KESHAVARZ

محتوا راز جاودانگی برای قرار گرفتن در صدر گوگل

1 پست در این موضوع

رازهای زیادی برای قرار گرفتن در صدر گوگل وجود دارد ولی در این مقاله درباره یک راز میخوام باهاتون صحبت کنم ، رازی که از روز اول پیدایش اینترت وجود داشته و تا آخرین لحظه هم تاثیر ۱۰۰ درصد در بازاریابی اینترنتی داره اون هم چیزی نیست جزء "محتوا" . امروزه همه کارشناسان بازاریابی اینترنتی در مورد محتوا صحبت می کنند و هر فردی که قدرت نوشتن محتوای بکر رو داشته باشه بدون نیاز به فریب گوگل از محبوبیت خاصی بین کاربران و گوگل بهره می بره . حالا که شما رازه در صدر قرار گرفتن در گوگل رو میدونید ولی باید چند نکته رو رعایت کنید که در ادامه مطلب در مورد این داستان با هم بیشتر صحبت می کنیم .

راز اول :: محتوا رو جوری ننوسید که شما و کسب و کار شما را معرفی کند ، بلکه محتوا رو باید طوری بنویسید که برای مخاطب جالب باشد اگر شما یکی از هواداران پروپاقرص شرکت و یا برند خودتان هستید و در مورد خودتان محتوا نویسی کنید ، مخاطبین خودتان را مورد هدف قرار نداده*اید .اگر شما می*خواهید مشتریان را به برند و شرکت خودتان جذب کنید .محتوای شما باید منعکس کننده این *باشد که شما مشتری خودتان را به خوبی می*شناسید و با محتوای خودتان باید به آن*ها ثابت کنید که خدمات و محصولات شما یک بخش مهم از زندگی آنان است .

راز دوم :: بهترین و موفق ترین وب سایت های تجاری طوری طراحی شدن که در زمینه کسب و کار خود منبع علم و دانش قرار گرفته اند . به عنوان مثال شما یک نرم افزار حسابداری دارید اگر آموزش های حسابداری رو هم به صورت رایگان در سایت خود قرار بدبد کاربرانی که از طریق گوگل جستجو می کنند زمانی که شما رو پیدا می کنند وب سایت شما اگر مطالب آموزشی کافی داشته باشد همیشه برای کسب مهارت های بیشتر به سایت شما سر میزند تا از مقالات و آموزش های جدید اطلاع پیدا کنند این کار جدا از اینکه کاربر رو به کاربر وفادار سایت شما تبدیل می کند خیلی راحت تر به محصول شما اطمینان می کنند چون شما رو به عنوان یک سایت تخصصی نگاه خواهند کرد .

نکته : دقیقا اینجا جای گفتن یک نکته مهم است و آن هم این است که اگر می خواهید طرز کار گوگل را بدانید آن ها را به کاربر های تشنه اطلاعات در ذهن خود تبدیل کنید ، فقط کافی است آنها را از اطلاعات سیراب کنید تا شما رو محبوب کنند.

محتوای وب سایت ها به دو دسته تبدیل می شوند ::

محتوای بنیادی

راز سوم :: محتوای بنیادی در حقیقت مهم*ترین اطلاعاتی هستند که درون وب سایت شما قرار می*گیرند این محتوا در حقیقت به مخاطبین شما نشان می*دهد که شما چه کسی هستید و چه کاری می*خواهید انجام دهید مثلاً صفحه تماس با ما ، صفحه درباره ما ، صفحه فروش شما ( خدمات یا محصولات ) و معمولاً این اطلاعات در وب سایت که به *صورت استاتیک در سایت قرار دارد .محتوای بنیادی اطلاعاتی هستند که بیشتر در مورد خودتان می*نویسید و در زمانی که مشتری را می*خواهید به سمت خود جذب کنید اطلاعات بسیار مهمی را در این بخش قرار می*دهید .

محتوای آموزشی و تجاری

راز چهارم :: محتوای آموزشی و تجاری در حقیقت اطلاعاتی هستند که زیاد در مورد خودتان نیست که معمولاً این اطلاعات را در بخش بلاگ، مقالات قرار می*دهید . در حقیقت این بخش به تقویت شما برای موفقیت در تجارت آنلاین کمک می*کند ، این روش در مشتری اعتماد و اعتبار ایجاد می*کند و به صورت طبیعی مخاطبین را به سمت سایت شما جذب می*کند . محتوای آموزشی و تجاری در زمانی به تجارت آنلاین شما کمک می*کند که از خودتان در آن تعریف نکنید . نیازی نیست که حتماً درون آن نام شرکت خود را ببرید ، شما در این روش از محتوا نویسی باید به صورت متمرکز و به روی مشتری و ارزشی که می*توانید برای آن*ها ایجاد کنید بپردازید .

راز پنجم :: استراتژی تولید محتوا در زمانی که می خواهید محتوایی برای وب سایت خودتان تولید کنید باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که می خواهید از جایی که در حال حاظر هستید به کجا بروید. پیاده سازی استراتژی مناسب یعنی انتخاب و جذب علاقه مندان بازار هدف و دستیابی به اهداف شرکت. برای مثال در صورتی که می خواهید مخاطبینی را جذب سایت خودتان کنید که نیاز به بهینه سازی و بهبود وضعیت سایت خودشان در گوگل را دارند. باید همواره محتوای آموزشی و خبری در این زمینه در وب سایت خودتان منتشر کنید. از همین امروز شروع کنید! اگر می خواهید علاقه مندان خودتان را به سایت جذب کنید، باید محتوایی بنویسید که ارزش بالایی داشته و قابل خواندن توسط مخاطب باشد.(یعنی مخاطب که برای وقت خود ارزش قائل شده و محتوای سایت شما را مطالعه کند.) مهمترین کاری که باید انجام بدهید این است که محتوای آرشیو سایت خودتان را نیز مجددا بررسی کنید و بهینه سازی محتوا را در آنان نیز انجام دهید(در آموزش های آینده به نحوه بهینه سازی محتوا می پردازیم.)

راز ششم :: مجددا بر روی محتوای بنیادی خود کار کنید. در زمانی که می خواهید مجددا محتوای بنیادی خودتان را بهینه سازی کنید به این نکته توجه کنید که تمامی محتوای این بخش معرف شما هستند و باید توانایی های خودتان را به مخاطبین خود ثابت کنید. در حقیقت این بخش از محتوای سایت هدفش فقط و فقط معرفی خدمات و محصولات شما می باشد. در زمانی که می خواهید صفحات حساسی مانند درباره ما را بنویسید. با وجود این که می توانید از قالب های آماده استفاده کنید، ولی پیشنهاد می کنم کمی خلاقیت به خرج دهید و نکات گفته شده در زیر را در نظر بگیرید.

راز هفتم :: واقعا چرا باید کاربران شما را از بین این همه رقیب انتخاب کنند ؟ شما می توانید خودتان را منحصر به فرد نشان دهید ؟ شما می توانید نشان بدهید که با رقیبانتان متفاوت هستید ؟ مشتریان بازار هدف شما چه کسانی هستند ؟ محتوات سایت شما انحصارا برای این دسته افراد نوشته شده است ؟ قسمت درباره ما جایی است که شما باید تمام این سوال ها را پاسخ دهید ....!

یه پیشنهاد : در قسمت درباره ما تا آنجایی که میتوانید واقعیت را بنویسید آن چه هستید و اگر امکان دارد از عکس خودتان یا محل کارتان و حتی کارمندانتان نیز عکسی قرار دهید . شک نکنید که موفق خواهید شد .

نویسنده: علی کشاورز

منبع: وب سایت رسمی علی کشاورز

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری