ابوالفضل طالبی

بسته شدن پرونده انجمن جوملای ایران

12 پست در این موضوع

[ATTACH=CONFIG]3283[/ATTACH]

این هم خبر بسته شدن پرونده انجمن جوملای ایران و 100 البته پرونده ی سال 91 ! ما حالا حالاها هستیم و سال 92 با قدرت بیشتر و با ارائه کارهای بزرگ جهانی در خدمت کاربران خواهیم بود.

مقدمه:

انجمن جوملای ایران هم اکنون حدود یک سال و 5 ماهی هست که در کنار شماست و ارمغان فعالیت شما در انجمن و رشد پر شتاب آن بسیار بوده که توضیحات آن را خواهم داد.مهمترین ارمغان آن رشد و توسعه سطح کاربران فعال در حوزه وب بوده که انجمن جوملای ایران افتخار میکند به داشتن چنین کاربرانی.امروز که در کنار شمائیم قصد دارم گزارشی مختصر از فعالیتها و رویدادهای سال 91 انجمن را خدمت شما بزرگواران ارائه کنم.مالک اصلی این انجمن شما هستید و این گزارش نشان دهنده تلاش خود شماست در جهت کسب دانش ، آگاهی و توسعه در دایره فعالیت خودتان...

بنابراین با ارائه این گزارش پرونده انجمن جوملای ایران برای سال 91 بسته و برای سال 92 باز خواهد شد!

گزارش سال 91:

یک سال گذشت و در این یک سال نزدیک به 6 هزار کاربر عضو انجمن شدند ، حدود 10 هزار تاپیک ایجاد شد ، 50 هزار مطلب ارسال شد و در کنار اینها افتخارات دیگری کسب شد.افتخار نخست کسب رتبه نخست در بین انجمنهای پشتیبانی جوملا طبق آمار الکسا و رنک گوگل است و افتخار بعدی کسب لوح تقدیر به عنوان انجمن برتر پشتیبانی جوملا در ایران در جشنواره وب سال 91 بود.در انتهای سال 91 انجمن جوملای ایران فعالیت در حوزه جهانی را نیز آغاز کرد و توانست 4 محصول جهانی را نیز به دنیا عرضه کند که نزدیک به 7 هزار بازدید داشته است.

در سال 91 اتفاقات بدی هم رخ داد و مهمترین آنها هک شدن انجمن و مشکلات مربوط به سرور انجمن بود که خداراشکر مشکلات فوق برطرف شد و توانستیم روال خوبی را در پیش بگیریم.در سال 91 شاهد بودیم که بسیاری از رویدادهای انجمن در سایر انجمن ها کپی برداری میشد و البته با کیفیت به مراتب پایین تر ولی خب اینها در گذر زمان بوده و هست و آن می ماند که خلق میکند.

مسابقه های بسیاری در سال 91 برگزار شد و شاید نزدیک به 2 هزار افزونه ، قالب ، مقاله و .. در انجمن متشر شد که این نشان دهنده روح همکاری بوده است و در هیچ انجمنی شاهد چنین فعالیت های بزرگی نبودیم.این راه ادامه خواهد داشت و با خلق کردن ، با توسعه ، با ایده های نو ، با پتانسیل شگفت انگیز و با انرژی همه دوستداران انجمن جوملای ایران ...

سال 92 و اهداف:

مهمترین هدف انجمن جوملای ایران در ابتدا ارائه خدمات در سطح حرفه ای به کاربران جوملای ایران است ولی در کنار آن هدف بزرگ انجمن ارائه خدمات جهانی و در سطح بین المللی به کاربران جوملای جهانی است که دور از واقعیت نخواهد بود اگر بخواهیم بی شک و تردید دست خواهیم یافت.

انجمن جوملای ایران طبق نقشه راه خود در پایان سال 92 به شما گزارشی نشان خواهد داد که در آن یک کارنامه جهانی درخشش کند و این هدف با کمک شما کاربران وفادار انجمن به سرانجام خواهد رسید چرا که هم اینک هم شروع این مسیر با انتشار 4 افزونه جهانی استارت خورده است که این آزمونی بود برای ارائه راهکارهای جهانی بزرگ.ما میتوانیم توانمندی هایمان را جهانی کنیم پس در سال 92 با کمک شما و در مسیر جهانی شدن انجمن جوملای ایران گام بر میداریم تا افتخاری دیگر به افتخاراتمان افزون گردد.

قدردانی و سپاس:

جا دارد از همه کاربران و مدیران زحمت کش انجمن جوملای ایران سپاس و قدردانی نماییم که بدون این دو مالکان انجمن به این افتخارات دست پیدا نمیکردیم.

سال 92 سال جهانی شدن وب ایرانی ، انجمن جوملای ایران ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

واقعا جا داره از تمامی کاربران ومدیران عزیز وبخصوص آقای طالبی تشکر کنم که یک محیط امن و اروم رو در کنار هم ایجاد کردن که همه بتونن از تجربیات هم دیگر استفاده کنن وموجب پیشترفت روز افزون بشن

واقعا جای بسیار خوشحالی است که تمام زحمات بی نتیجه نبود ونتیجه این همه تلاش وزحمت دوستان طبق امار کامل مشخص است

به نوبه خودم از تمامی دوستان تشکر میکنم چون به شخصه خیلی چیزا اموختم وتجربیات دیگران استفاده کردیم

امیدوارم سالی جدید سالی پر از موفقعیت وپیشرفت روز افزون برای تمامی کاربران و بخصوص انجمن جوملای ایران باشه

با آرزوی موفقعیت وخسته نباشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

من به عنوان یک کاربر کوچک از مجموعه ی بزرگ جوملای ایران بابت زحمات همه ی بچه ها خصوصا مدیران محترم تشکر می کنم .

وقعا کمتر کسی پیدا میشه که اطلاعاتش رو راحت در اختیار دیگران قرار بده.

خلاصه دمتون گرم

Share this post


Link to post
Share on other sites

باسپاس

بنده جوملا رو با انجمن جوملای ایران شروع کردم و در این مدت هرچی یاد گرفتم از مدیران و بچه های انجمن بوده و الان هرچه دارم مدیون انجمن هستم

باتشکر ویژه از دوستان و مدیران خوب انجمن

همیشه سربلند و سرافراز باشین

Share this post


Link to post
Share on other sites

چیزی که از صفر به اینجا رسیده مطمئنا از اینجا هم میتونه به جاهای خیلی خیلی بالاتری برسه انشالله امسال هم با درایت عالی استاد طالبی که زحمات زیادی برای این انجمن کشیدن

و همت و همکاری همه کاربران عزیز انجمن با قدرتی چند برابر جلو خواهیم رفت...هیچ سقفی برای موفقیت نیست...

ویرایش شده در توسط saber

Share this post


Link to post
Share on other sites

من هم به عنوان یک عضو کوچیک از همه دوستان و مدیران گرامی به خصوص آقای طالبی ، آقای مردانه زاده ، آقای دلجو تشکر می کنم.

امیدوارم که امسال هم در کنار هم به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

با درود

و خسته نباشید

منم به عنوان یه کاربر بهتون تبریک میگم و خواهش میکنم در سال 92 بیشتر به فکر پاسخ به سئوالات کاربران باشید .چون که کابران اگه پاسخ های خوب و پیشتیبان کاملی پیدا کنند دیگر قدرت سایت پایدار خواهد بود.

من قبلا سئوالات زیادی پرسیم که متاسفانه اکثرش بی پاسخ موند و تنها یک کاربر به من و خیلی از کاربران در رابطه با جوملا دو و نیم پاسخ می داد .

انتظار دارم اگر مدیران سوالی رو هم وقت ندارند به کاربر وقتی مناسب که میتونند تو پیام خصوصی بدن تا کاربر در اون زمان انلاین و مشکل مرتفع بشه .

امیدوارم سال آینده بیایم و از تلاش بیشتر مدیران برای کاربران سپاس گزاری بیشتری داشته باشیم

ویرایش شده در توسط sam1983

Share this post


Link to post
Share on other sites

امیدوارم تا عمر دارم و داریم انجمن به پا باشه تا مثل همیشه پشتیبان همه باشه.

Share this post


Link to post
Share on other sites