ebiasgari

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره ebiasgari

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. با سلام. من تنظیمات ثبت نام کاربران جدید سایتم رو بعد از تایید مدیر انجام داده ام. تنظیمات ایمیل سایت هم درست هست. یعنی فردی که ثبت نام می کنه ایمیل ثبت نامش به ایمیل مدیر ارسال می شه و میشه از ایمیل اون فرد رو تایید و فعال کرد و این اتفاق افتاده پس مشکلی از نظر ارسال ایمیل و تنظیمات ایمیل وجود نداره. مشکل اینجاست که برخی از ثبت نام ها ایمیلشون ثبت نامشون و لینک تاییدشون به ایمیل مدیر ارسال نمیشه!!! کسی دلیلش رو می دونه؟
  2. بله به نظرم کارتون رو راه بندازه. فقط حتما قبلش از فایل css که می خواهید تغییر بدید یک بکاپ بگیرید.
  3. باید خط در خط 2980 این کد رو بزنید. background-color: red; اگر قرمز می خواهید. یا کد رنگ رو #ff5566 به این شکل وارد کنید. اگر می خواهید کل اون قسمت بک گراندش تغییر رنگ بده باید از این قسمت برید: https://shop.metanic.ir/yt-assets/developing/templates^sj_megashop^less^template-rtl.css خط 646 رو کد background-color: #654565; رو اضافه کنید.
  4. سلام. منظورتون اینکه که پس زمینه این آیکون ها و نوشته هاشو می خواید عوض کنید؟ اگر این کار رو میخواهید انجام بدید که باید فایل های css رو تغییر بدید. https://shop.metanic.ir/yt-assets/developing/templates^sj_megashop^less^template.css
  5. با سلام و احترام. قصد دارم تعدادی فایل در سایتم داشته باشم که اولاً فقط برای اعضای تایید شده قابل مشاهده باشه و ثانیا وقتی یکی از اعضا اون فایل رو انتخاب کرد دیگران دیگه نتوانند اون رو دانلود و مشاهده کنند. یعنی می شه گفت فقط برای یک نفر قابل دانلود باشد. البته همه تا قبل از دانلود بتونن مشخصات یا توضیحاتی از فایل رو ببینند. میخواستم ببینم افزونه خاصی که بتونه تو این مورد به من کمک کنه وجود داره؟ خودم به فروشگاه ساز و استفاده از افزونه های فروشگاهی فکر کردم که تعداد فایل رو 1 بگذرام که دیگه کسی نتونه دانلود کنه. آیا این کار معقوله؟ ممنون می شم کمک کنید.