mohammadniroumand

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره mohammadniroumand

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام. من می خواهم عنوان سایتم رو تغییر بدهم. همونی که توی تگ title می نویسن. اما هرچی دنبال تگ title توی خود قالب میگردم پیداش نمی کنم. چه جوری عنوان رو تغغیر بدهم؟ممنونo. آدرس سایت http://www.hazratevaliasr.xzn.ir
  2. سلام. یه سوال داشتم. برای استفاده از کامپوننت های گالری تصاویر باید یک جوملای جدا نصب کرد و بعد کامپوننت رو روی اون قرار داد یا کامپوننت روی همون جوملای اولیه باید نصب شه؟
  3. سلام. من از کامپوننت rsform رایگان استفاده می کنم. اما وقتی می خواهم از یک فرم خروجی بگیرم فایل index.php سایتم دانلود می شه؟ چرا این اتفاق می افته؟ در ضمن آیا بعد از تبدیل csv به excel آیا مقدار فیلدها از هم جدا نشون داده می شه؟ ممنون.
  4. <p>سلام. لینکی که برای بسته ی نصبی قالب کوثر گذاشتید کار نمی کنه. میشه این بسته را دوباره آپلود کنید؟ بسیار ممنونم.</p>

    <p>راستی می*دونستید دادن نسخه های غیر رایگان از قالب ها به دیگران شرعا حرام است؟</p>

  5. یعنی کسی این بسته رو ندارد؟:65d6a5d6s:
  6. سلام. من احتیاج فوری به بسته ی نصبی قالب کوثر دارم. این قالب رایگانه ولی در خود سایت خلیلیان دانلود نمیشه. یعنی وقتی می خواهم دانلودش کنم می گوید شما اجازه ی دریافت این فایل را ندارید. تیکت هم فرستادم ولی گفتند به زودی حل میشه. توی اینترنت هم سرچ کردم فقط یه سایت بود که بسته ی نصبی رو گذاشته بود برای دانلود ولی توش تغییرات داده بود و حجمش شده بود 28 مگ. توی همین انجمن هم بسته ی نصبی بود ولی وقتی روی لینکش کلیک می کردی سایت آپلود سنتر ازت user و password می خواست. لطفا از دوستان اگه کسی بسته ی نصبی قالب را دارد لینکش را برای دانلود بگذارد. ممنون.