حجت مردانه زاده

* آمار خارق العاده*جوملا به مرز 2.000.000 دانلود در 6ماه نزدیک شد!!!!

1 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

با سلام...

وبسایت رسمی جوملای جهانی دو روز پیش آمار بسیار خارق العاده ای منتشر کرد.

در این آمار بیان شده است که جوملا در عرض 6 ماه؛ فقط 6شما آخر از انتشار جوملای پایدار 2.5 ، که به تاریخ میلادی بین ماههای سپتامبر 2012 الی فوریه 2013 (انتهای ماه گذشته ی میلادی) میباشد در این دوره ی 6ماهه ،جوملا2.5 به تعداد 2.5 1,725,268 بار (بطور میانگین ماهانه 288000 بار دانلود ) و جوملا 3.0 به تعداد 796,340 بار(بطور میانگین 133000بار ) دانلود گردیده است.

قابل توجه است که این آمار تنها و تنها مختص به دانلود بسته های جوملا از وبسایت رسمی به آدرس Joomla.ORg بوده است . بی شک این آمار با توجه به پشتیبانی گسترده این سیستم در بسیاری از کشورهای دنیا؛متصور بودن آمار چند برابری این رقم دور از واقعیت نیست.

بی شک میتوان گفت که جوملا اولین سیستمی است که با این حجم گسترده پشتیبانی در کل کشورهای دنیا؛ مورد استفاده ی کاربران جهانی قرار گرفته است.

هم اکنون جوملا به بیش از 64 زبان زنده ی دنیا ترجمه و بهینه سازی شده و برای این 64زبان زنده ی دنیا، در کشورهای مختلف از 1 الی چندین وبسایت و انجمن؛ جامعه مجازی و سایر مراکز رسمی که بطور کاملا مدون و منظم و برنامه ریزی شده، به شتیبانی این سیستم در حوزه ی زبانی و منطقه ای و جغرافیایی خود پرداخته اند.

در بین زبانهای مورد پشتیبانی، یکی از پراستفاده ترین و پر گسترش ترین کشورها، کشور عزیزماست.با توجه به استفاده ی بسیار بالای کاربران ایرانی و با توجه به انجمنهای پشتیبانی بسیاری که در کشور ما وجود دارند و هرکدام به نوبه ی خود سهمی در چرخاندن این چرخ بزرگ جوملا ایفا میکنند؛ کمبود تیم های بزرگ توسعه ی افزونه های جوملا و طراحی و برنامه نویسی جوملا ؛ عمیقا و شدیداً به چشم میخورد.

با همه ی این تفاسیر نمیتوان از فعالیت چشمگیر انجمنهای برتر جوملایی در ایران چش پوشی کرد.در این حوزه انجمن جوملای ایران با تکیه بر توان و دانش برنامه نویسی مدیران خود؛ به حق توانسته در توسعه و گسترش افزونه های کاربردی که در سطح ملی و بین المللی دارای کاربردهای بسیار حساسی اند و همچنین تعلیم کارآموزان، کارازموده و متخصص راهی خوب و مفید در این عرصه برداشته اند.

امیدواریم که بتوانیم به کمک تمامی کاربران و مدیران محترم تمامی انجمنهای جوملایی ایرانی، با قدرت هرچه بیشتر و بهتر در منتشرکردن نام و آوازه ی ایران و ایرانی تلاش کنیم و به سر منزل مقصود برسیم.

در زیر توجه شما را به نمودار آماری ای که توسط جوملای جهانی منتشر شده است جلب میکنم.

نمودار آماری دانلود جوملای 3.0 در سایت رسمی جوملاجهانی:

j25xdownloads.png

نمودار آماری دانلود جوملای 3.0 در سایت رسمی جوملاجهانی:

j30xdownloads.png

لینک حبر و توضیحات تکمیلی:

http://community.joomla.org/blogs/community/1731-joomla-recent-download-fun-facts.html

با تشکر

حجت مردانه زاده

ویرایش شده در توسط Hojjat MardaneZadeh

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی