farsiwebhost.com

اینترنت رایگان و آزاد از فضا برای همه outernet

3 پست در این موضوع

اینترنت را فراموش کنید – بزودی اوترنت جایگزین خواهد شد!

شرکت نیویورکی MDIF (Media Development Investment Fund ( با پیاده سازی یک پروژه ی بلند پروازانه اما واقعی و دست یافتنی ، قصد دارد تا ژوئن سال 2015 یک شبکه عظیم جهانی" وای فای بیسم ( Wi-Fi ) " ایجاد کند .

این شرکت قصدا دارد تا سال 2015 با فرستادن صدها ماهواره کوچک در ارتفاع کم به دور زمین این شبکه را راه اندازی کند هر ماهواره میتواند اطلاعات تلفن ، اینترنت و کامپیوترها را برای میلیاردها نفر در جهان به صورت رایگان مخابره کند.

هدف اصلی این پروژه وسیع ، ارائه اینترنت آزاد و رایگان به شهروندان کره ی زمین است و به خصوص انسانهایی که به واسطه فقر و یا سانسور شدید از دسترسی آزادنه به اینترنت محرومند .

do.php?imgf=joomlaforum.ir_13927257411.jpg

"سیاد کریم" مدیر این پروژه در نیویورک می گوید:

ما برآوردی بسیار واقع گرایانه از هزینه اجرای طرح تهیه نموده ایم و تقریبا هیچ مشکل تکنیکی جهت به واقعیت در آوردن آن در پیش روی خود نمی بینیم.

وی همچنین بیان داشته است که کمپانی های بزرگ مخابراتی تلاش کرده اند تا جلوی سرمایه گزاری . و نیز کمکهای مالی بنیادهای خیریه به این پروژه را مسدود نمایند.

do.php?imgf=joomlaforum.ir_13927257412.jpg

به نوشته روزنامه "دیلی میل" چاپ انگلستان, تجهیزات این پروژه جهت آزمایش در ایستگاه فضایی بین المللی در اختیار "ناسا" قرار خواهد گرفت و اولین ماهواره آن در اوایل سال 2015 به فضا پرتاب خواهد شد. بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده, موسسه "ام دی ای اف" از ژوئن سال 2015 شروع به ارسال "اوترنت" از فضا بسمت زمین خواهد نمود.

ترجمه ، ویرایش و گردآوری : پی سی مرکز ( منبع : dailymail.co.uk )

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

لازم است توضیحی کوچک در این مورد به شما ارائه کنم :

حدود 3 ماه پیش ، طی جلسه هم اندیشی ای که مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برگزار کرد و بنده نیز در این جلسه حضور داشتم به این مورد اشاره شد

رئیس مرکز با اشاره به این موضوع که آمریکایی ها در حال ایجاد یک چتر وای فای روی کره زمین می باشند افزود : حتی الامکان از این امکان استفاده نفرمایید زیرا طبق تحقیقات ، احتمالا خود شرکت و یا کشور آمریکا قصد جاسوسی اطلاعات کاربران را دارد و از این نظر خیلی باید مراقب بود

این چیزی است که بنده برای اولین بار آنجا شنیدم و حالا هم شما در موردش تاپیک زدید

قضاوت با شما

Share this post


Link to post
Share on other sites

اگه جناب نجفی سولاری چیزی به جز این میفرمودند جای بسی تعجب بود .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری