samanedaryaee

اینترنت ایران به علت احترام به امام دهم, 10 دقیقه قطع می*شود؟

4 پست در این موضوع

با سلام

اینترنت ایران ۱۰ دقیقه قطع می*شود؟

آی تی ایران - معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام ادعا کرده اینترنت در ایران به مدت ۱۰ دقیقه قطع می*شود و به جای آن زیارت جامع کبیره پخش خواهد شد.

این خبری است که ایرنا منتشر کرده است. معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام محمد قهرمانی" گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده پایگاه اینترنتی به نشانی www.dahomin.ir طراحی شده که در شب شهادت دهمین امام شیعیان روی تمامی پایگاه های ایرانی قابل مشاهده است.

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام گفته است این اقدام در پاسخ به اهانت خواننده وابسته به رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس امام هادی (ع) صورت می گیرد،

در این حال اما مراجعه به سایت دهمین دات آی ار نشان میدهد که صرفا از پایگاه های اینترنتی درخواست شده به طور داوطلبانه در این حرکت شرکت کنند.

هنوز هیچ مقام وزارت ارتباطات این خبر را تایید نکرده اما اگر این خبر صحت داشته باشد برای نخستین بار است که اینترنت در ایران به این شکل و در پاسخ به یک اهانت قطع می*شود.

منبع: ای تی ایران

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

بابا بیخیال

اینجا دیگه کجاست

هر کاری انجام شدنی هست اگر بخواهیم ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

نحوه اجرای طرح چکونه است؟

در اجرای این طرح کلیه فعالان عرصه فضای مجازی اعم از سایتهای اینترنتی ، خبرگزاری ها و سایت های خبری و تحلیلی و وبلاگ ها و فروشگاه ها ی اینترنتی که امکان همراهی با این طرح را دارند می توانند در ساعت 10 شب جمعه(پنج شنبه شب) و در شام شهادت امام هادی(علیه السلام) و به مدت ده دقیقه سایت خود را از دسترس کاربران اینترنتی خارج نمایند و

صفحه مشترکی را به کاربر خود نمایش دهند که در آن صفحه اطلاع رسانی گردد که سایت مورد نظر با اطلاع مسئولین سایت و در اعتراض عملی به هتک حرمت و هتاکی به ائمه معصومین(علیهم السلام) به صورت موقت از دسترس کاربران خارج گردیده است.

هر یک از فعالان اینترنتی که تمایل به شرکت در اجرای طرح دارند می توانند یکی از صفحات اصلی آماده شده را که بزودی در اختیار شما قرار می گیرد متناسب با نوع هاست و سایت خود دانلود نموده و آنرا راس ساعت مقرر بجای صفحه اصلی خود منتشر نمایند.

این مطلبو تو همون سایت که تو پست قبل گذاشتم نوشته بود.

Share this post


Link to post
Share on other sites
بابا بیخیال

اینجا دیگه کجاست

هر کاری انجام شدنی هست اگر بخواهیم ...

منظورتون از هر کاری چیه؟؟؟؟؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری