mylove_iman

سیستم پشتیبانی

8 پست در این موضوع

سلام دوستان

من نیاز به یک سیستم پشتیبانی دارم.بعد از جستجو کامپوننت hoduma و کامپوننت RSTicket را نصب کردم ولی از هیچکدوم درست نمیدونم استفاده کنم.هر چقدر هم جستجو کردم تا اموزشی دراین باره پیدا کنم چیزی یافت نشد

دوستان اگر لطف کنن به سوالات من جواب بدن ممنون میشم

کدوم یک از کامپوننت ها بهتر و قوی تر می باشد

در کامپوننت hoduma بخش و مجموعه به چه معناس؟آیا همان معنای بخش و مجموعه محتوا را دارد؟؟آیا مجموعه داخل بخش قرار می گیرد؟لطفا یه مثال برام بزنید واقعا شرمنده می کنید

در کامپوننت hoduma سوالات به کی ارسال میشن؟آیا در قسمت مدیریت چای برای مشاهده سوالات ارسال شده و وضعیت انها وجود ندارد

در کامپوننت hoduma چه کسانی کارشناس هستن؟؟و چطوری به سوالات جواب میدن؟؟

ممنون میشم یه توضیح کارآمد و مختصر و البته کامل در این کامپوننت بهم بدید

در کامپوننت rsticket دپارتمان ، گروه کارشناسی، کارشناس را یکم با مثال برام باز کنید ممنون میشم

اگر ما مثلا سه تا کارشناس در قسمت وب داشته باشیم سوالاتی که ارسال می شن چطوری بین این سه کارشناس تقسیم میشه؟

آیا باید برای هر قسمت یک کارشناس داشت که سوالات فقط برای اون ارسال بشه؟؟حالا اگر دو تا کارشناس داشتیم چطوری میتونیم بگیم سوال به کدوم کارشناس بره؟؟

واقعا ممنونم

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

من با hoduma کار نکردم

ولی در خصوص rsticket

1- شما دپارتمان تعریف کنید مانند پشتیبانی - فروش و..

2- در منوی کارشناس ، کاربرانی که میخواهید به تیکتها پاسخ بدهند تعریف کنید

3- میتوانید هر کارشناس را به یک دپارتمان متصل کنید تا سوالات برای آن کارشناس ارسال شود.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای هر دپارتمان اگر بخوام بیش ار یک کارشناس داشته باشم و سوالات برای هر دو آنها ارسال شود آیا همچین امکانی وجود ندارد آیا؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

من کار کردم .مشکلم اینکه می تونم چندتا کارشناس تعریف کنم ولی هر چی سوال ارسال میشه فقط برای کارشناس اول من میره برا بقیه هیچ سوالی ارسال نمیشه

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود بر شما

ایا گروه هم تعریف کردی . و ضمن اینکه باید کارشناس رو به گروه مورد نظر نیز اختصاص دهید. و در تنظیمات نوع مشاهده ها برای کارشناسان رو چک کنید. و اگر میخواهید کلیه کارشناسان بتونید تیکت های گروه های مختلف رو ببینند باید در تنظیمات تنظیم کنی روی بله

بهترین باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام محمد جان خوبی؟

کم پیدایی ؟ آقا سر بزنید، کم لطفی نکنید

دوست داریم از شما یاد بگیریم

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری