alishahi90

درخواست افزونه جلو گیری از کپی کردن تصاویر ومطالب سایت -فوری-

2 پست در این موضوع

سلام دوستان یه افزونه برای جلو گیری از کپی کردن تصاویر ومطالب سایت میخواستم

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

با سلام

در کل راه های مناسبی برای این کار وجود نداره

مثلا یکی از روشها بستن راست کلیکه که اصولا کاربران معذب میشنو جز کاربر فرار دادن چیز دیگه ای به همراه نداره

برای عکس ها هم واتر مارک کردن بهترین راهمه چون اصولا واتر مارک کردن عکس دیگه باعث میشه کاربر رقبت نکنه که کپی کنه

یکسری افزونه برای واتر مارک کردن هست میتونی دانلود کنی تو این لیست بگرد

دانلود از جوملا جهانی

Image overlay - Joomla! Extensions Directory

کپی مطالب سایت

روش های زیادی برای کپی مطالب سایت شما توسط سایت ها و وبلاگ های دیگر و استفاده از محتوای مفید و اختصاصی شما وجود دارد. دو روش اصلی برای کپی مطالب سایت شما وجود دارد که شامل استفاده از خبرخوان یا همان Feed سایت ویا کپی مستقیم و دستی مطالب میشود. بری جلوگیری از کپی دستی روش هایی وجود دارد که کار را برای افراد سخت میکند ولی با اینکار شما کاربری سایت را برای بازدیدکنندگان نیز کاهش میدهید که در موارد بسیاری موجب ناراحتی آنها میشود. برای جلوگیری از کپی مطالب سایت از خبرخوان نیز برخی از سایت ها اقدام به بستن این قسمت میکنند که باز هم موجب از دست رفتن بخشی از کاربری سایت شده و امکان دنبال کردن مطالب سایت را از مشتریان واقعی و دائم شما خواهد گرفت.

کپی تصاویر سایت

سایت هایی که به این روش و با کپی مطالب سایت های دیگر سعی بر بهبود وضعیت خود و جذب بازدیدکننده دارند معمولا افراد تنبلی هستند و مطالب شما را با کمترین تغییر منتشر میکنند در این میان تصاویر مطالب نیز مستقیما از سایت شما فراخوان میشوند که اصطلاحا Hotlink images نامیده میشوند.

استفاده مستقیم از تصاویر سایت شما در مطالب کپی شده علاوه بر نادیده گرفتن حق کپی رایت موجب افزایش فشار به هاست و مصرف پهنای باند شما میشود زیرا همچنان تصاویر از سایت خود شما نشان داده میشوند. برای مقابله با این مسئله میتوانید با اضافه کردن چند خط کد به فایل .htaccess امکان استفاده از تصاویر در خارج از سایت خود را از بین برده و حتی تصویر مورد نظر خود را به جای آن ارسال کنید.

کپی مطالب سایت

یک نمونه استفاده از این تکنیک در جلوگیری از کپی مطالب سایت

%DA%A9%D9%BE%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.png

جلوگیری از کپی تصاویر و مطالب سایت

حال فرض کنید که چندیدن سایت مختلف با کپی مطالب سایت شما مشغول بوده و از تصاویر شما استفاده میکنند، با استفاده از این تکنیک یک بنر رایگان در هر یک از آن صفحات خواهید داشت!

با توجه به آنکه ممکن است بعضی از افراد آشنایی کافی به کد نویسی را نداشته باشند ابزاری رایگان و آنلاین را در این بخش به شما معرفی میکنیم. با تکمیل فرم hotlink protection کدهای مورد نظر برای قراردادن در فایل htaccess و جلوگیری از کپی مطالب سایت در اختیار شما خواهد بود.

Allowed Domains – در این بخش سایتهایی را که میخواهید اجازه به تصاویر شما داشته باشند را معرفی میکنید که مهمترین آنها سایت خودتان است. دقت کنید که در این بخش نیازی به نوشتن www نبوده و تنها نام دامنه را وارد کنید.

Prevent hotlinking of images - How to hotlink protect

Allow Blank Referers – بعضی از کاربران فایروال های خاصی را استفاده میکنند که امکان ردیابی و شناسایی محل ارجاع را به شما نمیدهد، در این بخش میتوانید دسترسی این افراد به تصاویر را محدود کنید. توجه داشته باشید که با این کار کسانی که قصد کپی مطالب سایت را ندارند و با وارد کردن آدرس تصویر به صفحه آن میرسند نیز محدود میشوند. در مجموع پیشنهاد میکنیم که این گزینه را تغییر نداده و در حالت پیش فرض باقی بگذارید.

Blocked Image URL – در این بخش میتوانید یک تصویر جایگزین برای نشان دادن در مطالب کپی شده سایت و در دامنه های خارج از سایت خودتان معرفی کنید. در این تصویر میتوانید کپی رایت خود و یا حتی تبلیغات قرار دهید. برای کسانی که از این پس قصد کپی مطالب سایت شما را دارند کار کمی سخت میشود و کسانی که تاکنون و بدون اجازه مطالب شما را منتشر میکردند ناگهان با مشکلی اساسی مواجه شده و به بازاریابان شما تبدیل میشوند.

توجه کنید که اگر آدرس تصویر بر روی دامنه خودتان باشد شامل قانونی که برای تصاویر گذاشته اید میشود و چیزی نمایش داده نخواهد شد، پس آدرس این تصویر باید از دامنه ای باشد که اجازه استفاده از تصاویر را به دیگران بدهد.

Files To Protect – در این بخش پسوند فایل هایی که میخواهید در کپی مطالب سایت و دامنه های خارجی نمایش داده نشوند را وارد میکنید..

با فشردن دکمه generate شما به صفحه دیگری منتقل میشوید که کد مورد نشر برای شما تولید شده است. با اضافه کردن این کد به فایل .htaccess در روت هاست خود اجازه کپی مطالب و تصاویر سایت را به دیگران نخواهید داد. بعد از افزودن کد بالا و ذخیره در هاست میتوانید به آدرس Test Hotlink Protection مراجعه کرده و با وارد کردن آدرس یکی از تصاویر سایت خود مشاهده کنید که چه چیزی به کاربران نمایش داده میشود.

Test hotlink protection

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری