شهرک

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    30
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های شهرک

  1. با سلام و خسته نباشید. من از افزونه jcomment برای نظر دهی کاربر تو سایتم استفاده میکنم. حالا میخوام که در صورت امکان این سیستم نظر دهی زیر هر مطلبی که انتخاب میکنم و میخوام فعال باشه تا کاربر بتونه در مورد اون مطلب نظر بده و مطلب بنویسه و اگه سوالی داشت خود من یا بقیه کاربرها بتونن جواب بدن. میخواستم بدونم که آیا این امکان وجود داره؟چجوری؟ با تشکر..
  2. ممنون از شما ولی دقیقا مشکل من هم اینه که نمیدونم این تگ رو باید به چه صورت تو ادیتور هم قرار بدم.من با نوشتن تگ های html آشنایی دارم.
  3. آره تنظیمات داره و من هم همه مجموعه هایی رو که میخوام انتخاب کردم ولی باز هم زیر هیچ مطلبی نیومده. این جمله رو تو تنظیماتش نوشته: "براي نمايش نظرات در يک مطلب خاص (حتي اگر در مجموعه هاي انتخاب نشده براي نمايش نظرات باشد) تگ {jcomments on} را درون متن مطلب قرار دهيد." که من منظورشرو متوجه نمیشم این تگ رو باید چجوری و کجای مطلب مورد نظر قرار بدم...
  4. باسلام. من دنبال یه یه افزونه میگردم که زمانی که یه پست یا مطلب تو سایتم میذارم،کاربر بتونه زیرش نظر بده یا سوال بپرسه و من هم بتونم پاسخ بدم و بقیه هم ببیننش. میخواستم بدونم همچین افزونه ایی داریم؟ باتشکر.
  5. با سلام و خسته نباشید. من افزونه مذکور رو که شما لطف کرده بودید و در اختیار دوستان قرار دادید رو از لینک زیر دانلود کردم: هدیه اولین افزونه فروش فایل و مطلب حرفه ای برای جوملا :: اختصاصی انجمن جوملای ایران و تو سایتم نصبش کردم.حالا میخواستم بدونم که کد درگاه زرین پال رو باید تو کدوم قسمت وارد کنم و اینکه آیا امکان اتصال این افزونه به درگاه بانک ملت هم هست؟مهم نیست اگه تجاری هم باشه. با تشکر.
  6. با سلام وخسته نباشید. من میخوام یه سایت طراحی کنم که توش یه وب سرویس برای آخرین قیمت های ارز رو بتونم بذارم ولی تاحالا از وب سرویس استفاده نکردم و حقیقتش نمیدونمم که کلا باید چی کار کنم. اگه از دوستان کسی تجربه این کار و یا اطلاعاتی داره ممنون میشم کمک کنه. با تشکر.
  7. با سلام. من میخوام تو سایتم یک سری فایل برای دانلود بذارم که قبل از دانلود کاربر بتونه به درگاه زرین پال متصل بشه و هزینه مربوط به دانلود اون فایل رو پرداخت کنه.میخواستم بدونم که آیا دانلود سنتری هست که این قابلیت رو داشته باشه؟ با تشکر.
  8. باسلام و خسته نباشید. من میخوام کاری کنم که یکی از آیتمهای منوم در حالت عادی برای همه کاربرها به نمایش در بیاد ولی فقط اعضای سایت بتونن با کلیک کردن برن به صفحه مربوط به اون منو و افرادی که جز اعضای سایت نیستن زمانی که روی اون منو کلیک بکنن براشون پیغام بیاد که برای ورود ابتدا باید عضو شوید. خیلی تلاش کردم ولی متاسفانه نتونستم.وقتی هم سطح دسترسی اون آیتم منو رو برای اعضا(ثبت نام کرده ها)میذارم ، کلا دیگه تو سایت به نمایش در نمیاد مگر اینکه یه نفر با یوزر و پسووردش وارد بشه تا بتونه اونو ببینه. نمیدونم باید چی کارکنم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
  9. باسلام و خسته نباشید. من میخوام کاری کنم که یکی از آیتمهای منوم در حالت عادی برای همه کاربرها به نمایش در بیاد ولی فقط اعضای سایت بتونن با کلیک کردن برن به صفحه مربوط به اون منو و افرادی که جز اعضای سایت نیستن زمانی که روی اون منو کلیک بکنن براشون پیغام بیاد که برای ورود ابتدا باید عضو شوید. خیلی تلاش کردم ولی متاسفانه نتونستم.وقتی هم سطح دسترسی اون آیتم منو رو برای اعضا(ثبت نام کرده ها)میذارم ، کلا دیگه تو سایت به نمایش در نمیاد مگر اینکه یه نفر با یوزر و پسووردش وارد بشه تا بتونه اونو ببینه. نمیدونم باید چی کارکنم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
  10. تمامی لینک ها خراب هستن
  11. با سلام. من یه فرم ثبت نام توی سایتم دارم (فرم ثبت نام کاریابی)و میخوام کسایی بتونن ثبت نام کنن که اول حق عضویت در سایت رو داده باشن. افزونه ای هست که برای حق عضویت به درگاه بانک ملت متصل بشه و کاربر بعد از پرداخت حق عضویت و عضو شدن تو سایت به صفحه ثبت نام اصلی(فرم ثبت نام کاریابی) هدایت بشه؟؟؟ با تشکر.
  12. من فرمم رو با فرمساز rs ساختم و خیلی هم راضیم ازش ولی مشکل این نیست من میخوام متقاضی ثبت نام در فرم کاریابی قبلش عضو سایت بشه و حق عضویت پرداخت کنه و بعد بتونه ثبت نام اضلی رو انجام بده.در واقع من یه افزونه میخوام که از کاربر برای عضویت عادی حق عضویت بگیره بعد فکر کنم خودم بتونم کاری کنم که کاربر بعد از عضویت به صفحه ثبت نام اصلی بره. تشکر.
  13. با سلام. این افزونه یا افزونه ای مثل این موجود نیست که به درگاه بانک ملت متصل بشه و از کاربرها حق ثبت نام بگیره؟
  14. با سلام. من فکر میکنم غیر از اینکه نخواید محصولتون عکس داشته باشه، بقیه گزینه هارو میتونید از قسمت های "تنظیمات" و "پیکره بندی" درست کنید چون خود من هم تمام این مراحل رو از همین قسمتها درست کردم. موفق باشید.
  15. با سلام. از دوستان کسی هستش که یه افزونه برای کاریابی داشته باشه؟اگه افزونش قابلیت اتصال به درگاه بانک ملت و دریافت حق عضویت برای مالک سایت رو هم داشته باشه خیلی عالی میشه. با تشکر.
  16. این خطایی که وقتی افزونه رو رو لوکال نصب میکنم میده: Fatal error: Call to a member function load() on a non-object in C:\wamp\www\joomla\plugins\system\jbcron\jbcron.php on line 35 رو هاست هم خطایی نشون نمیده و فقط صفحه سفید میاد. با تشکر از اینکه وقت میذارید.
  17. واقعا ممنون از راهنمایی بجاتون.متاسفانه در جوملای نصب در local هم امتحان کردم و باز هم همین مشکل به وجود اومد. دوستان عزیزی که وقت میذارن و این افزونه خوب رو ترجمه و تهیه میکنن کاش از صحت و سلامت این افزونه ها هم مطمئن با شن تا کسی دچار مشکل جبران ناپذیری خدای ناکرده نشه. کسی هست که یه افزونه دیگه با این کارایی سراغ داشته باشه؟
  18. با تشکر از شما دوست عزیز ولی من این افزونه رو نصب کردم چند روز پیش که متاسفانه بعد از نصب وقتی خواستم به صورت منو اون رو نمایش بدم سایتم بالا نیومد و فقط یه صفحه سفید نمایش داده شد که فقط آدرس صفحه تو نوار آدرس نوشته میشد.البته چون هنوز صفحه مدیریت رو نبسته بودم تونستم از اونجا افزونه رو پاک کنم و خوشبختانه مشکل حل شد. البته یه توضیح هم بدم که من فقط فایل" com_jb job 1.3.3 for J1.7 "رو نصب کرده بودم و دیگه فایل" world.sql "رو نصب نکرده بودم(این دوتا فایل از extract فایل دانلود شده به دست اومده بود).حالا نمیدونم مشکل از این بوده یا نه. راستش الانم دیگه ترسیدم که این افزونه رو (با دوتا فایل)امتحان کنم چون شده بعضی از دوستان با نصب بعضی از افزونه ها دچار مشکلاتی مثل این بشن.و از طرفی اصلا دوست ندارم بی جهت وقت ارزشمند شما که متعلق به بقیه دوستان هم هست بگیرم. با تشکر.
  19. با سلام. شاید این سوال رو نباید اینجا طرح کنم ولی راستش جای دیگه ای پیدا نکردم.از همین الان عذر خواهی میکنم و در صورت اشتباه بودن جواب ندید. متاسفانه من خیلی در مورد بک آپ گرفتن از سایت اطلاعات ندارم و الان میخوام یه افزونه نصب کنم رو سایتم که شاید سایتم رو دچار مشکل کنه(چون قبلا یه بار این اتفاق افتاد و بعد از نصب افزونه سایتم دیگه بالا نیومد و فقط یه صفحه سفید نشون میداد). میخواستم بدونم چطور میشه از سایتم جوری بک آپ بگیرم که همه اطلاعات سایتم رو داشته باشم تا اگه به مشکل بر خوردم، با بارگذاری مجدد اون بک آپ و اطلاعات، روی هاست سایتم،دوباره سایت شکل اول خودش رو داشته باشه. با تشکر.
  20. چطور میتونم بسته نصبی رو بسازم؟
  21. با سلام. از دوستان کسی تونسته این افزونه رو نصب کنه؟من نصب کردم و با موفقیت نصب شد ولی بعدش که خواستم به شکل منو تو سایتم به نمایش بذارم دیگه سایتم بالا نمی اومد و فقط یه صفه سفید میومد.خوشبختانه هنوز صفحه مدیریتم باز بود و تونستم از اونجا افزونه رو پاک کنم که بعدش دوباره سایتم بالا اومد البته من فقط فایل com_jb job 1.3.3 for J1.7 رو نصب کرده بودم و فایل world.sql رو نصب نکرده بودم.حالا نمیدونم مشکل از همین بوده یا چیز دیگه ایه.اگه راهنمایی کنید ممنون میشم چون به شدت به این افزونه احتیاج دارم. با تشکر.
  22. الان لینک دانلودش کدومه دقیقا و در مورد ioncube کمی توضیح میدید؟ با تشکر.
  23. با سلام.از دوستان کسی این افزونه رو نصب کرده؟ چون من نصب کردم و با موفقیت نصب شد ولی وقتی به صورت منو تو سایت خودم آوردمش دیگه سایتم بالا نیومد(در واقع صفحه سفید میومد که تو نوار آدرس،آدرس سایت بود ولی صفحه سفید بود.) و وقتی از قسمت مدیریت افزونه رو پاک کردم از دوباره سایت بالا اومد.البته من فقط فایل" com_jb job 1.3.3 for J1.7 "رو نصب کردم این اتفاق افتاد و فایل" world.sql "رو نصب نکردم.حالا نمی دونم به خاطر همینه یا مشکل جای دیگه ست.اگه راهنمایی کنید ممنون میشم چون به شدت به همچین افزونه ای نیازمندم و اگر افزونه دیگه ایی میشناسید که کارایی همین افزونه رو داشته باشه ممنون میشم معرفی کنید. با تشکر.
  24. با سلام. من میخوام بتونم به هر تعداد که دلم میخواد مطلب ویژه شده در صفحه اول سایت بذارم و همشون تو همون صفحه اول به نمایش در بیاد و دیگه پایین صفحه "صفحه بندی" نیاد که بقیش به صفحه بعد بره. با تشکر.
  25. با سلام. من فرمساز rs form رو نصب کردم ولی نمیدونم چطور باید ازش اطلاعات رو دریافت کنم.برای استخراج سه حالت داره(xml ,excel ,csv)که بعد از استخراج در حالت excel و csv توش کلمات فارسی رو به صورت علامت سوال , ویا شکلهای نامفهوم نشون میده و فایلهای آپلود شده(مثل عکس)رو هم اصلا نشون نمیده و در حالت xml هم که فقط یه سری کد هست.به آدرس ایمیل هم که اطلاعات رو میفرستم فقط تو ایمیل مینویسه "شما یک ایمیل ارسالی دارید" و خبری از اطلاعات پر شده تو فرم نیست!!!!!!!!!!!! نمیدونم چه کار باید بکنم؟؟؟؟ با تشکر.