KESHAVARZ

قانون 20 - 80 رو حتما در طراحی و فروش وب سایت خود اجرا کنید

4 پست در این موضوع

اصل ویلفر پارتو نام قانون 20/80 در سال 1906 ویلفر پارتو یک فرمول ریاضی کشف کرد به نام قانون 20/80 و متوجه شد که این قانون تقریباً در تمام موارد صادق است . او متوجه شد اشخاص در جامعه به دو گروه تقسیم می*شوند : گروه محدود نخست بیست درصدی از کل جامعه هشتاد درصد درآمد کل جامعه را در اختیاردارند . این قانون را تقریباً در همه موارد می*شود اجرا کرد مخصوصا فروش و رونق کسب و کار شما به عنوان مثال بیست درصد کارهایی که شما در طول روز انجام می*دهید هشتاد درصد در کل زندگی شما تأثیر دارد و یا بیست درصد از اطرافیان شما در هشتاد درصد کل زندگی شما تأثیر مثبت یا منفی دارند .

شما اغلب به کسانی بر می*خورید که در تمام مدت روز کار می*کنند اما به نظر می*رسد کار کمی صورت می*دهند.علت آن تقریباً همیشه این است که آن*ها کارهای کمتر ارزشمند را انجام می*دهند اما انجام یک یا دو کار اصلی را به بعد موکول می*کنند.

ارزشمندترین کارهایی که همه*روزه می*توانید انجام دهید اغلب سخت*ترین و پیچیده*ترین کارها هستند.اما اجر و پاداش آن*ها تویم با کار آیی این کارها می*تواند بسیار بالا باشد. ازان رو نباید تا آن 20 درصد بالای کارها را انجام نداده*اید به سروقت آن هشتاد درصد بروید. قبل از شروع کارتان همیشه از خود بپرسید: (آیا این کار در زمره آن 20 درصد است یا در شمار 80 درصد ؟)

ارزش اصل پارتو براي يك مدير در اين است كه به او متذكر می*شود بر 20 درصد چيزهاي مهم تمركز كند.

اصل پارتو را در مورد تمام فعالیت*هایمان می*توانیم بكار بريم، اما در استفاده از آن بايد نهايت احتياط و خردمندي را اعمال كرد.

بیست درصد مشتریان ما هشتاد درصد درآمد ما را تشکیل می دهند

نتیجه*گیری :

دلیل نوشتن این مقاله این است که شما باید بر روی بیست درصد مشتریان خود که هشتاد درصد درآمد شما رو تشکیل می*دهند زمان خرج کنید تا شما در کسب*وکار خود وارد لیست بیست درصدی افراد موفق و ثروتمند در ضمیمه کار خود شوید.

تنها هوشمندانه كار نكنيد، بلكه هوشمندانه بر روي چيزهاي درست و مهم کارکنید

لطفا نظر خود را در مورد این مقاله بیان کنید و تا ما از نظرات شما عزیزان برای ارتقاء کار خود استفاده کنیم

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

بسیار عالی بود.

فقط کاش این قانون 20-80 رو در مبحث تجارت الکترونیک به شکل تخصصی باز میفرمودین طی مقالاتی تا من و دوستانم بیشتر از معلومات کم نظیرتون بهره ببریم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

و خوب البته چگونگی انجام مهم نیست ، چرایی کار خیلی مهم تر از اونه ! یکی از تعبیر های این قانون هست. یعنی اگه بدونی برای چی داری یک طرحی رو می زنی ، موفق تری تا اینکه فقط و فقط بری و یاد بگیری چطور این کارو بکنی

Share this post


Link to post
Share on other sites

انجام دادن چند کار به نحو حوب بهتر از انجام دادن یک کار به نحو احسنت هست

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری