novinfard

انتشارگر پروژه ی ایگلت : راهی آسان برای انتشار و مدیریت پروژه های شما

41 پست در این موضوع

سلام به کاربران عزيز انجمن جوملای ایران،

در این لحظه خوشحالم که اعلام کنم:

انتشارگر پروژه ی ایگلت، منتشر شد!

shoar.jpg

این محصول که حاصل ساعت ها و روزها تلاش و کوشش هست، سیستم منظمی است که به صورت هم اپن سورس و هم رایگان در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. امیدوارم این کار شروعی باشه برای خدمت بیشتر به ملتم ایران و جامعه ی جهانی.

معرفی انتشارگر پروژه ی ایگلت

راهی آسان برای انتشار و مدیریت پروژه های شما

epp.png

مدت ها بود که نیاز به یک سیستم متمرکز برای مدیریت و نتشر پروژه ها، میان گسترش دهندگان نرم افزاری احساس می شد. به همین دلیل انتشارگر پروژه ی ایگلت طراحی و پیاده سازی شد تا به این نیاز پاسخ داده شود.

شما با انتشارگر پروژه ی ایگلت به راحتی می توانید پروژه ی خود را انتشار داده و مدیریت کنید و به بهترین شکل، پروژه ی خود را معرفی نمایید. امکانات گسترده ی مدیریتی این محصول، شما را در مدیریت آسان پروژه ها یاری می کنند.

برخی از ویژگی های مهم:

* مدیریت پروژه های شما

* ساخت فایل های قابل دانلود شما

* انتشار زبان های پروژه ها

* ثبت دیدگاه های کاربران

* اضافه کردن مجوز پروژه ها

* تعریف سیستم های سازگار با پروژه ها

* ساختار خاص چند زبانه

در سیستمی که برای شما تدارک دیده ایم به راحتی می توانید پروژه های خود را به زبان های مختلف ارائه کنید، که این توسط ساختار چندزبانه ی قوی و خاص مختص محصولات ایگلت ایجاد شده است و به این وسیله امکان استفاده از محصول خود را به تمام ملیت ها و زبان ها بدهید. همچنین شما می توانید بسته های زبان هر پروژه را با نام مترجم یا تیم ترجمه ارائه دهید.

آپلودر اختصاصی انتشارگر پروژه ی ایگلت، این امکان را به شما می دهد تا به راحتی از طریق پنل مدیریت محصول، فایل ها و تصاویر خود را آپلود و انتخاب کنید که آپلودر اصلی جوملا فاقد این امکان می باشد. همچنین مسیر های فایل های هر بخش به راحتی از طریق پیکربندی محصول قابل تغییر است.

در انتشارگر پروژه ی ایگلت به صورت حرفه ای به مباحث آدرس های سازگار با موتورهای جستجوگر(SEF) و بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر(SEO) پرداخته شده است تا بیشترین بازخورد در فرآیند یافتن محصولات از طریق موتورهای جستجوگر ایجاد گردد.

در بخش دانلود محصولات، امکان ثبت نظرات کاربران تعبیه شده است. همچنین می توانید مجوزهای محصولات را تعریف کنید و برای هر محصول انتخاب کنید.

در این محصول شما قادر به تعریف نسخه های مختلف نرم افزار های سازگار با پروژه ها می باشید.(به طور مثال جوملا 1.5، جوملا 2.5 و یا وردپرس)

این محصول به طور کامل از تقویم های محلی کشورها(در صورت تعریف در زبان های جوملا) پشتیبانی می کند و همچنین دو جهت مختلف نوشتن راست به چپ(RTL) و چپ به راست(LTR) را به طور خودکار تنظیم می کند تا کاربران فارسی زبان و عربی زبان به راحتی استفاده نمایند.از دیگر امکانات این محصول نرم افزاری نمایش دانلود های مرتبط، مستندات پروژه ها و تعریف لینک JED محصولات می باشد.

نقشه ی راه آینده :

از امکانات نسخه ی آینده این محصول، استفاده پیشرفته از ثبت وقایع دانلود محصولات برای تجزیه و تحلیل های مرتبط با ارتباط با مشتریان(CRM) می باشد. ایجاد سرور بروزرسانی برای محصولات جوملایی و بخش گزارش خطاها نیز از امکانات آینده ی انتشارگر پروژه ی ایگلت می باشد.

این محصول هم اکنون به طور کامل به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه شده است و تا یک ماه آینده به 10 زبان زنده دنیا در دسترس خواهد بود.

دوستانی که اشکلاتی رو در پروژه می بینند، موارد رو info@egolt.com ارسال کنند تا بررسی بشه. در ضمن نام افرادی که گزارش ها رو report و یا مشکلات رو حل fix کردن، برای change-log نسخه بعدی به نامشون ثبت میشه.

برای دمو و دانلود محصول کلیک کنید.

پیروز باشید

نوین فرد

ویرایش شده در توسط novinfard
تصحیح لینک مرجع...
1 کاربر پسند دیده است

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

سلام علیکم...

خوشحالم که بعنوان اولین نفر ، دارم تبریک میگم...این موفقیت بزرگ رو...

واقعا خسته نباشی سهیل جان، میدونم که چند ماه تمام روی این سیستم وقت گذاشتی اونهم به تنهایی!!!

کاری که تابحال شرکتهای بزرگ افزونه نویس جوملا ، کاری به این وسعت و انعطاف و گستردگی اجرا نکردند.

جای بسی خوشحالی داره که اون دسته دوستان و دشمنانی که فقط ادعاشون گوش ملت رو کر کرده، حداقل دیگه به فکر بهانه جویی نباشند و بخاطر قبولوندن مزخرفات خودشون به گوش ملت، آسمون رو ریسمون رو بهم نبافن!

یه کمی هم به فکر دیتابیس های گوهربارشون باشن... حرفهای بنده و سایر عزیزان رو روی دیتابیسی که واقعا اسمش دیتابیس نیست، باید اسمش رو دزدی بیس گذاشت، نذارن و کپی نکنن....(خواهشاً!) ( خب چه کاریه!!!؟ میبینی حرف طرف مقابلت خیلی سنگینه برات ، هم واسه خودت هم دزدی بیست، خب چرا اینهمه داستان میبافی و اینهمه حرفهاشو روی اون دزدی بی ست میذاری :image170:

داستان رو کوتاه میکنیم....

روز همگی خوش و خرم.

قربان همه ی دوستان و دشمنان...بروم من :ds6a5d::ds6a5d::ds6a5d:

حق یار و یاور همگی...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ای کاش یه نمونه ازش نصب میکردی به عنوان دمو آدرس میدادی بریم ببینیم.

مدتی بود از انجمن دور بودم الان خوشحالم که با همچین خبری، انجمن رو بردی رو هوااااااا !!

:auizz3ffy9vla57584x BIG BANG :auizz3ffy9vla57584x

Share this post


Link to post
Share on other sites

دموش نصبه مسعودجان....

لینک بالا دموی سیستمه... ( همون قسمت که کامپوننت رو دانلود میکنید)

ویرایش شده در توسط Hojjat MardaneZadeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود بر تو سهیل جان و این شروع جهانی شدن انجمن جوملای ایران و ایگولت است.:auizz3ffy9vla57584x

واقعا جای خوشحالی داره که افتخار جوملای ایران هستی و هم پرچم انجمن رو بردی بالا به کوری چشم حسودان و بخیلان کم عقل و هم پرچم ایران رو .. امیدوارم که ارازل و اوباش اینترنتی به راه راست هدایت شوند و کپی برداری محصولات خارجی و انتشار اونها به نام خودشون رو کنار بگزارند و برن 2 تا سی دی آموزش php بخرن یاد بگیرن! :a2d3: البته بماند که بعضی ها هم کامپوننت Creator رو اجرا میکنن و 18 ساعت باهاش کار میکنن بعد توهم زده میشن و رویاهای زیبا میبینن ! خدا عقل میداد بندگی هم نمیکردن! به امید شفای عزیزان :a2d3:

خیلی خوشحالم که بلاخره اولین پروژه جهانی اجرا شد و باید منتظر پروژه جهانی عظیم و دوم انجمن جوملای ایران بود که نویدش رو قبلا داده ایم .سر آغاز مرحله ای جدید از فعالیت های جهانی انجمن رو به همه جوملا دوستان ایرانی تبریک میگم.

پیروز باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام سهیل جان منم به نوبه خودم این موفقیت بزرگ را به شما تبریک عرض میکنم. امیدوارم امروز چشم حسودان و بی سوادان با انتشار این پروژه بزرگ کور شده باشه

واقعا جای تشکر داره که حاصل ساعت ها و روزها تلاش شبانه روزی را به اینصورت در اختیار همگان قرار میدی.

یه خسته نباشی بهت میگم . و برات آرزوی موفقیت و بهترین ها را میکنم.

موفق پایدار

Share this post


Link to post
Share on other sites

دکمه تشکر رو پید ا نکردم

پرچم رو بالاتر بردی

:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x مهندس novinfard :auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x

Share this post


Link to post
Share on other sites

دمت گرم مهندس:a2d3::a2d3::a2d3:

:thanks::thanks::thanks::thanks:

عالیه

جهانی شدن انجمن جوملای ایران و ایگولت را تبریک می گــــــــــــــــــــــــــــــــــم:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x

:thanks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

تبریک به سهیل عزیز

تبریک به دوستان که همیشه :28: و :thanks: هستند.

و به دشمنان که الآن :j58r36j3gcr4suxymup شدند.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ای ول استاد بازم گل کاشتی امیدوارم تو این راه که باهم هستیم بازم بتونم در خدمتتون باشم و بیش از پیش درس بگیرم از شما gift:a2d3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thanks::thanks::thanks::thanks::thanks:

:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584:35::35::35::35:

همیشه موفق باشید

:1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ممنون از همگی شما،

وقتی میخواستم کارهای نهایی این سرویس رو انجام بدم، فرداش ساعت نه صبح باید به سمت ارومیه برای عروسی میرفتیم. به خاطر همین من تلاشمو کردم که تا شب تموم شه. شب تموم نشد و همچنان تا صبح ادامه دادم تا ساعت دقیقا 9 صبح کارها تموم شد و آپ کردم. حتی تایم نشد تست کنم که سایت جدید درسته یا نه و مشخصا نتوستم تمهیدات امنیتیش رو اجرا کنم، صفحه اول رو که دیدم لپ تابمو بستم و رفتم. دوست داشتم زودتر کارها تموم بشه و دوستان استفاده کنند و نتیجه ی سه ماه کارهام، هدیه ای برای دوستان در زمان عید نوروز باشه.

امروز که برگشتم و نظرهاتون و اظهار لطفی که از طریق ایمیل و نظرات سایت و انجمن گذاشته بودید من رو خیلی خوشحال کرد، از این که تونستم خدمتی به دوستان عزیز جوملاییم کنم و مفید بودم.

ولی متاسفانه یک یا سه گروه از سه طریق DDos، XSS و DFace تلاش زیادی برای هک کردن سایت انجام دادند، هرچند ناموفق بودند ولی ناراحتم که چرا ایرانی هستند و دقیقا طی همین 24 ساعت و دقیقا تمرکز روی قسمت دموی پروژه! امیدوارم این همزمانی ها فقط یه تصادف باشه.

در هر صورت من راه خدمت رو ادمه میدم تا جایی که پاهام توانش رو داشته باشه و این موارد من رو به هدفی که انتخاب کردیم پایدارتر میکنه و به فال نیک میگیرم.

پیروز باشید

ویرایش شده در توسط novinfard

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود بر تو مهندس نوین فرد اونطور که من میشناسم شما رو و روحیه ای که داری مصمم تر از گذشته راه خودت رو ادامه میدی قطعا با کارهایی ارائه میدی تو دهنی محکمی زدی.. صدای این تو دهنی انقدر بلند بود که همه ما بشنویم :a2d3:

به امید خدا لینک JED هم approve شد رقابت جهانی هم آغاز میشه .. شک ندارم که اونهایی که توانایی مقابله ندارند و 100 سال دیگه هم هرگز نخواهند داشت این کارهای زشت رو در حد هک کردن سایتت و بردن ابروی نداشته خودشون انجام میدن :auizz3ffy9vla57584x

ضمنا یکی از دوستان تلفنی سوال کرده بود که ایمیلهایی که گرفته میشه تو افزونه از کجا قابل مشاهده است؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

ممنون از شما مهندس طالبی،

قطعا همین طور هست.

در مورد ثبت وقایع دانلود در جدول egoltproject_logs ثبت میشه، ولی فعلا در قسمت های مدیریتی قابل مشاهده نیست. همون طور که در توضیحات این افزونه آورده شده، یک تحلیل گر پیشرفته برای قسمت دانلود ها که بر اساس تکنیک های CRM کار شده رو برای نسخه بعدی که دو ماه بعد انشالله منتشر خواهد شد، در نظر داریم. ولی برای این که مکانیزم ثبت های این لاگ دانلود از اهمیت بالایی برخوردار هست، در نسخه ی فعلی ثبتش انجام میشه که از طریق تنظیمات پیکربندی این افزونه(گزینه ها) وضعیت ثبت کردن یا نکردن قابل تغییر است و توضیحات این موضوع قرار داده شده است.

[ATTACH=CONFIG]969[/ATTACH]

در ضمن گالری عکس دموی پروژه افزوده شد.

همچنین دوستانی که اشکلاتی رو در پروژه می بینند، اون ها رو info@egolt.com ارسال کنند تا بررسی بشه. در ضمن نام افرادی که گزارش ها رو report و یا مشکلات رو حل fix کردن، برای change-log نسخه بعدی به نامشون ثبت میشه.

پیروز باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

من هم تبريك ميگم. كارتون عاليه استاد.

نمي دونم بعضيا چطور ميتونن تو 18 ساعت يه افزونه بنويسن كه خيلي هم گسترده است كه نميشه براش آموزش نوشت!!!؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

واقعا خوشحالم كه تونستيم يه مشت محكم به دشمنا بزنيم استاد واقعا عالي بود از زحمتهاي گرانقدرتون واقعا متشكرم و به دوستاي جوملايي تبريك ميگم ....اميدوارم موفقيت هاتون از ايني كه هست بيشتر بشه ..مثه هميشه :auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x

Share this post


Link to post
Share on other sites

حالا مونده تا ایگلت و بشناسید دوستان البته مدیران که جریان هستند پروژه عظیم تر از این حرفاست دوستان gift:35:

زنده باد نوین فرد

Share this post


Link to post
Share on other sites

من هم به نوبه خودم بهتون تبریک میگم و انشاله در آینده شاهد پروژهای جدیدی باشیم که نام ایران و ایرانی رو در جهان سر بلند کنه.:auizz3ffy9vla57584x

Share this post


Link to post
Share on other sites

ای بابا

ما باز هم دیر رسیدیم:13::13::13:

مهندس تبریک بنده را بپذیرید:25::25:

:auizz3ffy9vla57584x:auizz3ffy9vla57584x

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری