irsa942

آچارفرانسه وب

1 پست در این موضوع

Duo مرورگری برای تست وب سایت های ریسپانسیو (سازگار شده با مرورگر موبایل) می باشد. و به صورت وب بیس و همچنین قابل نصب بر روی سیستم های مک موجود است.

TimeTracker نرم افزار محاسبه گر زمان می باشد که به طور اتوماتیک زمان بندی می نماید, ابزار آنالیز در زمان, و سایر موارد را دارا می باشد. حساب کاربری رایگان اولیه با Adobe CS/CC کار می نماید, در صورتی که حساب های ارتقاء یافته آن با سایر نرم افزارها سازگاری کامل دارد

Coment.me به کاربر امکان اضافه نموده سیستم نظرات را بر روی هر آدرسی می دهد. کافی است آدرس وب سایت را وارد نموده, و عرض صفحه ای که قصد دارید باز گردانده شود را معین نمایید, و سپس نظر بگذارید, بکشید, و یا هر کاری که احتیاج دارید قبل از به اشتراک گذاری انجام دهید.

Adaptive Backgrounds یک پلاگین JQuery برای گرفتن رنگ از یک تصویر و قرار دادن رنگ پس زمینه همان بخش از همان رنگ می باشد. و سازگار سازی تصویر پس زمینه را با رنگ پس زمینه آسان می سازد.

Layrs Control ابزار رایگان فتوشاپ برای بهتر نمودن محیط کار شما می باشد. شما می توانید نام لایه ها را ویرایش نمایید, افکت های بی کاربرد را حذف نمایید, لایه های خالی را حذف نمایید, و شامل امکانات مختلفی می باشد.

Typing.io تمرین تایپ کردن ویژه برنامه نویسان وب می باشد, که به کاربر امکان مدیریت کاراکترهایی را که در محیط های معمولی نمایش داده نمی شوند را می دهد

Passweird سیستم ایجاد رمز می باشد که به شما امکان ایجاد رمزهایی را می دهد که هیچ کس قادر به حدث زدن آن نیست.

Origami ابزاری برای ایجاد پروتوتایپ ها می باشد. و به شما قابلیت ایجاد پروتوتایپ ها را می دهد, بدون نیاز به برنامه نویسی.

Myth ابزار نوشتن CSS می باشد که به شما امکان کد کردن کدهای CSS بدون نگرانی از پشتیبانی مرورگرهای مختلف را می دهد.

Social Kit پلاگین فتوشاپ برای ایجاد تصاویر کاور , تصاویر پروفایل, تبلیغات و بنرها در شبکه های اجتماعی, به مانند فیس یوک، توئیتر و گوگل پلاس می باشد.

Typecsset کتابخانه Sass برای ایجاد تایپ ها در وب می باشد, که به صورت اتوماتیک مشکل پیکسل ها و خطوط را رفع می نماید.

Readymag ابزار ایجاد وب به صورت داستان گویی می باشد, از پرزنتیشن ها گرفته تا بلگ ها و سایت های این چنینی. که با مرورگرهای مختلف سازگاری کامل دارد و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

Writer Pro ابزاری ویژه نویسندگان می باشد که قابلیت توضیح گذاری دارد. که در حدود 20$ قیمت دارد.

Planetary.js به شما امکان ساخت نقشه وب سایت مطابق با سلیه شما را می دهد. این ابزار همچنین به شما قابلیت ایجاد انیمیشن های gif را به همراه قابلیت دراگ و دراپ می دهد.

Magnifier.js کتابخانه جاوا اسکریپت برای ایجاد قابلیت ذره بین بر روی تصاویر می باشد. همچنین قابلیت زوم توسط چرخ موس را نیز دارد, و همچنین قابلیت قرار دادن لنز بر روی تصویر و بزرگنمایی آن در نقاط دیگر را به شما می دهد.

icjumbo مجموعه از تصاویر رایگان می باشد که می توانید در کار خود از آنها استفاده نمایید. دسته بندی های مختلف دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب نمایید, که روزانه تصاویر جدیدی به آن اضافه می گردد.

Dillinger ویرایشگر HTML5 می باشد که بر پایه Ace Editor پیاده سازی شده, که از Bootstrap, Marked, node.js پشتیبانی می نماید.

Pinegrow برنامه ای برای ساخت صفحات وب سایت با قابلیت پشتیبانی از Bootstrap می باشد که با ویندوز و مک سازگاری کامل دارد.

Makeappicon ابزاری برای ساخت آیکون ها با چند کلیک ساده می باشد.

ایمیل Really Simple HTML Email Template یک قالب ساده طراحی شده ایمیل می باشد که می توانید آن را مطابق با نیازهای خود تغییر داده و ارسال نمایید.

Black Tie مجموعه از قالب های Bootstrap را ارائه می نماید. که این قالب ها شامل صفحات درباره ما و تماس با ما و سایر صفحات نیز می باشد

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری