reza jafari

یاهو تحریم علیه ایران رو برداشت

3 پست در این موضوع

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شهریورماه سال گذشته بود که سایت یاهو طی اقدامی عجیب دسترسی کاربران ایرانی را به ایمیل مسدود کرد. این سایت نام ایران را از میان کشورهای مختلف در لیست ثبت نام خارج کرد و از این رو امکان ارسال پیامک حاوی کد فعال سازی به شماره های داخلی ایران غیر ممکن شد.

[ATTACH=CONFIG]7232[/ATTACH]

این اقدام تنها برای ثبت نام ایمیل جدید صورت گرفت و افرادی که پیش از این از ایمیل های این شرکت استفاده می کردند توانایی ورود به سایت را داشتند. یاهو در حالی ایران را تحریم کرد که در همان زمان اپل و گوگل بخشی از تحریم ها را برداشته بودند.

پس از تحریم یاهو برای ساخت ایمیل جدید ترفندهای مختلف و افزونه های گوناگونی برای رفع این تحریم و دور زدن آن ارائه شد اما بازهم افرادی که از این ترفندها اطلاعی نداشتند قادر به ساخت ایمیل نبودند.

پس از گذشت یک سال حالا بار دیگر این شرکت ایران را از لیست تحریم خارج کرده است و کاربران ایرانی می توانند اقدام به ثبت ID جدید کنند. نام و پیش شماره ایران هم اکنون در لیست شماره تلفن های یاهو قرار گرفته است و پیامک حاوی کدفعالسازی ارسال می شود.

[ATTACH=CONFIG]7233[/ATTACH]

نحوه ساخت ایمیل یاهو را به طور مختصر در ادامه مشاهده می نمایید:

- برای ثبت نام در ایمیل یاهو ابتدا وارد این صفحه شوید.

- در صفحه باز شده اطلاعات خود مانند نام و نام خانوادگی و آی دی خاصی که مد نظر دارید را وارد نمایید. دقت داشته باشید که برای انتخاب رمز باید از اعداد، حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید همچنین نباید رمز شما کمتر از 8 کارکتر باشد.

- در قسمت شماره موبایل ابتدا نام ایران را از لیست سمت چپ انتخاب کنید و شماره تلفن خود را وارد نمایید.

- تاریخ تولد و جنسیت خود را انتخاب کنید و گزینه Create account را انتخاب کنید.

- در مرحله بعد باید یک کد خاص را در قسمت مشخص شده یادداشت کنید. حتما در نظر داشته باشید که حروف پر رنگ را باید یادداشت کنید.

[ATTACH=CONFIG]7234[/ATTACH]

- پس از کمی صبر اکانت شما فعال شده است و می توانید از آن لذت ببرد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری