farshid-foss

مهاجرت از جوملا 1.5 به جوملا 2.5 و ابهامات من؟؟؟

4 پست در این موضوع

درود بر همگی

عرض شود که بنده مدیر سایت لیبوکس هستم و این سایت رو با جوملا 1.5 طراحی نمودم. امکانات جوملا 1.5 جوابگوی نیازهای بنده نیست و قصدم بر اینه که به جوملا 2.5 مهاجرت کنم.

عرض شود که دو ساله که من این سایت رو دارم و در طراحی سایت برای هر پست در قسمت Metadata Information کلمات کلیدی (keywords) مخصوص به همان مطلب (کتاب مورد نظر) رو تعریف کردم و بطور میانگین روزانه 1000 بار از سایت بازدید میشه و توی گوگل معمولاً هر مطلب لینوکسی که بگردی؛ صفحه اول یافت نشه، صفحه دوم گوگل سایت بنده رویت خواهد شد.

همانطور که گفتم من از جوملا 1.5 راضی نیستم و اصلی*ترین مشکلم هم دسته بندی ها و مجموعه های تو درتوی با عمق بیشتر از ۳ سطح هست. کاری که در جوملا 2.5 میشه ولی در 1.5 متأسفانه نه!

حال سؤال بنده اینجاست که اگر بنده کلاً CMS جوملا 1.5 و محتویاتش رو پاک کنم و جوملا 2.5 رو نصب کنم و بطور فشرده (در ظرف چند روز متوالی) دوباره مطالب رو بسازم. آیا در سئو و رنکینگ من (نمیدونم دقیقاً بهش چی میگین!) تأثیر منفی نمیذاره؟ یا عملاً با حذف مطالب، گوگل به بنده فرصت چندروزه احیای سایت رو میده و بعد نمرات رو لحاظ میکنه و یا بطور ضربتی این کار رو انجام میده؟! (ببخشید اگر سوالم رو نتونستم با کلمات تخصصی صحیح بپرسم)

این رو هم بگم بنده نمیدونم دقیقاً میشه از جوملا 1.5 به جوملا 2.5 (چیزی شبیه آپگرید) مهاجرت کرد یا نه؛ ولی اگر این مسأله شدنی هم باشه، فکر کنم یه جورایی وصله پینه بشه!

دوست داشتید راجع به این موضوع هم نظرتون رو ذکر کنید.

ممنون از راهنماییتون

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

به نظر من مهاجرت کنید و الکی نشینید برای خودتون کار اضافه بتراشید می توانید به راحتی Jupgrade pro دانلود کنید توی همین انجمن و جاهای دیگه هم خیلی در مورد افزونه های مهاجرت از 1.5 به 2.5 آموزش نوشته شده است دوست ندارید از افزونه استفاده کنید به صورت دستی هم می تونید این کار را انجام دهید که نیاز به اطلاعات فنی بیشتری دارد من تا حالا چند بار این کار را انجام دادم نهایتا بهتره که کامل هم سایت مبدا و هم سایت مقصد را تمیز کنید مطالبی که نیاز نیست جابجا بشه را قبل از انتقال پاک کنید بعد از مهاجرت هم یک بازنگری بکنید ولی در کل کار وصله پینه نمی شه و اگه این کار را درست انجام بدید آدرس ها تون هم به همون شکل قبل باقی می مونه که نه تنها در وقت هم صرفه جویی کرده اید به سئو ی خودتون هم امتاز منفی نمی دهید

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

مهاجرت به این سادگی ها نیست ، هیچ افزونه ای قابلیت Upgrade کامل 1.5 به 2.5 رو نداره و بیشتر شما رو دچار مشکل میکنه!

بهترین راه روش دستی هست که در موردش در انجمن بحث شده که به چه شکل میتونید این کارو انجام بدید اما باز نه به صورت کامل.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری