seyedrezait

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره seyedrezait

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد 12/01/68

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    مرند
  • علاقه مندی ها
    طراحی وبسایت
  • شغل
    طراحی سایت
  1. برای تغییر قالب از طریق زیر اقدام کنید. منوی بالا----->>افزونه ها>>>مدیریت قالب ها>>انتخاب قالب مورد نظر به عنوان قالب پیش فرض. [ATTACH=CONFIG]8358[/ATTACH]
  2. طراحی واکنشگرا مستقیما توسط گوگل پیشنهاد شده است . یکسان بودن آدرس اینترنتی به کاربران شما کمک خواهد کرد تا راحت تر آدرس وب سایت شما را به خاطر بسپارند. راحت تر صفحات شما را به اشتراک بگذارند ویا لینک کنند و به الگورتیم گوگل برای شناسایی بهتر صفحات کمک خواهد کرد. در صورت استفاده از نسخه واکنش گرا نیازی به بررسی مجدد نسخه موبایل وب سایت توسط ربات های موتورهای جستجو نخواهد بود . استفاده از نسخه ریسپانسیو کمک خواهد کرد از درجات کسب شده توسط وب سایت ، در دنیای دستگاه های هوشمند نیز استفاده شود.
  3. خیلی یک بسته خبری برای جوملا مورد نیاز بود عالی بود کارتون
  4. سلام اگر امکانش باشه دمو از بخش مدیریت قرار بدید. با تشکر
  5. با سلام دوست عزیز برای مشاهده اگهی ها طبق دموی معرفی شده کافی است به منوی Showcase Menu رفته گزینه صفحه اصلی را ویرایش کنید و طرح بندی بلاگ مجموعه را به طرح بندی جدول مجموعه تغییر دهید. این امکان به صورت پیشفرض در افزونه وجود دارد و نیاز به کد نویسی نیست.
  6. بله امکان نمایش این کدها در موقعیت های جداگانه هست.
  7. سلام ابتدا از صفحه مدیریت ماژول ها ببینید ماژولی برای منو ها تعریف شده و اگر موجود هست در حالت انتشار قرار دارد یا نه اگر در حالت انتشار قرار دارند در چه موقعبت هایی تعریف شده اند؟right,left,... سپس به صفحه مدیریت قالب ها رفته و از قسمت تنظیمات مطمئن شوید نمایش موقعیت های قالب در حالت فعال قرار دارد. حالا شما می توانید با افزدون کد زیر به انتهای آدرس سایتتان موقعیت های موجود در قالبتان را ببینید و مطمئن شوید منوها در موقعیت های موجود در قالب قرار داده شده اند. ?tp=1 مثال example.com/?tp=1
  8. سلام برای تغییر رنگ بکگراند منو به سطر 526 در فایل template.css بروید و کد زیر را ویرایش کنید. #menus-bar { background: #8C0000; border-bottom: 6px solid #b30000; width: 100%; margin: 0 auto; height: 56px; } برای تغییر دکمه ورود کاربران عکس login.png را از داخل پوشه images را ویرایش کنید. http://linux-zone.org/images/login.png می توانید در برنامه فتوشاپ عکس را به رنگ مورد نظر تغییر دهید.
  9. دوست عزيز ميتوني از جوم شاپينگ استفاده كني
  10. قالب قشنگی هست قیمتش چند هست؟
  11. لطفا ادرس سایتتون بدید تا بهتر بررسی شود.
  12. اگر می خواهید تغییرش بدید باید به پوشه images رفته و عکس مورد نظر ویرایش کنید. عکس زیر: http://www.havadaran.info/templates/jm_arise/images/logo.png
  13. سلام دوست عزیز طراحی هر دو تا سایت خوبه موفق باشید.
  14. سلام یه کامپوننتی هست که با نصبش شما می توانید نام پوشه مدیریت جوملا را تغییر بدهید که از لحاظ امنیتی هم خیلی خوب هست تو نت جست و جو کنید پیداش می کنید.
  15. با سلام دوست عزیز برای طراحی اولین قالب به شما تبریک میگم و انشاالله به یکی از بهترین طراحان قالب کشور تبدیل بشین اما چند نکته در مورد قالب: 1-برای عناوین منو بالایی بهتر هست از فونت های فارسی استفاده کنید. 2-اگر رنگ بکگراند آبی منو بالایی را حذف کنید بهتر هست 3-رنگ و فونت عناوین منو های سمت راست و چپ هم تغییر بدین بهتره 4-لیست منو سمت راست خیلی ساده هست هم می تونید از list-style مناسب استفاده کنید و هم با رنگ و border مناسب عناوین را از هم جدا کنید. 5-اگر به جای متن ادامه مطلب ار عکسی مناسب استفاده کنید کارتان زیباتر می شود. 6-در قسمت سمت چپ منو بالا می توانید ماژولی تعریف کنید و تاریخ شمسی را درآن قسمت قرار دهید. موفق باشید.