winter-73

***** مشکل با کامپونت rsticket *****

18 پست در این موضوع

باسلام

وقتی کاربر میخواد تیکت بزنه . بالای ویرایشگر چیزی به عنوان ( ایمیلی انتخاب کنید) هستش. که کاربر باید خودشو بین تمام کاربران سایت پیدا کنه بعد تیکت بزنه. چیکارکنم که مثل ارسال تیکت p30joomla وقتی ورود میکنیم نام کاربری و ایمیل رو شناسایی میکنه و فقط نیاز باشه متن بنویسیم و ارسال کنیم/ و مشکل دوم اینکه تاریخ رو به این صورت نوشته:l, d F Y H:i اینو دیگه کجای دلم بزارم :dadad4:

باید چیکار کنم؟ واقعا مشکل بدی است

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

در مورد مشکل اول

تنظیمات را طوری قراردهید که هرکاربر فقط امکان ارسال تیکت از طرف خودش و داشته باشه و نه از طرف سایر کاربران

در مورد مشکل تاریخ هم باید نسخه بدون مشکلش و داشته باشید تا تاریخ و درست نشون بده

Share this post


Link to post
Share on other sites
در مورد مشکل اول

تنظیمات را طوری قراردهید که هرکاربر فقط امکان ارسال تیکت از طرف خودش و داشته باشه و نه از طرف سایر کاربران

در مورد مشکل تاریخ هم باید نسخه بدون مشکلش و داشته باشید تا تاریخ و درست نشون بده

خب تنظیمات را چطوری قرار بدم؟ چیو تغییر بدم؟ توضیح کامل بدید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

تو تنظیمات کلی همه این گزینه ها هست ضمن این که برای هر دپارتمان هم تنظیماتی داره که میتونید تعیین کنید.

فکر کنم این مورد در قسمت گروههای کارشناسان >>برگه ارسال باشد

البته مطمئن نیستم ولی اگر کمی وقت بزارید حتما پیدا میکنید

Share this post


Link to post
Share on other sites
تو تنظیمات کلی همه این گزینه ها هست ضمن این که برای هر دپارتمان هم تنظیماتی داره که میتونید تعیین کنید.

فکر کنم این مورد در قسمت گروههای کارشناسان >>برگه ارسال باشد

البته مطمئن نیستم ولی اگر کمی وقت بزارید حتما پیدا میکنید

اینجایی که شما گفتید رفتم ولی تنظیمان کارشناسان هست که مشکل رفع نشد. بقیه جاها هم رفتن اینقدر گشتم که دیوونه شدم.

اینم عکس مشکل

[ATTACH=CONFIG]4173[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4174[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites
این کاربری که با اون وارد شدید در چه گروه کاربری قرار داره؟

مدیریت هستش/ ارسال تیکت رو هم فقط برای اعضای ویژه مجاز کردم

Share this post


Link to post
Share on other sites

خوب مدیریت که باید بتونه بجای همه تیکت بفرسته

با یک کاربر دیگه تست کنید

90درصد درسته

Share this post


Link to post
Share on other sites

مشکل اولی برطرف شد

اما اگه ممکنه یک راه حل بدید برای برطرف کردن مشکل تاریخ/ چون این نسخه 2 خیلی خوبه نمیخوام پول بدم برای نسخه 2.5

Share this post


Link to post
Share on other sites
ایمیتون و پ خ کنید

ایمیل پ.خ کردم. ولی مشکل منو میتونید حل کنید؟ راه حلی دارید؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری