musavi

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    53
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره musavi

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • علاقه مندی ها
    cms جوملا
  • شغل
    كارمند
  1. وقتي مي خواهم بر روي لوكال بسته را نصب كنم چنين پيغامي مي دهد: Restricted index access اشكال در چيست كه بسته نصب نمي شود؟ آيا اول بايد يك بسته ديگري نصب كنم و بعدا نسخه دوم سايتم را نصب كنم؟؟!:oom::oom:
  2. وقتي مي خواهم بر روي لوكال بسته را نصب كنم چنين پيغامي مي دهد: Restricted index access اشكال در چيست كه بسته نصب نمي شود؟ آيا اول بايد يك بسته ديگري نصب كنم و بعدا نسخه دوم سايتم را نصب كنم؟؟!:oom::oom:
  3. مي خواهم بر روي هاستم يك نسخه دوم از بسته را نصب كنم كه به عنوان نسخه مادر و نمونه و به شكل آزمايشي باشد تا از آن براي نصب افزونه و... استفاده نمايم. هنگامي كه در كنترل پنل سايتم مي خواهم بسته جوملا را نصب كنم، پس از نصب چنين پيامي ارسال مي شود: "در حال حاضر قالبی وجود دارد که از یک دایرکتوری با این نام استفاده می کند: نصب. آیا تمایل دارید قالب را مجددا نصب کنید؟" ولي بخشي براي آري يا خير وجود ندارد! براي نصب بسته جوملا چه كاري بايد بكنم؟ لطفا مرا راهنمايي كنيد؟؟
  4. مي خواهم نسخه دوم از بسته جوملا را دوباره بر روي سايتم نصب كنم كه به عنوان نسخه آزمايشي باشد تا از آن براي نصب افزونه و... استفاده نمايم. لطفا مرا راهنماي نماييد.
  5. آموزش هاي يادشده مربوط به اولين نصب است، ولي من مي خواهم بر روي هاستم يك نسخه دوم از بسته را نصب كنم كه به عنوان نسخه مادر و نمونه و به شكل آزمايشي باشد تا از آن براي نصب افزونه و... استفاده نمايم.
  6. لطفا به زبان خيلي ساده برايم توضيح دهيد كه چگونه مي توانم بسته جوملا را بر روي هاست نصب كنم؟ با تشكر از راهنمايي شما.
  7. قالب پیش فرضی است (به نظرم منظور بسته نصبي باشد) ممكن است روش نصب را از طريق هاست دقيقا برايم توضيح بدهيد؟؟؟ با تشكر از توجه شما
  8. اتفاقا هم خودم و هم همكارانتان كليه افزونه ها را دو سه بار غير فعال كرديم ولي مشكل همچنان وجود دارد [kkk] در مورد نصب بسته ، منظورتان اين است كه بروم در هاست و در آنجا يك پوشه با اسم جديد بسازم و از طريق هاست بسته را نصب كنم؟ (در واقع از طريق كنترل پنل اين كار را انجام ندهم؟؟) ممكن است روش نصب را از طريق هاست دقيقا برايم توضيح بدهيد؟؟؟ با تشكر از توجه شما
  9. مشكل اصلي من اين است كه در سايتم كامپننت ويجت كت نصب مي شود ولي اجرا نمي شود!، با چند نفر از كارشناسان موضوع را در ميان گذاشتم و ايشان گفتند: "یکبار قالب پیش فرضی که تحویل گرفتید را در داخل يك پوشه نصب کنید و ویجت کیت را بدون تغییر بر روي آن نصب کنید." ولي قالب پيش فرض نصب نمي شود ، بايد چه كار كنم؟؟؟ باتشكر از توجه شما.
  10. پيش فرض قالب را عوض كردم، ولي باز همان پيام را داد!:13:
  11. هنگامي كه در كنترل پنل سايتم مي خواهم بسته جوملا را نصب كنم، پس از نصب چنين پيامي ارسال مي شود: "در حال حاضر قالبی وجود دارد که از یک دایرکتوری با این نام استفاده می کند: نصب. آیا تمایل دارید قالب را مجددا نصب کنید؟" ولي بخشي براي آري يا خير وجود ندارد! براي نصب بسته جوملا چه كاري بايد بكنم؟ لطفا مرا راهنمايي كنيد؟؟:13:
  12. فرمت فيلم را عوض كردم و كد {avi}1{/avi} در مطلب جايگزين كردم. قالب نمايش فيلم نشان داده شد، ولي فيلم نشان داده نمي شود و بر روي قالب فيلم اين متن آمده است: no plug-in availabel to display this content حالا اشكار كار در كجاست؟:13:
  13. باسلام به كاربران جوملايي!:35: هركاري مي كنم نمي توانم بوسيله پلاگين AllVideos by JoomlaWorks بر روي سايتم فيلم نمايش بدهم.:21: طبق آموزش از طريق دانشنامه جوملا و ساير كاربران براي پخش فيلم با اين پلاگين: اول در قسمت مديريت تصاوير فايلي ساختم به نشاني: /home/eslamena/public_html/images/videos بعد يك كليپ در اين پوشه آپلود كردم كه مشخصات آن 6553452.gif مي باشد بعد در قسمت ايجاد مطالب ، مطلبي ساختم و كد: {format/provider}filename{/format/provider}. در داخل آن قرار دادم و اين كد را به اين شكل ويرايش كردم {gif/provider}6553452{/gif/provider}. ولي فيلمي نشان داده نمي شود و به جاي پخش فيلم متن {gif/provider}6553452{/gif/provider}. نشان مي دهد.!:5::5: لطفا مرا راهنمايي كنيد: 1ـ كجاي كارم ايراد دارد كه فيلم پخش نمي شود؟ 2ـ منظور از provider در كد يادشده چيست؟ منتظر پاسخ خوبتان هستم.
  14. اين كار را كردم ولي پس از آپلود فايل، چنين پيامي مي آيد: "این نوع فایل برای بارگذاری مجاز شناخته نمی شود"
  15. با سلام به كاربران جوملا!:1: در بخش مديريت رسانه ـ تنظيمات ـ انواع فايل هاي مجاز، فرمت هايي به شرح زير موجود است: bmp,csv,doc,gif,ico,jpg,jpeg,odg,odp,ods,odt,pdf,png,ppt,swf,txt,xcf,xls,BMP,CSV,DOC,GIF,ICO,JPG,JPEG,ODG,ODP,ODS,ODT,PDF,PNG,PPT,SWF,TXT,XCF,XLS, هنگامي كه فرمت ديگري مثل flv و... در اين بخش اضافه مي كنم و مي خواهم فيلمي با اين فرمت آپلود نمايم، پيام خطاي زير اعلان مي كند: "این نوع فایل برای بارگذاری مجاز شناخته نمی شود" براي اينكه بتوانيم فايل هايي با فرمت هاي ديگر آپلود كنم چه كاري بايد انجام بدهم؟ :bala: باسپاس از پاسخ خوبتان.