zoomlannetwork1

در مورد برند zte

1 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

مراسم رسمی معرفی برند جدید زی تی یی ( ZTE ) در حوزه تلفن همراه در تهران برگزار شد.

سیدمرتضی خراسانی مدیرعامل شرکت پارس سامتل نماینده انحصاری شرکت زی تی یی ( ZTE ) در ایران درمراسم رونمایی از محصولات جدید این شرکت با تشریح بازار ایران در بخش گوشی های هوشمند اظهارداشت: پس ازچندین سال همکاری موفق با برندهای دیگر، شرکت پارس سامتل تصمیم به افزودن برند جدیدی در مجموعه خود گرفت و درهمین راستا شرکت زی تی یی ( ZTE ) را با توجه به دیدگاه های برجسته آن به عنوان شریک جدید تجاری انتخاب کرد.

خراسانی با اشاره به افزایش تعداد رقبای موجود در بازار فروش گوشی های هوشمند افزود: افزایش تعداد برندهای گوشی های همراه در به نفع مصرف کنندگان نهایی است چرا که با ایجاد رقابت در بازار این مصرف کنندگان هستند که می توانند از بین انبوهی از مدل های متنوع با توجه به توان مالی خود کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت پارس سامتل به عنوان نماینده انحصاری فروش گوشی های همراه زی تی یی ( ZTE ) در ایران تاکید کرد: گرایش بازار تلفن همراه با توجه به سن کاربران آن که عموما بین 20 تا 35 سال است به سمت گوشی های هوشمند است و بر همین اساس نیز تمرکز ما در پارس سامتل روی گوشی های هوشمند خواهد بود.

مدیرعامل پارس سامتل افزود: سال گذشته در کشور بیش از 50 درصد بازار در اختیار گوشی های هوشمند بود و هر سال این درصد بیشتر می شود، که البته این آمار با آنچه در جهان اتفاق می افتد بسیار نزدیک است.

خراسانی گفت: مهمترین فاکتور در بخش گوشی های هوشمند آن است که کاربر بتواند قدرت انتخاب داشته باشد. شاید کاربری نیاز به صفحه نمایش با کیفیت نداشته باشد اما قدرت پردازنده گوشی برای او مهم باشد. شاید کاربر دیگری امکانات عکس و فیلمبرداری برای اوم مهم باشد و حتی ممکن است برخی نیز کیفیت و اندازه صفحه نمایش در کنار پردازنده ای پر قدرت برایشان از هر فاکتور دیگری مهم تر باشد. همین مهم در کنار انبوه از تنوع محصولات قدرت تصمیم گیری بیشتری به کاربران می دهد.

در ادامه مهدی جعفری قائم مقام شرکت پارس سامتل نماینده انحصاری شرکت زی تی یی ( ZTE ) در ایران اعلام کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در مرحله اول 5 گوشی جدید زی تی ایی ( ZTE ) در بازار ایران عرضه خواهد شد.

وی اظهارداشت: این محصولات پس از بررسی های کارشناسی ، توجه به خواست مشتریان و در نظر گرفتن قدرت خرید بخش های مختلف جامعه انتخاب و در سبد فروش این شرکت قرار گرفته است. به گفته وی بهای این محصولات بین 150 تا 500 دلار می باشد.

به گفته جعفری طبق توافقات صورت گرفته و تا پایان سال جاری نیزحداقل 5 محصول دیگر شرکت زی تی یی ( ZTE ) وارد بازار کشور خواهد شد.

قائم مقام شرکت پارس سامتل نماینده انحصاری محصولات زی تی یی ( ZTE ) در ایران اعلام کرد: مشتریان می توانند با مراجعه به شبکه گسترده این شرکت در سراسر کشور گوشی های مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایند.

وی تاکید کرد: پارس سامتل با سابقه ای درخشان در بخش تلفن همراه و در اختیار داشتن بیش 150 نماینده فعال در سراسر کشور یکی از گسترده ترین شبکه های فروش و خدمات پس از فروش کشور را در اختیار دارد.

در ادامه "کان یو لون" قائم مقام ارشد شرکت زی تی یی ( ZTE ) اعلام کرد: ازسال 1998شرکت زی تی یی شروع به تحقیق ، طراحی و تولید گوشی های موبایل نموده و امروزه تبدیل به یکی از های تک ترین شرکت های تولید موبایل شده است که محصولاتی منطبق با همه سلایق و همه شبکه های مخابراتی 2G,3Gو4G به تولید می کند.

وی گفت: امروز زی تی یی ( ZTE ) با 15 مرکز تحقیق و طراحی و با بیش از 30000 نفر کارمند تنها در این مراکز یکی از قوی ترین و بزرگترین تولید کننده های گوشی موبایل در دنیا محسوب میگردد.

به گفته کان درسه ماهه سوم سال 2013 بر اساس گزارش گارتنر زی تی یی ( ZTE ) با فروش بیش از 13.6 میلیون گوشی هوشمند موبایل به پنجمین تولید کننده بزرگ دنیا تبدیل شد و در تلاش است تا سال 2016 مقام سوم بزرگترین تولید کننده گوشی دنیا را کسب کند و در این راستا 10% از درآمد خود را صرف مراکز تحقیق و طراحی خود می نماید.

وی تصریح کرد: زی تی یی ( ZTE ) دارای همکاری های نزدیک و تنگاتنگ با بزرگترین مراکز تکنولوژی دنیا از جمله Qualcomm, Intel, Google, Microsoft, Dolby Laboratories, Facebook ,Twitter میباشد که می توان تولید اولین گوشی دنیا با پردازنده Intel و یا اولین گوشی دنیا با سیستم عامل فایرفاکس را از آن جمله نام برد.

وی اظهارداشت: زی تی یی ( ZTE ) تا امروز برنده 15 جایزه بین المللی طراحی گوشی موبایل گردیده که شامل جایزه IF Desine و جایزه Red Dot میباشد.

به گفته وی طراحی گوشی های زی تی یی ( ZTE ) بسیار نوآورانه، جدید، متنسب با خواست و سلیقه مشتریان و درعین حال ساده است که در کنار نرم افزارهای انحصاری و طراحی شده توسط زی تی یی مانند: MiFavor, Mi-POP , Mi-Friends , و... به مصرف کننده حسی نو منتقل می کند.

سپس سید هادی چاوشی مدیر بخش موبایل شرکت زی تی یی ( ZTE ) در ایران اعلام کرد: این شرکت فعالیت خود را از سال 2000 میلادی در زمینه تجهیزات مخابراتی با شرکت های زیرساخت ، مخابرات ایران ، ایرانسل ، رایتل، همراه اول و تالیا آغاز کرده است.

در حال حاضر این شرکت نیز با عقد یک قرارداد انحصاری با شرکت پارس سامتل به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان تلفن همراه در ایران و با سرمایه گذاری قابل توجه در این حوزه فعالیت مشترک خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: هدف ما ارایه جدید ترین محصولات با برترین کیفت در بازار ایران است و در نظر داریم تا با برنامه ریزی مناسب سهم قابل توجهی از بازار تلفن همراه ایرن را در اختیار بگیریم.

کلیدها , موبایل ZTE با خدمات گسترده پارس سامتل به ایران آمد

کفپوش اپوکسی-کفپوش پلی یورتان-کفپوش پلی اورتان-کفپوش صنعتی-کاشی ضد اسید-ملات ضد اسید فوران-کفپوش اپوکسی صنعتی-کفپوش اپوکسی آنتی اسید-کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک-ملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم-اجرای کفپوش صنعتی-

ویرایش شده در توسط zoomlannetwork1

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری