل اینه که وقتی قالب رو روی جوملا نصب می کنم، هیچ کدوم از ماژول ها و کامپوننت هایی که برای قالب لازمه همراهش نصب نمی شن. کسی می تونه راهنمایی کنه؟؟؟؟؟
  8. ممنون. خط پایینش رو هم پاک کردم و درست شد. موفق باشید
  9. سلام. به دلیل پایین بودن ورژن php هاست قبلی مجبور به تغییر سرور هاست شدم. از اطلاعات سایت و دیتابیس قبلی بک آپ گرفتم و اول اطلاعات رو روی هاست جدید آپلود کردم و بعد دیتابیس جدید با نام کاربری و رمز عبور جدید هم ساختم اما وقتی از طریق phpmyadmin می خوام جداول رو ایمپورت کنم این پیغام خطا رو می ده: SQL query: -- -- Database: `aaa` -- CREATE DATABASE `aaa` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci; MySQL said: #1044 - Access denied for user 'aaa'@'localhost' to database 'acoustichifi' مشکل از کجا می تونه باشه؟
  10. با سلام آموزش های متفاوتی از روش های مختلف ایجاد پاپ آپ مشاهده کردم که بهترینشون به نظرم استفاده از jce mediabox و jce editor بود. گام به گام هم پیش رفتم ولی صفحه پاپ آپ ایجاد نمی شه. کسی تا حالا به این مشکل خورده تا بتونه راهنمایی کنه؟ ممنون.
  11. سلام. قصد نصب کامپوننتی رو داشتم که اخطار داد باید نسخه php من بالاتر از 5.2 که فعلا هست باشه. با مدیریت هاست که تماس گرفتم گفت که باید کلا بر روی یه سرور دیگه منتقل کنم اطلاعات رو که از نسخه 5.3 پشتیبانی کنه 1- آیا با انتقال سایت فعلی مشکلی برای کامپوننت های دیگه ام پیش نمی آد؟ 2- چه جوری منتقل کنم؟ (مراحلش رو لطفا)