mohammad_teymori

اسلحه پیشرفته لاجیتک در دستان شما

1 پست در این موضوع

لاجیتک یکی از شرکت های مطرح و معتبر در تولید لوازم جانبی مخصوص گیمرهای حرفه ای به شمار می رود. محصولات سری گیمینگ این شرکت از کیفیت و امکانات منحصر به فردی بهره می برند که مانند یک اسلحه پیشرفته در اختیار گیمرها قرار می گیرند و حس برتری را به آنها القا می کنند. یکی از این ابزارهای خاص موس G502 است که خصوصیات منحصر به فردی دارد.

2470507_810.jpg

این موس که به Proteus Core نیز معروف است، دارای ۵ عدد وزنه ۳٫۶ گرمی است که به کاربر این اجازه را می دهد تا بسته به نیاز خود وزن و تعادل موس را عوض کند. برای مثال در بازی های MMORPG گیمر ترجیح می دهد که موس خود را سبک کند تا بتواند به راحتی و مدت طولانی از موس استفاده کند و بر عکس آن در بازی های به سبک اکشن تیراندازی گیمر موس را سنگین می کند تا بتواند با تمرکز و دقت بیشتری تیراندازی کند.

12.jpg

شما برای دقت بسیار بالا در هنگام بازی کردن، به یک موس پد احتیاج دارید و Proteus Core به صورت پیش فرض با موس پدهای لاجیتک سازگاری و همخوانی کامل دارد. اما موس G502 بدون موس پد و روی تمامی سطوح بسیار دقیق کار می کند. زمانی که شما موس را بر روی سطحی قرار می دهید، سنسور موس شروع به آنالایز کردن آن سطح می کند و خود را با آن کاملا تنظیم می کند.

07287056-photo-logitech-g502-proteus-core.jpg

برای اینکه گیمر بهتری باشید نیاز به کلیدهای سریع و در دسترسی دارید که به اصطلاح برای ماکرو کردن در بازی استفاده می شوند. Proteus Core دارای ۱۱ کلید روی بدنه است که می توانید از طریق صفحه تنظیمات هر طور که مایل هستید آن ها را برنامه ریزی کنید. نکته قابل توجه در این موس این است که شما با استفاده از یک کلید میتوانید پروفایل ماکرو خود را به راحتی عوض کنید.Proteus Core به شما کمک می کند تا تبدیل به یک قدرت غیر قابل کنترل شوید . به شما این امکان را میدهد تا DPI موس را در ۵ حالت از بین ۲۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تغییر دهید. در حالی که بالاترین میزان DPI در دیگر موس های گیمینگ حرفه ای بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ است. سرعت و دقت بالا در اسکرول کردن نیز یکی دیگر از ویژگی های این موس به شمار می رود.

این شاهکار لاجیتک به گونه ای طراحی شده که انگشت شست شما در محیطی کوچک و راحت قرار می گیرد. کناره های موس نیز از جنس لاستیکی و با برجستگی است که برای جلوگیری از عرق کردن و خستگی دست پس از استفاده طولانی مدت بسیار کارآمد است.

منبع:دریچه

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری