USSD

کسب و کار سودآور با جدیدترین تکنولوژی های روز ! سرویس فروشگاه شارژ ussd

1 پست در این موضوع

اعطای نمایندگی فروشگاه شارژ ussd (برای اولین بار در ایران)

شرایط دریافت نمایندگی فروشگاه USSD

خرید شارژ از طریق یک کد ussd مثل #789* بسیار سریع، راحت و ارزان می باشد از این جهت بسیاری از افراد ترجیح می دهند که شارژ مورد نیاز خود را ازطریق یکی از کدهای ussd تامین کنند. شما نیز می توانید به منظور استفاده از این بازار سودآور اقدام به دریافت نمایندگی فروشگاه ussd نمایید. شرایط دریافت نمایندگی به شرح زیر می باشد :

درباره شرکت رایانمهر :

شرکت رایانمهر در زمینه فروش الکترونیکی شارژ فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز نمود. همزمان با تولد شارژهای تلفن همراه، فروشگاه های اینترنتی این شرکت نیز متولد شدند. دو فروشگاه قدیمی echarge.ir متعلق به شرکت رایانمهر و فروشگاه ای شارژ شاپ : خرید کارت شارژ متعلق به نماینده رایانمهر می باشند که در حال حاضر در لیست پر فروش*ترین فروشگاه*های اینترنتی کشور قرار گرفته*اند. در حال حاضر این شرکت در حال ارائه نمایندگی فروشگاه ussd ( فروش شارژ از طریق وارد نمودن کد دستوری اختصاصی در تلفن همراه مانند کد #33*789* ) نیز می باشد.

شرکت رایانمهر نماینده رسمی توزیع الکترونیکی کارت شارژ های ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل از طریق وبسایتهای اینترنتی و فروش شارژ ایرانسل از طریق فروشگاه ussd می باشد. اطلاعات این شرکت را در سایت رسمی اپراتورها به عنوان توزیع کننده و نماینده رسمی می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

فروشگاه ussd چیست ؟

فروشگاه های شارژ ussd کدهایی همانند #789* می باشند که در حال حاضر جدیدترین تکنولوژی در حوزه خرید کارت شارژ محسوب می شوند. مشتریان فروشگاه ، تنها با شماره گیری کد ussd مربوط به شما می توانند به سادگی شارژ تهیه نمایند. برای خرید از طریق کد های ussd ضرورتی به اتصال به اینترنت و یا ارسال sms نمی باشد، حتی در صورتی که فردی اعتبارش صفر باشد می تواند در چند ثانیه شارژ خریداری نماید.

برای راه اندازی فروشگاه ussd نیاز به چه دانشی می باشد؟

برای راه اندازی فروشگاه ussd مدیر فروشگاه نیازی به داشتن اطلاعات فنی در زمینه طراحی و پیاده سازی کد ussd و نرم افزار فروش شارژ ندارد و کلیه اقدامات فنی راه اندازی فروشگاه ussd توسط تیم فنی رایانمهر انجام می گردد.

فروشگاه USSD چگونه کار می کند؟

هر فروشگاه USSD دارای یک کد مستقل می باشد، برای مثال در صورتیکه فروشگاه ussd خود را خریداری و کد 1020 را انتخاب نمایید، در این صورت، کد ussd فروشگاه شما #1020*789* خواهد بود و هر فردی از طریق کد شما اقدام به خریداری کردن شارژ نماید سود آن به شما تعلق خواهد گرفت.

فرآیند فروش شارژ در فروشگاه ussd به چه صورت است؟

مشتری پس از وارد نمودن کد ussd فروشگاه شما مبلغ شارژ ایرانسل خریداری شده خود را پرداخت می نماید. مبلغ شارژ با همکاری بانک به صورت آنلاین از حساب وی کسر شده و پس از انجام موفقیت آمیز پرداخت آنلاین، سیم کارتی که شماره آن در مراحل خرید وارد شده است، به صورت مستقیم شارژ خواهد شد و مشتری شما نیازی به وارد کردن پین کد نخواهد داشت.

در واقع خریداران شارژ می*توانند از طریق کد ussd اختصاصی فروشگاه شما هر کجا که باشند، در کمتر از یک دقیقه شارژ خود را از فروشگاه شارژ شما تهیه نمایند.

** لازم به ذکر است، که در حال حاضر، شارژ ارائه شده در فروشگاههای ussd رایانمهر شامل همه ی شارژهای مستقیم ایرانسل و پین شارژ ایرانسل و همراه اول و رایتل و تالیا می باشد.

مهم ترین ویژگیهای فروشگاه ussd شما :

1- امکان انتخاب کد دلخواه

2- عدم نیاز مدیر فروشگاه به انجام امور فنی فروشگاه

3- عدم نیاز به تامین سرمایه برای تهیه شارژ

4- انجام کلیه امور تهیه شارژ توسط شرکت رایانمهر

5- پشتیبانی مشتریان فروشگاه از طریق تلفن ۸۹۷۱۰

6- تامین امنیت فروشگاه در مقابل سرقت شارژها

7- عدم نیاز به مذاکره با بانک برای دریافت درگاه پرداخت

8- قابلیت پرداخت مبلغ شارژ از طریق تمامی کارت های عضو شبکه شتاب

9- تامین شارژ به نازلترین قیمت در بازار

10- امکان شارژ مستقیم وایمکس ایرانسل

11- ارسال اس ام اس به مشتری با نام فروشگاه ussd شما

12- امکان به خاطر سپردن خرید مشتری برای سهولت در تکرار خرید

امکانات پنل مدیریت فروشگاه ussd :

فروشگاه ussd شما یک “پنل مدیریت” اختصاصی دارد. مدیران فروشگاه ussd می*توانند از طریق “پنل مدیریت” فروشگاه خود گزارش کاملی از جزئیات فروش و میزان فروش و سود خود را مشاهده نمایند.

برای مشاهده نمونه “پنل مدیریت” می توانید به لینک زیر مراجعه کرده و نام کاربری و کلمه عبور را وارد نمایید:

کنترل پنل رایانمهر :: ورود

نام کاربری: demo

کلمه عبور: demo

میتوانید با مراجعه به بخشهای مختلف این پنل از نحوه*ی کارکرد آن مطلع شوید.

تامین شارژ فروشگاه ussd، تهیه نرم افزار فروش، تامین امنیت فروشگاه :

نرم افزار فروش شارژ از طریق کد ussd، توسط شرکت رایانمهر تهیه و پشتیبانی می*گردد. همچنین تأمین شارژ (سرمایه گذاری و خرید شارژ) بر عهده*ی شرکت رایانمهر بوده و فروشگاه داران بابت شارژهایی که روی فروشگاه آنها قرار می گیرد هزینه اضافی پرداخت نخواهند کرد.

تامین امنیت فروشگاه و شارژها ی موجود در آن نیز از طریق این شرکت تامین شده و فروشگاه داران هیچگونه دغدغه*ای در رابطه با برقراری امنیت فروشگاهشان نخواهند داشت.

پشتیبانی از مشتریان فروشگاه ussd :

وظیفه ی پاسخگویی به مشتریان و پشتیبانی از آنها در صورت بروز هرگونه مشکل برای خریداران شارژ بر عهده*ی شرکت رایانمهر است. پشتیبانی خریداران شارژ در روزهای کاری از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۵ بعداز ظهر به صورت تلفنی و ایمیل بوده و از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱ بامداد فقط به صورت ایمیل است. همچنین در روزهای تعطیل نیز پشتیبانی خریداران کارت شارژ فقط به صورت ایمیل می*باشد.

میزان سود فروش شارژ در فروشگاه ussd :

میزان سود فروش شارژ از طریق فروشگاه USSD به اندازه 2 درصد از مبلغ فروش شارژ می باشد.

برای مثال در صورتیکه مشتری شما مبلغ 5000 تومان شارژ ایرانسل خود را از طریق فروشگاه ussd شما خریداری نماید، مبلغ 100 تومان به عنوان سود خالص فروشگاه دار به حساب سود شما اضافه خواهد شد.

نحوه محاسبه سود، تسویه حساب و مسایل مالی :

با توجه به اینکه سرمایه گذار خرید شارژ ها شرکت رایانمهر می باشد زمانی که از فروشگاه ussd نماینده، خریدی انجام می*پذیرد، مبلغ حاصل از این فروش به حساب شرکت رایانمهر واریز می*گردد سپس سود فروش شارژ در طول یک ماه در پایان ماه محاسبه و با فروشگاه دار تصفیه می گردد. ولی گزارشی کامل از جزئیات خریدها در پنل مدیریتی فروشگاه ثبت می*شود و قابل رویت می*باشد.

میزان سود خالص هر فروشگاه از اول تا پنجم هر ماه محاسبه می*شود و پس از محاسبه، در پنل مدیریتی بروز رسانی شده و قابل رویت می*گردد. در صورتی که سود فروشگاه بیش از ۵,۰۰۰ تومان باشد با صاحب فروشگاه تسویه شده، در غیر اینصورت سود فروشگاه به ماه بعد منتقل شده و تسویه حساب در ماه بعد انجام می گردد.

پس از محاسبه سود هر ماه، سهم فروشگاه دار به حساب شخصی وی نزد بانک ملت واریز می گردد.

تذکر :

حساب فروشگاه دار باید متعلق به بانک ملت باشد و امکان تغییر حساب مدیر فروشگاه به نام شخص دیگری وجود ندارد.

در مورد بازار فروش کارت شارژ نیازی به تاکید بر گستردگی و نیاز دائم آن در جامعه نیست چراکه افراد بسیاری را می*توان مشاهده کرد که ماهیانه مبلغ زیادی از دارایی خود را صرف خرید شارژ می کنند. این افراد می توانند از مشتریان بالقوه فروشگاه شما باشند که با کمی فعالیت شما تبدیل به مشتریان بالفعل می*گردند. این بازار ماهیانه بیش از 500 میلیارد تومان ظرفیت داشته و افراد بسیاری می توانند از مشارکت در امر فروش در این بازار به سود دسترسی پیدا کنند.

از آنجا که تب خرید شارژ از طریق کد ussd در جامعه افزایش یافته است و این روش یکی از ارزانترین، راحتترین و سریعترین روشهای تامین شارژ می باشد، لذا فروشگاه داران می*توانند پس از راه*اندازی فروشگاه ussd به تدریج درآمد قابل توجهی از سود این فروشگاه برای خود کسب نمایند. همچنین مدیر فروشگاه می تواند از زنجیره دوستان و آشنایان خود و شبکه های اجتماعی در زمینه فروش شارژ استفاده نماید.

هزینه راه اندازی فروشگاه ussd :

هزینه سالیانه فروشگاه بابت تهیه نرم افزار فروش، راه اندازی فنی فروشگاه و برقراری امنیت فروشگاه می باشد. هزینه راه اندازی براساس کد شما متفاوت خواهد بود.

هزینه فروشگاه ussd بهمراه کد طلایی 1میلیون و 282 هزار تومان

هزینه فروشگاه ussd بهمراه کد نقره ای 450 هزار تومان

نحوه انتخاب کد نقره ای و طلایی :

کدهای طلایی، کدهای خیلی خیلی رندی می باشند که به خاطر سپردن آنها توسط مشتری نهایی بسیار ساده است. کدهای نقره ای کدهایی هستند که جز کدهای طلایی محسوب نمی شوند. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر کد مورد نظر خود را بررسی نمایید که جز کدهای نقره ای یا کدهای طلایی محسوب می شوند:

هزینه تمدید فروشگاه ussd :

اعتبار فروشگاه های ussd رایانمهر یکساله بوده و پس از آن می بایست برای سال آتی تمدید گردند. هزینه تمدید براساس کد ussd شما متفاوت خواهد بود.

تمدید فروشگاه ussd بهمراه کد طلایی 1میلیون و 50 هزار تومان

تمدید فروشگاه ussd بهمراه کد نقره ای 218 هزار تومان

توجه ** شرکت رایانمهر جهت حمایت بیشتر از نمایندگان خود، تمدید فروشگاه هایی که سود خالص سالیانه آنها بیش از 400 هزار تومان باشد را به صورت رایگان انجام می دهد. این طرح جهت حمایت بیشتر از نمایندگانی در نظر گرفته شده است که قصد فعالیت جدی در این حوزه را دارند.

آنچه باید مدیر فروشگاه انجام دهد :

تنها وظیفه*ی مدیران فروشگاه ussd، تمرکز روی جذب مشتری بیشتر با معرفی کد ussd فروشگاه خود به مشتریان بالقوه شارژ و فروش هر چه بیشتر شارژها خواهد بود.

توجه: مدیر فروشگاه اجازه واگذاری یا فروش فروشگاه خود به فرد دیگری را ندارد .

نحوه خرید و راه اندازی فروشگاه ussd:

شما می توانید با مراجعه به لینک زیر سفارش خود را برای دریافت نمایندگی ثبت نمایید:

http://www.esharjsite.com​

کسب اطلاعات بیشتر : http://peyline.mihanblog.com

طرح سوال و ابهام

شما می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق یکی از روش های زیر با ما در میان بگذارید :

۱- از طریق قسمت سوال از واحد فروش در پرتال فروشگاه داران

2- از طریق شماره تلفن ۸۹۷۱۴-۰۲۱ (بخش فروش شرکت رایانمهر)

http://peyline.mihanblog.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری