majid.fathi

تغییر مجازی dns و مشاهده سایت در هاست جدید

1 پست در این موضوع

آیا می خواهید هاست خود را انتقال دهید اما از انتقال صحیح اطلاعات بیم دارید؟ یک بک آپ از هاست فعلی خود گرفته اید و به هاست جدید انتقال داده اید حال زمان تغییر dns های دامنه به هاست جدید می باشد اما این فرایند معمولا از 1 ساعت تا 48 ساعت به طول خواهید کشید. حال اگر این انتقال با مشکل مواجه شده باشد زمان 48 ساعت مجدد نیاز است تا به dns قبلی تغییر دهید.

راه کارهای متعددی وجود دارد که شامل تغییر دستی dns از سیستم عامل، مروگر و... می باشد که ممکن است کمی دردسر ساز باشد. یک راه جایگزین استفاده از مرورگر قدرتمند فایرفاکس و افزونه های جانبی ان می باشد افزونه hostadmin یکی از افزونه هایی می باشد که تغییر dns و اعمال فرضی ان را به اسانی فراهم می سازد.

لینک دانلود و نصب افزونه

پس از نصب کافیست روی ایکن افزونه کلیک کرده و editor را بزنید. به صفحه ی ادیت وارد شده و در خط اخر کدی به شکل زیر وارد نمایید.

# 158.58.187.208 shooli.com
158.58.187.208 shooli.com
158.58.187.208 www.shooli.com
158.58.187.208 http://www.shooli.com

در کد بالا shooli.com را با ادرس سایت خودتان و ای پی 158.58.187.208 را با ای پی جدید هاست جایگزین کنید. save را فشار داده و مجدد سایت را بارگذاری کنید. حال سایت خود را در سرور جدید مشاهده می نمایید!! برای تست صحت عملکرد یک index دلخواه در سایت قرار دهید.

افزونه های دیگری نظیر Modify header نیز امکان مشابه ای برای شما فراهم می سازد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری