KESHAVARZ

راز پشت تبليغات ميليون دلاري

1 پست در این موضوع

چه رازی پشت تبلیغات شما برای جذب قوی مشتریان وجود دارد؟

Dale Canegie این راز را می داند و به این دلیل کتاب ((چگونه دوستان برنده می شوند و افراد را تحت تاثیر قرار می دهند)) را با بیش از ۱۵ میلیون نسخه بفروش می رساند. در حقیقت سیستم راههای هوایی بریتانیا اخیرا آن را(( کتاب تجاری قرن بیستم)) نامید.

این یک کتاب بزرگ است. اما اگر Dale آن را (( چگونه نام افراد را بخاطر بیاوریم و انگیزه لاینقطع خود را برای بحث تحت کنترل درآورید)) می نامید،*فکر نمی کنید که بهتر فروش می رفت. البته این طور نیست. قدرت بسیار زیادی در عنوان های خوب و مناسب وجود دارد. آنچه که ممکن است شما نتوانید تشخیص دهید این است که لغات (( چگونه دوستان برنده می شوند و افراد را تحت تاثیر قرار می دهند)) چه معنایی دربردارند . اینها تنها عنوان یک کتاب نیست. این لغات ،*عناوین تبلیغات سفارش پستی محسوب می شوند که این کتاب را بفروش رساندند.

این تبلیغات برای مدت سالیان با موفقیت روبرو بوده و باعث فروخته شدن صدها هزار نسخه از این کتاب شده است.

بنابراین ، برای استفاده از این تبلیغات و جذب قوی مشتری چه کارهایی باید انجام دهید؟

در اینجا آنچه که پشت این عنوان و تیتر تبلیغاتی قرار گرفته است (( کد رمز)) است که آنرا قدرتمند ساخته است. Dale از این موضوع مطلع است. کپی کننده های بزرگ تبلیغات نیز این موضوع را می دانند و اکنون شما نیز از این موضوع مطلع می شوید.

(( کد رمز )) واقعا یک فرمول کلی محسوب می شود که توجه شما را زیاد کرده و علاقه زیادی در ذهن شما ایجاد می کند. هر عنوان برنده ای یک فرمول کلی در درون خود دارد. در اینجا فرمول عنوان کتاب Dale Canegie بدین صورت است:

How to ---------- and------------

اجازه دهید این فرمول را در کار بررسی کنیم . شما می گوئيد که یک شرکت کاریاب انحصاری هستید و به شرکت ها کمک می کنید تا بتوانند کارمندان و نیروهای کاری جدید را استخدام کنند. در واقع، مشکل بسیار بزرگ شما یافتن داوطلبان انحصاری در اولین مکان است. بنابراین شما گروه داوطلبی خود را افزایش داده و تصمیم می گیرید که در حیطه کار خود در ژورنال تجاری محلی خود آگهی تبلیغاتی عرضه کنید. شما سعی می کنید که از این فرمول برای نوشتن عنوان تبلیغات خود استفاده کنید:

چگونه می توان یک کار بهتر پیدا کرد و درآمد بیشتری کسب کرد.

و درست کسی که به این موضوع علاقه ناچیزو کوچکی دارد آگهی شما را می خواند. سپس اگر از چاپ متن شما حتی نیم دهه هم گذشته باشد ، بازهم شما با تماسهای بی شماری روبرو هستید.

حالا، *شما می گوئيد که یک مدرسه هنر را می گردانید. در اینجا چگونه می توانید از این فرمول برای عنوان تبلیغاتی خود استفاده کنید تا شاگردان بیشتری جذب کنید:

چگونه شما می توانید تجهیز شده و از خود حمایت کنید؟

می دانید این موضوع چقدر با ارزش و قدرتمند است؟ شما افرادی را تشویق می کنید که علاقمند به یادگیری علوم هنری هستند.

حقیقت بی رحم تبلیغات: یک تبلیغات خوب با عنوان مناسب و حتی کپی متوسط پاسخ مناسبی برای شما به همراه خواهد داشت و فروش شما را افزایش می دهد. چرا؟ برای اینکه بدون یک عنوان خوب که توجه افراد را جلب کند نمی توان افراد را جذب کرد چرا که اغلب افراد آن را نمی خوانند.

اخباری مناسب و خوب است که شما با یک عنوان خوب، آن را مشخص کنید و آن را در یک صنعت یا بازار بکار ببرید ،* شما می توانید از این عنوان خوب و مناسب برای تجارت خود بهره ببرید. عنوان های بزرگ که بعنوان خطو ط موضوعی در ایمیل ها، عنوان صفحات وب و عنوان نامه ها و تبلیغات پرینت شده بکار میروند از اهمیت زیادی برخوردارند.

چگونه این موضوع در اقتصاد امروز کاربرد دارد؟

اخیرا یک مشتری از من درخواست کرده است که به وی کمک کرده و یک سرویس خدمات اینترنتی به وی معرفی کنم.

(*توجه: بفهمید که درباره چه موضوعی مطلب می خوانید . شما باید ISP هایی را که تامین کننده خدمات آنها هستند را فرا بخوانید باید به آنها فراهم کنندگان سرورها بگويید.) من یک نامه مستقیما ایمیل کرده و مشتریم آن را به ISP ها فرستاد. به دلیل اینکه مشتریم اطلاعات جدیدی درباره اهدافش آشکار کرده است ما در تیتر نامه چنین نوشته ایم: (( عنوان تیزر)).

آیا سرور شما به شما نگفته بود که این یک عنوان کاملا اصلی است؟ نه. من شنیده بودم که (( عنوان تیزر )) در یک نامه موفق می تواند یک تبلیغات مناسب در خبر نامه ارائه دهد:

آیا بروکر شما به شما درباره سرمایه گذاری سهام تکنولوژی پیشرفته چیزی نگفته است . سپس من به (( کد رمز)) در عنوان اصل برنده اشاره کردم و آن را در بازار مشتری خود یعنی ISP ها به کار بردم.

پاسخ به این نامه ها طاقت فرسا است. حدود ۱۰ درصد از کل ISP ها به نامه ما پاسخ داده اند و مشتری من ۸ شکل جدید از درآمدهای بودجه ای سالیانه در نتیجه این تجارتی که توسعه یافته، حاصل کرد.

به شما می گوییم که لاف نزنید. اما یک عنوان تبلیغاتی خوب مایه هیبت است. مادامیکه بسیاری از افراد وقت خود را ساعتها صرف ایجاد یک (( عنوان عالی)) برای عنوان های خود می کنند . یک راه ساده تر نیز وجود دارد . عنوان هایی را پیدا کنید که در یک کار و صنعت دیگر به کار رفته و با تجارت و کسب و کار شما نیز جور در می آید. این باعث می شود که سیلی از مشتریان جدید نزد شما بیایند!

ترجمه پرستو باقرنژاد

منبع دانش تبلیغات

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری