sajad89m

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    105
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره sajad89m

  • درجه
    جوملا کار
  • تاریخ تولد
  1. سلام. دوستان من دنبال اسلایدری میگردم که چند مطلب آخر منتشر شده (البته فقط اون های که در مطالب ویژه میشن) رو نشون بده. بصورتی که فقط عکس اون مطلب باشه و عنوانش هم روی تصویر قرار بگیره. مانند عکس زیر : [ATTACH]9332[/ATTACH]
  2. سلام. من دنبال ماژولی میگردم مطالب یک یا چند مجموعه خود جوملا رو (نه k2) مانند تصویر زیر نشون بده. [ATTACH]9234[/ATTACH]
  3. ببخشید بازم آپ میکنم.... ولی ممنون میشم یکی از دوستان وقت بذاره منم مشکلمو حل کنم...
  4. یعنی هیچ کس هیچ راهی پیدا نکرد؟؟؟
  5. یکی از دوستان خواهشا کمک کنه....
  6. با سلام و احترام خدمت اساتید. من یک کامپوننت برای ارسال مطلب توسط کابران روی جوملا نصب کردم. از طریق این لینک می توانید وارد شوید. (یوزر=demo و پسورد= 123456) و روی مطلب جدید کلیک کنید. در این صفحه که آدرسش رو دادم وقتی کاربر روی انتخاب مجموعه کلیک می کند و یکی از مجموعه ها رو انتخاب میکند یک مشکل ایجاد میشود و فرم بهم میریزد. ممنون میشم اگر بررسی کنید و توضیح بدین که چه اصلاحیه ای روی کدهای چه فایلی لحاظ کنم. تشکر.
  7. میخام بصورت خودکار انجام بگیره و نه دستی.... آیا کی 2 این قابلیت رو داره؟
  8. چون من با یک افزونه دارم که مطالب رو بصورت کامل (کل متن + تصاویر مطلب) از سایتهای دیگه دریافت میکنه و توی مطالب جوملا ایمپورت میکنه و قابلیت اینکه از اول توی k2 بریزه نداره. ولی من برای پیاده سازی بهتر طرح مورد نظرم به کی 2 نیاز دارم.
  9. با سلام و احترم خدمت اساتید. 1-آیا افزونه ای برای انتقال خودکار مطالب کانتنت جوملا به کامپوننت k2 وجود دارد؟ یعنی بعد از اینکه خبری وارد کامپوننت پیشفرض مطالب جوملا شد بصورت خودکار به کامپوننت k2 انتقال یابد یا لااقل یک کپی از آن وارد k2 شود؟ 2- آیا افزونه یا کدی برای رفرش شدن یک ماژول بصورت خودکار بر اساس یک زمان مشخص(مثلا 5 دقیقه یک بار) وجود دارد؟ برای اینکه یک صفحه از سایت رو بشه در فواصل زمانی مشخص رفرش کرد افزونه ای پیدا کردم ولی چنین افزونه ای مد نظر من نیست و فقط میخام فقط ماژول مورد نظر رفرش بشه. پیشاپیش تشکر....:ds6a5d:
  10. 1-قالب استفاده شده در سایت اکسپرس ایران قالبی بنام Yougrids می باشد. در مورد " صفحه درج آگهی" : صاحب این سایت روی یک زیردامنه از این سایت یک جوملای دیگر نصب کرده و قالب دیگری نیز برروی آن نصب کرده و راه اندازی شبکه تبلیغاتیش از کامپوننت djclassfield استفاده کرده است.
  11. سلام. اساتید آیا ماژولی برای نمایش مطالب جوملا همراه با تصویر نویسنده مطلب وجود داره؟ میخام بجای اینکه تصویر مربوط به خبر کنارش قرار بگیره عکس پروفایل کابر کنار عنوانش قرار بگیره. ممنون میشم اگه چینین ماژولی وجود داره معرفی کنید.
  12. اینکه به ایت صورت نمایش داده میشه بخاطر این می باشد که نقشه سایتش رو به گوگل معرفی کرده و لینک هاش ایندکس هم شدن. ولی اینکه سئوی سایت در چه حدی هست و تا چه حدی استانداردهای لازم رو رعایت کردن اساتید باید نظر بدن.
  13. بسیار ممنون از اظهار نظر شما و اینکه وقت گذاشتین ؛ در مورد فونت بندی هم درست میفرمایید و حتما اصلاح میکنم
  14. تشکر بسیار از شما دوست عزیز که وقت گذاشتینو نظرتونو ارائه دادین : در مورد کلیت کارم هدفم از آماده سازی این سایت ، سایتی مشابه و یا در رقابت با سایتهای نام برده نبوده ، هر چند از بعضی لحاظ اشتراک دارند و در حال برنامه نویسی ورژن آندروید آن نیز هستم. بصورت خلاصه : 1- در این سایت میخام یک بانک اطلاعاتی از اطلاعات مهم و موردنیاز مردم استان رو که تهیه کردم وارد سایت کنم که شامل (آدرس و تلفن خیلی مراکز مهم پزشکی + تجاری + اداری و .....) می شود. و رایگان و بدون ثبت نام در اختیار کاربران بذارم. 2- در سایت های نام برده برای درج آگهی یا دیدن آگهی های درج شده امکان تفکیک شهرستانی در این استان نشده است (که این امر بخصوص برای بخش املاک و خودرو ضروری و مورد نیاز می باشد.) 3- درج آگهی بدون ثبت نام را هم در کمتر سایتی مشاهده کردم و برای اینکه کاربر بهتر بتونه آگهی هاشو مدیریت و ویرایش و پیگیری کنه نیاز به ثبت نام دارد. 4- درمورد رفتن به سمت سادگی کاملا باهاتون موافقم و سعی میکنم روی این مورد کار کنم