aminy62

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری و فارسی 2013 excel

1 پست در این موضوع

جلد کتاب (http://www.karamoozesh.com/images/books/jeld/Excel2013_2.jpg)

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری و فارسی اکسل 2013+ هدیه (کتاب آموزش فارسی و کاربردی ویندوز 8)

این کتاب در بسته آموزشی هدیه قرار دارد

Excel، نرم افزار پرکاربردی در مجموعه Microsoft Office می باشد و Excel 2013 دارای امکانات جدیدی می باشد. با استفاده از دستورالعمل های مرحله به مرحله و تصاویر تمام رنگی این کتاب ، یادگیری انجام کارهای موجود در Excel برای شما راحت خواهد شد.

قالب تصویری کتاب به شما کمک می کند با امکانات جدید Excel مانند برنامه های کاربردی وب و واسط گرافیکی اصلاح شده آن بهتر آشنا شوید.

Excel 2013 دارای امکانات چاپی می باشد که شما را قادر به ایجاد اسناد پیچیده تری می کند.

این کتاب ، با استفاده از نماهای تمام رنگی، مرحله به مرحله به شما نشان می دهد که چگونه از امکانات جدید Excel استفاده کنید.

این کتاب در 14 فصل ارائه شده است. فصل*های 1-4 مهارت*های پایه مانند تعیین برنامه های متفاوت اکسل ، سفارش سازی پنجره برنامه، تنظیمات workbook ها، مدیریت کردن داده درون workbook ها، ایجاد فرمول برای خلاصه سازی داده*هایتان، و قالب بندی workbook ها است. فصل*های 5-10 چگونگی تجزیه و تحلیل داده از طریق مرتب سازی و فیلتر سازی، ایجاد مجموعه های داده برای تجزیه و تحلیل سناریو، خلاصه سازی داده*ها با استفاده از نمودارها، و ایجاد کردن PivotTable ها و PivotChart ها نشان می*دهد. فصل*های 11-14 چاپ کردن ، کار با ماکرو ها، و فرم*ها، کار با برنامه های آفیس دیگر، و همکاری با همکاران را پوشش می*دهد.

اولین بخش از فصل 1 شامل اطلاعات مقدماتی است که اصولاً موجب علاقه خوانندگانی می*گردد که جدیداً با اکسل آشنا شده*اند و از اکسل 2010 یا یک نسخه قبل، به اکسل 2013 به روز شده*اند.

این کتاب برای این طراحی شده است تا مرحله به مرحله تمامی وظایفی که احتمالاً با اکسل 2013 انجام می*دهید به شما نشان داده شود. در صورتی که شما کار خود را از ابتدا آغاز می*نمایید و با تمرین*های سرتاسر فصل کار می*نمایید ، کارایی کافی برای ایجاد و کار با انواع workbook های اکسل را کسب خواهید کرد. هرچند، هر مبحث محتوای مختص به خود را دارد، مسلماً، شما می*توانید بسته به مهارتی که نیاز دارید به آن فصل مراجعه نمایید.

دوستان عزیز، کارا آموزش در طرحی به نام " کتاب سفارشی "، قصد دارد تا برای کتاب خریداری شده توسط شما، یک شناسنامه ایجاد کرده و در داخل کتاب قرار دهد. با این روش مشخصات شما یا فردی که می*خواهید کتاب را به او هدیه دهید به همراه یک جمله مورد علاقه خودتان در کتاب چاپ شده و سپس کتاب برای شما و به نام او منتشر می*شود. بنابراین لطفاً ابتدا فرم مشخصات خود را کامل پرکرده و پس از پرداخت هزینه کتاب، منتظر دریافت کتاب بمانید.

راهنما : حداکثر زمان ارسال لینک دانلود کتاب از 5 ساعت تا 48 ساعت می*باشد.

تاریخ انتشار: در تاریخ 1392/09/25، منتشر شد.

صفحات: این کتاب دارای 14 فصل و بیش از 520 صفحه می*باشد.

فرمت کتاب : این کتاب دارای فرمت دیجیتال (PDF) می*باشد.

کسب اطلاعات بیشتر در این قسمت

فهرست کتاب اکسل 2013

فصل 1

شروع کار با Excel 2013

- برنامه های متفاوت Excel 2013 را شناسایی نمایید.

- ویژگی های جدید Excel 2013 را شناسایی نمایید.

- پنجره برنامه Excel 2013 را سفارش سازی نمایید.

- workbook را ایجاد نمایید.

- workbook را تغییر دهید.

- سلول ها (خانه ها) را ادغام یا از هم جدا نمایید.

فصل 2: کار با داده ها و جدول های اکسل

- داده ها را وارد و معکوس نماییم

- داده را با استفاده از Flash Fill مدیریت نمایید

- داده ها درون یک workbook جابجا نمایید

- داده ها را جستجو و جایگزین نمایید

- داده های workbook را تغییر و توسعه دهید

- جدول های Excel را تعریف نمایید

فصل 3 : انجام محاسبات داده ها

- گروه هایی از داده ها را نامگذاری نمایید

- فرمول هایی برای محاسبه نمودن مقادیر ایجاد کنید

- خلاصه سازی داده هایی که با شرایط ویژه مواجه هستند

- با گزینه های محاسباتی تکرای و محاسبات workbook خودکار کار نمایید

- از فرمول ها استفاده نمایید

- خطا ها در محاسبات را جستجو و اصلاح نمایید

فصل 4: تغییر دادن سیمای workbook

- سلول ها را قالب بندی کنید.

- طرح ها را تعریف نمایید.

- زمینه های workbook و طرح های جدول اکسل بکار برید.

- خواندن اعداد را آسان نمایید.

- جلوه داده ها بر اساس مقدار آن تغییر دهید

- تصاویر را به صفحات کاری خود اضافه نمایید.

فصل 5: تمرکز بر روی داده های خاص با استفاده از فیلتر ها

- داده های که در صفحه نمایش ظاهر می شوند محدود نمایید.

- داده های جدول اکسل را با استفاده از برش دهنده ها فیلتر سازی نمایید.

- داده های صفحه کار را دستکاری کنید.

- مجموعه های معتبر مقادیر را برای دامنه های سلول تعریف کنید.

فصل 6 : سفارش سازی دوباره و خلاصه سازی داده ها

- داده های صفحه را دسته بندی نمایید.

- داده ها را با استفاده از لیست های سفارشی دسته بندی کنید.

- داده های درون سطح ها را سازمان دهی کنید.

- اطلاعات در یک صفحه کار را جستجو نمایید.

فصل 7 : ترکیب کردن داده ها از چندین منشا

- از workbooks به عنوان الگو برای workbook های دیگر استفاده نمایید

- داده ها در صفحات و workbook های دیگر را به هم متصل نمایید

- چند مجموعه از داده ها درون یک workbook مجرد یکی نمایید

فصل 8 : تجزیه و تحلیل داده و دسته های داده جایگزین

- داده ها را با استفاده از Quick Analysis Lens امتحان کنید.

- یک دسته داده جایگزین را تعریف کنید.

- چند دسته داده جایگزین را تعریف کنید.

- داده ها را با استقاده از جدول های داده تجزیه و تحلیل کنید.

- داده ها خود را برای دست یابی به نتیجه خاص با استفاده از Goal Seek تغییر دهید.

- Solution های برابر را با استفاده از Solver جستجو نمایید.

- داده ها را با استفاده از آمار های توصیفی تجزیه و تحلیل نمایید.

فصل 9 : ایجاد نمودار ها و گرافیک ها

- نمودار ها را ایجاد کنید.

- سیمای نمودار ها را سفارش سازی کنید.

- روند ها را در داده ها خود جستجو نمایید.

- نمودار هایی با دو محور ایجاد کنید.

- داده های خود با استفاده از sparkline ها خلاصه سازی کنید.

- نمودار ها را با استفاده از SmartArt ایجاد کنید

- اشکال و معادلات ریاضی را ایجاد نمایید.

فصل 10 : استفاده از PivotTables و PivotCharts

- داده ها را با استفاده از PivoTables تجزیه و تحلیل نمایید.

- Filter، داده PivotTable را نمایش و پنهان می کند.

- PivotTable ها را قالب بندی کنید.

- PivotTable ها را از داده های خارجی ایجاد نمایید

- نمودار ها را با استفاده از PivotTables ایجاد نمایید.

فصل 11 : چاپ کردن صفحات کار و نمودار ها

- سر فصل ها و پاورقی ها به صفحات چاپ شده اضافه کنید.

- صفحات کار را برای چاپ کردن آماده سازید.

- صفحات کار را چاپ کنید.

- بخش هایی از صفحات کار را چاپ نمایید.

- نمودار ها را چاپ نمایید.

فصل 12 : کار با ماکرو ها و فرم ها

- ماکرو ها را فعال کنید و امتحان نمایید.

- ماکرو ها را ایجاد و تغییر دهید.

- ماکرو ها را در هنگامی که یک دکمه کلیک می نمایید اجرا کنید.

- ماکرو ها را در زمانی که یک workbook باز می شود اجرا نمایید.

- کنترل های فرم وارد کنید و ویژگی های فرم را تنظیم نمایید.

فصل 13 : کار با برنامه های آفیس دیگر

- به اسناد آفیس از workbook ها متصل شوید.

- Workbook ها را درون اسناد آفیس دیگر تعبیه نمایید.

- Hyperlink ها را ایجاد نمایید.

- نمودار ها درون اسناد آفیس دیگر Paste نمایید

فصل 14 : برقراری ارتباط با همکاران

- Workbook ها را به اشتراک بگذارید.

- workbook ها برای توزیع الکترونیکی و به عنوان محتوای وب به اشتراک بگذارید.

- محتوا ها، و ردیابی و مدیریت کردن تغییرات همکارانتان مدیریت نمایید.

- Workbook ها و صفحات کار را پشتیانی نمایید.

- Workbook ها را تایید نمایید.

- داده های XML را وارد و صادر نمایید.

- با برنامه SkyDrive و Excel Web کار کنید.هدیه

کسب اطلاعات بیشتر در این قسمت

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی