gilar

ساختapp برای سایت

7 پست در این موضوع

من یک فرمی دارم که کاربر میاد و اطلاعاتش را در سایت جوملایی ثبت میکنه(حالا این فرم هرچی میتونه باشه) و کد رهگیری میگیره؟ اگه بخواهم یک app اندروید داشته باشم که همون فرم را برای کاربر بیاره و اون اطلاعات را تکمیل کنه و بفرسته به table اون فرمه و کد رهگیری به کاربر داده بشه چه کار باید کرد

دوستان هر گونه اطلاعاتی دارند ممنون میشم راهنمایی بفرمایید (نوشتنش راحته یا نه؟ و یا برنامه های آماده که بشه ازش به عنوان نمونه و بیس استفاده کرد هست؟)

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

با سلام من خودم زیاد به برنامه نویسی اندروید آشنایی ندارم ببین این مطلب فکر کنم تا حدودی بدردت بخوره

سرویس Feed.nu چیست و چگونه کار می کند ؟

سرویس Feed.nu قدرت گرفته از وردپرس به کاربران خود این امکان را می دهد که برای سایت خود یک اپلی***ن اختصاصی و کاملاً حرفه ای بسازند تا کاربرانی که از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند بتوانند با نصب آن در دستگاه خود مطالب سایت را کنند. این سرویس با استفاده از قدرت وردپرس شبکه به هر کاربر جدید یک آدرس پیش دامنه ( مانند Hello! Welcome to Synology Web Station! ) اختصاص می دهد تا کاربر بتواند آخرین نسخه اپلی***ن اندرویدی سایت خود را برای دانلود عمومی در اختیار بازدید کنندگان خود بگذارد. همچنین می توانید بعد از ساخت اپلی***ن اندرویدی سایت خود آن را در مارکت اندروید ثبت کنید تا بتوانید بازدید کنندگان بیشتری را برای سایت خود جذب کنید.

سایت سازنده نرم افزار آندرویدی

چگونه در Feed.nu عضو شوم ؟

اگر می خواهید از سرویس ایجاد کننده اپلی***ن اندرویدی برای سایت خود استفاده کنید باید در این سرویس عضو شوید. برای عضویت در سرویس Feed.nu کافیست مراحل زیر را طی کنید.

۱. به Feed.nu بروید و بر روی گزینه عضویت ( Register ) کلیک کنید.

۲. سپس در صفحه ظاهر شده یک نام کاربری و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

۳. در صفحه بعد باید یک آدرس برای مرکز دانلود آخرین نسخه اپلی***ن اندرویدی سایت یا وبلاگ خود انتخاب کنید ( مانند Hello! Welcome to Synology Web Station! ) همچنین عنوان اپلی***ن و اینکه آیا می خواهید مرکز دانلود اپلی***ن شما توسط موتورهای جستجوگر قابل دیدن باشد یا خیر را وارد کنید. سپس بر روی گزینه Sign up کلیک کنید تا ایمیلی برای شما ارسال شود که در آن لینک فعال سازی خساب شما و نام کاربری و رمز عبور حساب شما که در feed.nu از طریق آدرس Login and Password problem | Feed.nu - Blog to app generator قابل دسترسی است برای شما ارسال شود.

۴. بعد از کلیک بر روی لینک فعال سازی حساب خود که به ایمیل شما ارسال شده است و ورود به حساب کاربری خود در feed.nu می توانید شروع به ساخت اپلی***ن سایت خود بکنید.

چگونگه در Feed.nu اپلی***ن اندرویدی سایت خود را بسازم ؟

بعد از عضویت که چگونگی آن را در بالا گفتیم نوبت به ساخت اپلی***ن اندرویدی سایت شما رسیده است. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید.

۱.تنظیم آدرس خوراک سایت خود در Feed.nu :

ابتدا از داشبورد حساب کاربری خود بر روی گزینه Feed Settings کلیک کنید و در سمت راست صفحه ظاهر شدهدر قسمت add feed or blog آدرس خوراک سایت یا وبلاگ خود را ( مانند http://feeds.feedburner.com/androidfa) وارد کرده و بر روی دکمه add feed کلیک کنید. سپس سرویس feed.nu سایت یا وبلاگ شما را می شناسد و در قسمت پایین کادر مربوطه مشخصات سایت شما را نمایش می دهد که برای اضافه کردن خوراک سایت خود بر روی گزینه add this کلیک کنید. همچین می توانید در قسمت Update interval for feeds این صفحه مشخص کنید که هر چند دقیقه آدرس خوراک شما بازخوانی شود برای پیدا کردن مطالب جدید سایت شما که پیشنهاد می کنم همان ۶۰ دقیقه که به صورت پیش فرض انتخاب شده است را برگزینید.

۲. فارسی سازی محیط اپلی***ن اندرویدی سایت خود :

در مرحله بعد از منوی Android در سمت چپ صفحه گزینه Language را انتخاب کنید و فیلد های مربوطه را مانند زیر پر کنید.

Change settings : تغییر تنظیمات • Settings : تنظیمات • Sync now : بروزرسانی • Update list : آخرین مطالب • Clear database : پاکسازی پایگاه داده ها • Mark all as read : نشانه گذاری همه به عنوان خوانده شده • Read more : ادامه مطلب • A new version of this blog is availible with minor updates. Please select download to upgrade from THIS_VERSION to NEXT_VERSION or press cancel : نسخه جدید این اپلی***ن انتشار یافته است. لطفاً گزینه دانلود را بزنید تا از نگارش THIS_VERSION به نگارش NEXT_VERSION این برنامه را ارتقاء دهید و یا بر روی گزینه انصراف کلیک کنید. • Download : دانلود • Cancel : انصراف • Close : بستن • Hi and welcome! To start reading press the Start reading button. : خوش آمدید ! لطفاً برای شروع استفاده خواندن مطالب جدید بر روی گزینه خواندن را بزنید. • Application title : عنوان انتخابی اپلی***ن خود را بنویسید • Start reading : خواندن • NUMBERS_OF new posts : شامل NUMBERS_OF مطلب جدید • No unread posts : تمامی مطالب جدید نمایش داده شده است • Share : به اشتراک گذاری • Share Title : POST_TITLE • Share Message : LINK_URL • About : درباره ما • About APPLICATION_TITLE : درباره APPLICATION_TITLE • Version VERSION_NUMBER : نگارش VERSION_NUMBER • About text : توضیح کوتاهی درباره اپلی***ن خود بنویسید • There are no unread posts yet, hit menu and select update now or goto settings and enable Auto Sync : هم اکنون مطلب جدیدی وجود ندارد. پیشنهاد می کنیم پیشنهاد می کنیم از منوی برنامه بر روی گزینه بروزرسانی کلیک کنید و یا در قسمت تنظیمات بروزرسانی خودکار را روشن کنید • Turn off/Turn on auto updates : روشن/خاموش کردن بروزرسانی خودکار • Update automatically : بروزرسانی خودکار • Change update interval : تغییر زمان بروزرسانی خودکار • Update interval : بروزرسانی در هر چند دقیقه • Check to hide read items : انتخاب کنید برای مخفی سازی مطالب خوانده شده • hide read items مخفی سازی مطالب خوانده شده • Run in debugmode : اجرا در حالت عیب یاب برنامه • Debug mode : عیب یاب • Setting up application for the first time : تنظیمات کلی در اولین اجرا • synchronizing… : در حال بروزرسانی

۳. سفارشی سازی ظاهر اپلی***ن :

در مرحله بعد از منوی Android در سمت چپ صفحه گزینه Appearance را انتخاب کنید و در صفحه ظاهر شده در قسمت Color Settings می توانید رنگنبندی ظاهر اپلی***ن اندروید سایت خود را تغییر دهید همچنین در قسمت Image Settings از این بخش می توانید با آپلود تصاویر جدید ظاهری کاملاً سفارشی و متمایز به اپلی***ن اندروید سایت خود دهید. برای مثال با آپلود یک تصویر ۴۸ * ۴۸ پیکسل در قسمت Application icon می توانید آیکون اصلی برنامه خود را که در دستگاه های اندرویدی نمایش داده می شود را تغییر دهید.

۴. تنظیمات نهایی اپلی***ن اندروید سایت خود :

در مرحله بعد از منوی Android در سمت چپ صفحه گزینه Settings را انتخاب کنید و اگر سایت شما به زبان فارسی است از قسمت Text direction گزینه Right to Left را انتخاب کنید. همچنین می توانید در قسمت Article CSS با استفاده از کدهای CSS استایل ظاهری اپلی***ن خود را تغییر دهید و یا با اضافه کردن سرآیند های خاص مانند کد گوگل آنالیز به قسمت Extra header code به اپلی***ن خود امکانات جدیدی را اضافه کنید.

۵. ساخت و انتشار اپلی***ن اندروید سایت خود :

برای ساخت اپلی***ن ( App ) اندرویدی سایت خود به یک فایل است با پسوند APK می توانید از منوی Android در سمت چپ صفحه گزینه Android را انتخاب کنید و بر روی دکمه Generate APK کلیک کنید و اگر می خواهید در مرکز دانلودی که Feed.nu برای اپلی***ن سایت شما ساخته است این اپلی***ن را انتشار دهید کافیست بر روی گزینه Publish کلیک کنید. حال اپلی***ن سایت شما آماده است می توانید به هر طریقی به کاربران سایت خود خبر انتشار این اپلی***ن را بدهید تا آن ها نیز از این اپلی***ن بر روی موبایل اندرویدی خود نیز استفاده کنند.

Share this post


Link to post
Share on other sites

یک مطلب دیگم در این زمینه

آموزش ساخت اپليکيشن موبايل بدون دانش برنامه نويسي!

اپ ميکر قابليت ساخت اپ براي سه سيستم عامل برتر يعني iOS, Android و Windows Mobile را دارد. پس در اين صفحه با توجه به نيازتان با زدن Choose this کنار نام هر سيستم عامل به صفحه ساخت اپ براي گزينه مورد نظر وارد مي شويد.

اگر شما هم علاقه زيادي به ساخت اپليکيشني خصوصي براي سايت خود و يا کاري به خصوص را داريد و وقت کافي براي يادگرفتن زبانهاي برنامه نويسي ديگر را نداريد و يا اين کار در تخصص شما نيست اين مطلب را بخوانيد تا شما را با يکي ديگر از کارهايي که در دنياي ديجيتال ساده شده اند آشنا سازيم.

براي ساخت اپ بدون داشتن دانش برنامه نويسي سايت ها و برنامه هاي زيادي وجود دارند:

Infinite Monkeys

Buzztouch

Appsbar

Runrev Livecode

Telerik Icenium

و AppMakr سرويس هايي هستند که به آساني مي توانيد "اپ" خود را با آن ها بسازيد.

AppMakr سرويسي است که قصد ارائه آموزش آن را داريم و دليل آن هم سادگي بوده و به راحتي مي توانيد آخرين پست هاي سايت را در يک اپ به کاربرانتان بدهيد.

اما به ياد داشته باشيد ساير سرويس ها از تابع هاي بيشتري برخوردارند مانند Infinite Monkeys که داراي تابع هاي فراواني مانند اخبار، آر اس اس، موزيک، ويدئو، عکس، متن، لينک، اتصال به شبکه هاي اجتماعي، نقشه و… است، اما نحوه کار آن ها هم تنها استفاده از موس و درگ اند دراپ است پس به پيشنهاد من تمامي سرويس ها را آزمايش کرده تا به مورد دلخواه خود دست يابيد.

ابتدا به سايت AppMakr :: iPhone App Maker | Make your own iPhone App | Free iPhone App Maker برويد.

چون ساخت اپ در اين سايت نيازمند عضويت در آن است پس ابتدا Register بزنيد تا وارد صفحه عضويت شويد.

بعد از وارد کردن ايميل و رمز عبور و اتمام عضويت در بالاي صفحه اصلي سايت Login را زده تا به صفحه ورود هدايت شده و سپس با زدن ايميل و رمز عبور به داشبورد خود انتقال داده شويد. به گزارش گویاآی تی، براي آغاز ساخت اپ Create a New App را از منوي سمت چپ بزنيد.

اپ ميکر قابليت ساخت اپ براي سه سيستم عامل برتر يعني iOS, Android و Windows Mobile را دارد. پس در اين صفحه با توجه به نيازتان با زدن Choose this کنار نام هر سيستم عامل به صفحه ساخت اپ براي گزينه مورد نظر وارد مي شويد.

در صفحه بعد آدرس سايت و يا RSS مورد نظر را وارد کرده و Create App! را بزنيد.

در مرحله بعد بر روي سرور سايت پردازش هايي براي هماهنگي با لينک وب شما و ايجاد اپ خواهد شد که پس از اتمام اتوماتيک به صفحه بعد يعني به صفحه شخصي سازي انتقال داده خواهيد شد.

در اين صفحه مي توانيد نام اپ، آيکن و عکس ورودي اپ را از يک آدرس يا از کامپيوترتان انتخاب کنيد.

همانطور که مي بينيد در بالاي آپشن ها، منوهايي براي شخصي سازي بيشتر اپ وجود دارند.

Tabs براي اضافه کردن يک منوي ديگر مانند Home و يا گذاشتن يک فيد و يا يک آلبوم تصاوير در اپ و حتي قابليت کدنويسي و شخصي سازي ظاهري اپ با CSS و Javascript مي باشد.

Customize براي افزودن هدر به اپ و تغيير رنگ متن ها مي باشد.

تب App Info نيز براي وارد کردن اطلاعاتي درباره اپ مانند عنوان، توضيحات، آدرس سايت، راه ارتباطي، قيمت اپ و… است.

تب Monterize نيز براي ارتقا*ي رتبه کاربري براي داشتن امکانات و قابليت هاي بيشتر است.

در آخر براي اتمام کارها بر روي تب Publish برويد که در اين صفحه مي توانيد ميزان کيفيت اپتان را در يک بار ببينيد و در پايان براي ساخت کامند Build App را بزنيد تا به صفحه نهايي انتقال داده شده که در اين صفحه با زدن install app manually و Download app اپليکيشن برايتان دانلود شود.

Share this post


Link to post
Share on other sites

با تشکر از آقا مجید گل

سایت هایی که معرفی شد نیاز به rss داره که اگه مطالب را در با خود جوملا منشر کرده باشید مشکلی نداره ولی مطالب من با k2 منشر شده می خواستم بدونم ماژول رایگانی که rss برای k2 ایجاد کنه هست؟؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری