m.naderi

کسی مرکز شکایت از مراکز فروش هاستینگ رو میشناسه؟

12 پست در این موضوع

سلا به همه دوستان.

من واسه سایتم 9 ماه پیش از یه شرکتی هاست خریدم که استخونمو سیاه کرده از بس مشکل داشته.ما هی خرج سئو و تبلیغات سایت میکنیم از اونور هر چند روز یه بار سرور گند میزنه به همه زحماتمون و سایت بالا نمیاد.:image177:

الانم یه هف هشت روزه که طی روز 5تا6 ساعت در روز سرور خرابه و سایت در دسترس نیست.کارشونم شده عذرخواهی و زمان خریدن که آقا امروز درس میشه ،فردا درس میشه و .....:a54d65a:

توی وقت اداری که با هزار مصیبت جواب مردن وقتای غیر اداری و روزای تعطیل که به هیچشون هم نیست که مشتری مشکل داشته باشه.

میخواستم بدونم کجا میشه شکایت کرد از این بی وجدانا؟دلم ازین میسوزه که کلی وقت و هزینه گذاشتم واس سایتم و کار از جایی خراب میشه که هیچ کاری از من بر نمیاد.

سایت من http://www.taje-arezooha.com

پیدا کردن هاست خوب با پشتیبانی قوی هم داستانی شده تو این کشور.

اگه جایی رو میشناسید که بشه از اینا شکایت کرد حتماً به من بگید ممنون میشم.

پست ویرایش شد...

-----

حجت مردانه زاده

ویرایش شده در توسط Hojjat MardaneZadeh
درج نام شرکت و تبلیغات منفی ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

دوست عزیز اگر سایت معبتری هست میتوانید جرائم رایانه ای داخل خیابان مفتح برید و آنجا شکایت کنید

و رسیدگی هم می شه

فقط شانس داشته باشید که بک آپ بهتون بدند وگر نه با سایت باید خداحافظی کنید :13::13::13:howit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ممنون از راهنماییتون(دکمه تشکر فعال نبود که بزنم)

خدا رو شکر یه کار عاقلانه کردم همین دو سه روز پیش فول بک آپ گرفتم از سایتم.

اگه میشه آدرس دقیق یا شماره تلفن بدید ممنون میشم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

چند تا گزینه داری که می تونی به اونها مراجعه کنی

1- پلیش فتا

2- جرائم رایان

************************

من از این موقیعت استفاده می کنم و متن کامل قانون جرائم رایانه ای اینجا می ذارم برای دانلود و اطلاعات بیشتر

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوست عزیز هر مشکلی نیاز به شکایت نیست.

چرا چون این مسائل برای همه هاستینگها امکان داره اتقاق بیوفته که برای همکار ما پیش اومده.

شکایت کردن شما چندین جنبه داره:

1- وقت اضافه

2- هزینه برای شکایت

شما به هاست چقدر دادین؟

به نظر من اگر راضی هستین یعنی از قبل سرویس دهی راضی بودن بهتره کمی صبر کنید ولی نه انتقال بدین .

چون اعصاب خوردی این موارد بسیارزیاد تر هست.

به نظر من وقتی پشتیبانی مشکل رو قبول می کنه و در نمیره و به کاربران به درستی پاسخ میده جایی برای شکایت نداره ولی خوب شما هم حق دارید و اینو حساب کنید که امنیت و پایداری 100 درصد در نت امکان پذیر نیست.

چرا چون سرورها مثل کامپیوتر هستن.

کامپیوتر برق داره

کامپیوتر نت داره

کامپیوتر سخت افزار داره که ممکنه هر لحظه اتقاقی بیوفته (چوندائم و بی وقفه روشن و به اینترنت وصله)

باز تصمیم گیری با خود شما هست دوست عزیز

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام

لازم دیدم باز هم تذکری را عرض کنم....

از تمامی کاربران و دوستان عزیز درخواست میشود .که در بخش عمومی انجمن به هیچ وجه علیه فرد، شخص، گروه، شرکت و... هیچ گونه تبلیغات چه مثبت و چه منفی انجام ندهند...

این تبلیغات سوء(در این تاپیک منفی برعلیه شرکت مذکور) از نظر اخلاقی درست نیست...

علتش هم کاملا شفاف و واضح است....

موفق و سربلند و پایدار باشید

یا حق

Share this post


Link to post
Share on other sites

با این اوصاف که شما میفرمائید که شکایت نکنم پس بهتره کلاً تجارت در دنیای اینترنت رو کنار بذاریم چون من هر چقد هم که جون بکنم بازم 90 در صد کار که به هاست بستگی داره هیچ اعتباری بهش نیست.

یه سوال :چرا همچین مشکلاتی واسه همین انجمن خودمون پیش نمیاد؟

لابد یه سرور خوب پشتشه با پشتیبانی قوی که هیچ ربطی به برق و غیره ذالک نداره.

شما بگید اگه به مدت یک ماه هر روز ، یه ساعت یه بار انجمن به مدت 20 دقیقه از دسترس خارج بشه چه بلایی سرش میاد؟

همه زحماتی که همه اعضا کشیدن با بی مسولیتی سرور به باد فنا میره به همین راحتی.

ضمناً عذرخواهی به چه درد من میخوره؟من بالغ بر 50 بار تو این 9 ماهه تماس گرفتم و هر بار به جای درس شدن مشکل،از من عذرخواهی شده.

شما بگید تمام هزینه هایی که من واسه بالا بردن رنکینگ سایت و موندن تو کورس رقابت کردمو کی باید بده؟شرکتهای ایرانی که هیچ اعتقادی به خسارت دادن به مشتری ندارن.فقط پول خرید هاستد نیست که حروم شده.

من عملاً دیگه هیچ کاری نمیتونم انجام بدم.میخواستم اکانت گوگل بخرم که با این اوصاف هر دفعه که کاربر کلیک کنه و از گوگل بیاد تو سایت من نتیجش این میشه که از گوگل اکانت من کم میشه ولی کاربر با یه صفحه ارور از سایت من روبرو میشه.

من کلی زحمت کشیدم که یکی از کلمات کلیدی مهم در رابطه با سایتمو آوردم اولین گزینه جستجوی گوگل ، که این کار 2 ماه بیشتر زحمت شبانه روزی برد (آقای طالبی کاملاً در جریان این زحمات بودن و خودشون هم منو راهنمایی کردن)

حالا طی یک هفته که سایت من به داستان خورد الان سایت من تو اون کلمه خاص توی 20 صفحه اول خبری ازش نیست.

بازدید من هر روز داره کمتر میشه.به نظر شما مقصر کیه؟

با عذرخواهی و گردن گرفتن مشکل از طرف سرور کدوم خسارت من جبران میشه؟مشتری میخواد محصولو ببینه و جنس سفارش بده وقتی سایت بالا نیست میره از یه جای دیگه خرید میکنه این خسارتا رو باید کجای کار بذارم؟

اینکه شرکت همکار شماس و شما باهاش همدردی میکنید متین.ولی واسه من دلیل نمیشه که کاری که بخاطرش پول دادم اینجوری انجام بشه.

فردا روز که سر سال هاست من برسه،یک ثانیه مهلت نمیدن و سایتو میکشن پایین بدون توجه به اینکه من تو این یک سال کلی سایتم پایین بوده.

به نظر من آدم اگه نمیتونه کاری رو انجام بده نباید خودشو به خاطر یه قرون دوزار مدیون خلق الله بکنه.

برق و کامپیوترو همه اینا بهانس وگرنه همین انجمن خود ما از اورانیوم استفاده نمیکنه که همیشه هم در دسترسه.

به هر حال من وقت و هزینمو میذارم و پوست از کله همچین شرکتایی میکنم تا تجربه بشه واسه دیگران که با یه موبایل نرن فروش هاست راه بندازن کلاه مردمو وردارن.

قبلاً واسه خیلی از صنفای دیگه کارو به دادگاه کشوندم از نظر مالی کلی ضرر کردم ولی وقتی کارم به نتیجه رسیده تا قرون آخر خسارتمو گرفتم و دلمم خنک شده.

ازینکه وقت گذاشتید ممنون.

یا علی

Share this post


Link to post
Share on other sites

من پیشنهاد میکنم بک آپ رو بگیر و برو پشت سرت هم نگاه نکن

برای این موارد شکایت نکنی بهتره

Share this post


Link to post
Share on other sites

این مطلب شاید به درد شما بخوره

روند شکایت:

اگر در زمینه ی تجارت الکترونیک فعالیت داشته باشید احتمالا با کلاه برداری های اینترنتی زیادی مواجه شده اید. یا این اتفاق برای خودتان پیش آمده یا برای دوستان و همکارانتان. اما آیا تا به حال در این مورد پیگیری حقوقی کرده اید؟ آیا میدانید اصلا چنین چیزی در ایران هم ممکن است؟ درباره ی روال کار چطور؟ درباره ی دادسرای ناحیه ی ۳۱ تهران چیزی شنیده اید؟

در این پست کاملا متفاوت قصد دارم شما را با دادسرای ناحیه ی ۳۱ استان تهران که مخصوص جرایم فناوری اطلاعات است آشنا و مراحل پیگیری حقوقی یک جرم اینترنتی را بیان کنم.

با توجه به اینکه تا بحال ۲ پرونده در این دادسرا به جریان انداختم تصمیم گرفتم پستی در این باره منتشر کنم.

دادسرای ناحیه ی ۳۱ تهران چیست و کجاست؟

دادسرای ناحیه ی ۳۱ استان تهران ویژه ی رسیدگی به جرایم رایانه ای و فناوری اطلاعات میباشد که اتفاقا افراد به نسبت خبره ای در زمینه ی اینترنت و رایانه در آن مشغول هستند. اگر به هر نحوی مورد کلاه برداری و یا سودجویی اینترنتی قرار گرفته اید به راحتی میتوانید از طریق این مجتمع قضایی حق و حقوقتان را پیگیری نمایید. دادسرای ناحیه ی ۳۱ تهران در خیابان مطهری واقع است و برای دسترسی به آن میتوانید از طریق مترو و ایستگاه شهید مفتح هم استفاده نمایید.

مراحل تنظیم شکایت:

در ابتدای امر شما بایستی یک شکواییه در سایت قوه ی قضاییه ثبت نمایید. برای این کار به سایت قوه ی قضاییه مراجعه کنید و به قسمت ارائه شکوائیه بروید. در این صفحه شکواییه ی خود را تنظیم کنید و در صفحات بعدی به ترتیب اطلاعات شاکی و متشکی عنه را وارد کنید. در پایان کار علاوه بر زدن دگمه ی ارسال یک پرینت از شکواییه تهیه نمایید و با در دست داشتن شکواییه به دادسرای ناحیه ی ۳۱ تهران مراجعه کنید. پس از ورود به دادسرا به اتاق “عریضه نویسی” مراجعه کنید. در این جا پس از دریافت یک سری اطلاعات باید برای تهیه ی تمبر اقدام کنید. محل تهیه ی تمبر در خیابان میرعماد واقع است. پس از تهیه ی تمبر به طبقه ی چهارم دادسرا بروید. در اینجا شما به شعبه ی کشیک دادیاری هدایت میشوید. کل زمان موردنیاز برای تکمیل این فرآیند حداکثر یک ساعت میباشد.

در هنگام تهیه ی شکایتنامه و بعد از آن به نکات زیر توجه نمایید:

از شکایت کردن نترسید: احتمالا شما هم شنیدید که برای پیگیری یک پرونده ی قضایی باید “دوندگی” زیادی کرد. اما در پرونده های مربوط به این قسم جرائم اگر مدارک کافی در پرونده موجود باشد دیگر نیازی به مراجعات مکرر شما نیست. اما حداقل یکبار و حداکثر سه بار از شما میخواهند تا به دادسرا مراجعه کنید.

مدرک جمع کنید: تا میتوانید مدرک جرم جمع کنید. توجه کنید که در این مورد حتی ایمیلها و چتهای صورت گرفته در یاهو مسنجر هم اعتبار دارند. به همین دلیل در پرینت گرفتن و ذخیره کردن محتویات چت ها کوتاهی نکنید. ضمن اینکه مدارک موجود در سایتهای معتبر اعتبار بیشتری دارند. مثلا اگر شما از طریق پشتیبانی یک سرویس معتبر متوجه کلاه برداری شده اید حتما مکاتبات صورت گرفته را پرینت کنید.

برای تمام ادعاهایتان مدرک داشته باشید: توجه کنید که هنگام رسیدگی به پرونده دادیار یا داستان درباره ی جزئی ترین مسائل موجود در شکایتنامه از شما سوال میپرسند. پس در شکایتنامه تان ادعایی نکنید که بعدا نتوانید آن را ثابت کنید. به خاطر همین هیچ گاه در شکایتنامه تان سعی در تهمت زدن به متشاکی نداشته باشید چون بعدا برای تان دردسرساز میشود.

خوب حرف بزنید: پرونده های مربوط به کلاه برداری های ایترنتی و جرایم رایانه ای همیشه دارای شبهه های زیادی هستند. به خاطر همین دادیار و داستان مدام از شما سوال میکنند. در این جا شما باید تا میتوانید موضوع را روشن کنید و اجازه ندهید که فرد مخاطبتان دچار شک و تردید شود. که اگر این اتفاق بیفتد بعدا کار شما سخت تر خواهد شد. سعی کنید تا جایی که امکان دارد از کلمات تخصصی استفاده نکنید در غیر اینصورت تمام کلمات را با حوصله توضیح دهید.

به مدارکتان استناد کنید: در خلال صحبتها و اظهاراتتان حتما به مدارک موجود در پرونده استناد کنید. این کار به اظهاراتتان اعتبار خاصی میبخشد.

با حوصله بنویسید: در زمان رسیدگی به پرونده سوالاتی از شما پرسیده میشود. این سوالات ناشی از شک و شبهه های موجود در شکایتنامه است. پس از اینکه شما سوالات موردنظر را شفاهی پاسخ بدهید از شما خواسته میشود تا گفته هایتان را کتبا بنویسید. در این مرحله با حوصله و دقت بنویسید و تمام جزئیات را هم ذکر کنید. از کمبود مکان برای نوشتن هم نترسید. به شما ورق اضافه هم میدهند :)

مدارکتان را به فارسی هم ترجمه کنید: افرادی که در این دادسرا به پرونده ها رسیدگی میکنند غالبا تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی دارند اما اگر مدارک شما همگی به زبان انگلیسی میباشد سعی کنید تمامی آنها را در برگه ای جداگانه ترجمه کنید. این کار به تسریع روند رسیدگی پرونده کمک میکند.

از دادن اطلاعات شخصی نهراسید: برای اثبات موجودیت و حقیقت مدارکی که به پرونده اضافه شده است احتمالا شما مجبور خواهید شد که رمز عبور ایمیل و اکانتهای دیگرتان را به مامورین بدهید. از انجام این کار نترسید. اطلاعات شما محفوظ خواهد ماند.

ویرایش شده در توسط misanweb

Share this post


Link to post
Share on other sites

بک آپ که داری خیالتم راحته برو یک هاست معتبر پیدا کن حالشو ببر شکایت کنی بیشتر از اونا خودت خسته میشی وقتت تلف میشه بی خیال شکایت بشو.هاست رو عوض کن خیلی راحت

Share this post


Link to post
Share on other sites

از همه دوستان که لطف کردن و نظر دادن کمال تشکر رو دارم و از کابر عزیز misanweb بابت راهنمایی ارزشمندش تشکر میکنم(متاسفانه دکمه تشکر برای ایشون فعال نبود).

با همه این اوصاف من هاستمو عوض میکنم و البته دنبال شکایتم هم میرم.

دلیل این کارم اینه که اگه بازم این مشکل سرم اومد راه های قانونیشو یاد گرفته باشم و از قدیم گفتن" گرفتن حق اعتماد به نفسو بالا میبره."

درباره دوندگی هاش هم خوب اگه بخام به حقم برسم باید یکم سختی رو تحمل کنم ولی بازم میرزه.

بازم تشکر از همه دوستان عزیز.

Share this post


Link to post
Share on other sites

البته در این توضیحی که ارسال کردم ذکر شده که نهایتا 2 بار باید مراجعه کنید و زیاد دوندگی نداره fight

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری