amirtabatabaie

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره amirtabatabaie

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. جناب آقای مهندس طالبی بنده از آخرین نسخه زمپ استفاده می کنم. محتویات فایل php.ini بصورت ذیل است. راهنمایی بفرمایید جهت نصب یون کیوب چه خطوطی باید ویرایش شود و خط یون کیوب به چه صورت و کجای این فایل اضافه شود. چون با سایر نسخه ها متفاوت است. [eAccelerator] ;zend_extension - "c:\xampp\php\ext\php_eaccelerator_ts.dll" . . . [xDebug] ;zend_extension - "c:\xampp\php\ext\php_xdebug.dll" . . .
  2. با سلام، با توجه به اینکه قالب سایت (لوکال) بنده قالب شرکت یوتم است و از افزونه ویجت پشتیبانی می کند متاسفانه فقط و فقط کلمات و عباراتی که داخل تب ساز ویجت وجود دارند توسط موتور جستجوی قالب یافت نمی شوند. علت و راهکار چیست؟ (نسخه دمو وجود ندارد)
  3. دوستان کسی پاسخ سوال منو نمی دونه؟ ماژول مسیر سایت مسیر آیتم های منوی اصلی را نشان نمی ده ، ولی مسیر مجموعه ها را کامل نشان می ده. در واقع برای منو کار نمی کنه و فقط در خصوص مجموعه ها عمل می کنه! از ماژول مسیریاب پیشرفته و خود جوملا هم استفاده شده ولی همواره جواب یکی است.
  4. بنده هم همین مشکل را دارم. جی کامنت فارسی از هدیه های انجمن دریافت کردم ، نصب کردم و پلاگین ها هم فعال هستند. در پایین هر مطلب دکمه جی کامنت فعال را هم می زنم. ولی باز هم در سایت نمایش داده نمی شود! فکر نمی کنم راه حلی که آقای مرادی گفتند که دیتابیس و ftp را پاک کنیم از اول نصب کنیم معقولانه باشد. از دوستان باتجربه تقاضا دارم راهنمایی بفرمایند. آیا نسخه دانلودی مشکل دارد یا تنظیمات خاصی نیاز دارد؟
  5. <p>سلام</p>

    <p>من یه شبکه ای برای سید جواد ذاکر راه اندازی کردم خواهش میکنم بیا این مطلبو بخون اگه خوب بود انجام بده.</p>

    <p>توضیحات و دلیل راه اندازی این شبکه در پست زیر:</p>

    <p><a href="http://joomlaforum.ir/showthread.php/18583-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%88%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%B0%D8%A7%DA%A9%D8%B1" rel="external nofollow"> راه اندازی شبکه هواداران سید جواد ذاکر</a></p>

    <p>از طرف امیر اکرمیه</p>

    <p>مدیریت شبکه سید ذاکر</p>

    <p>سایت <a href="http://syedzaker.ir/" rel="external nofollow">www.syedzaker.ir</a></p>

    <p><a href="http://syedzaker.ir/forum/" rel="external nofollow">شبکه طرفداران سید ذاکر - شبکه هواداران و یادداران سید جواد ذاکر</a></p>

  6. من دقیقا این کار را هم انجام دادم و از طریق ایحاد ماژول جدید آزمایش کردم جواب نداد. وارد هر منویی که بشی می نویسه خانه!
  7. منظورتان از مسیریاب خود جوملا چیست؟
  8. با سلام، پروژه بنده با مشکل عدم نمایش مسیر سایت توسط ماژول breadcrumb مواجه شده. البته این مشکل کلی نیست. یعنی زمانیکه روی لینک مجموعه ها کلیک می کنم مسیر را بطور کامل نمایش می دهد ولی روی مطالب اینگونه نیست و قفط کلمه خانه نمایش داده می شود. بعنوان مثال در صفحه درباره ما - تماس با ما فقط نوشته خانه! در صورتیکه تنظیمات ماژول درست است. چه کار باید کرد؟؟ حتی ماژول دیگری هم نصب کردم ولی آن هم جواب نداد.
  9. خانم ملکی ، اتفاقا بنده هم همین حدس رو زدم و با کروم ، اکسپلورر و فایرفاکس چک کردم ولی باز هم جواب نداد. من روی پروژه جدیدم که لوکال کار می کنم افزونه جدیدی غیر از ویجت کیت نصب نکردم که با آنها تداخل پیدا کنه. فایل نصب رو هم از آقای طالبی دریافت کردم. روی هر تصویر کلیک می کنی داخل همان صفحه باز می شه ، نه بصورت پاپ آپ! در صورتیکه تنظیمات داخل کامپوننت همگی فعال هستند و پلاگین ها هم فعال هستند.
  10. آقای طالبی عزیز ، مشکل بنده هم روی دو مورد وب دقیقا مشکل خانم محمودی هست. بخصوص مورد دومی که از صفر شروع کردم و ماژول خاصی وجود نداره که بخواد تداخل پیدا کنه! آقای صابر فرمودند که افکت را روی زوم قرار بدهد ، ولی من می خوام روی پولاروید قرار بدم. مگر دموی پولاروید توی یوتم همین (بازشدن پاپ آپ) را نشان نمی دهد؟
  11. با سلام خدمت دوستان عزیز مشکلی برای بنده بوجود آمده که شاید برای شما هم قبلا این اتفاق افتاده باشه. یک منوی آبشاری از محصولات دارم که این زیر منوها در تمامی منوها مثل درباره ما - تماس با ما و ... نمایش داده می شوند ولی در منوی صفحه اصلی (خانه) نمایش داده نمی شود. صفحه اصلی (منوی خانه) سایت من اسلایدر دارد و این مشکل تنها و تنها در اینترنت اکسپلورر 9 اتفاق می افتد. برای رفع آن از z-index:999 در ie.css استفاده کردم ولی باز هم مشکل برقرار است. لطفا راهنمایی بفرمایید.
  12. با سلام همانطور که می دانید نام سایت در عنوان مرورگر (نوار آبی) به تنهایی یا قبل یا بعد از نام منو درج می شود. اما سوال این است که در خصوص سایت های دو زبانه جهت زبان دوم سایت عنوان مرورگر همانی است که برای زبان اول استفاده شده. (به این دلیل که شما فقط یک نام سایت دارید.) برای این موضوع چه اقدامی می توان انجام داد که برای زبان فارسی یک نام سایت در عنوان مرورگر درج شود و برای انگلیسی یک نام دیگر؟ بعنوان مثال زبان فارسی : شرکت صنعتی گلرنگ-خانه زبان انگلیسی : Golrang industrial Co - Home
  13. در طراحی فرم ثبت نام با کامپوننت CB ، چگونه می توان اسامی کلیه کشورها رو بصورت drop down داشت؟ چون خیلی مشکله تک تک کشور ها رو جهت drop کردن اضافه کنیم.
  14. دوستان عزیز ، یک فرم ثبت نام دلخواه با کامپوننت سی بی روی سرور ایجاد کرده ام ، قصد دارم با پلاگین مربوطه آن را بعنوان ثبت نام پیشفرض معرفی کنم. اما قبل از این کار 2 سوال دارم : 1. آیا در آینده در صورت انصراف امکان برگرداندن به ثبت نام پیشفرض جوملایی وجود دارد؟ منظورم از لحاظ نحوه عملکرد هست ، نه ظاهر قضیه. چون می دانم که با غیر فعال کردن همان پلاگین به حالت پیشفرض قبلی بر میگرده. ولی دیدم که بعضی ها کامنت گذاشته اند که با برگشت به حالت قبلی مشکل ارسال نشدن ایمیل تایید به آدرس ایمیل ثبت نام کنندگان بوجود آمده! 2. در قسمت تنظیمات ثبت نام در سی بی ، بخشی برای آدرس ایمیل ارسالی به ثبت نام کننده و دریافت از طرف او وجود دارد. آیا بعد از مشخص کردن این آدرس ، امکان تغییر آن در آینده وجود دارد ؟ یا به قول معروف رو همان آدرس گیر می کنه؟ از دوستانی که با این روش کار کرده و تجربه دارند ممنون می شم راهنمایی بفرمایند.
  15. با تشکر از شما