aram_1987f

خبر خانه ی انجمن(خواهشن ابتدا پست اول رو مطالعه کنید)

10 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام دوستان امـــروز در حال مطالعه ی تاپیک های انجمن بودم که متوجه شدم خیلی از تاپیک هایی که زده شده محتوی خبر هستن, اما متاسفانه برای خوندن هرکدوم از این خبر ها باید یه صفحه ی جدا گانه باز می کردم:13: , علاوه بر اون گاها ناچار به پیدا کردنشون لا به لای مطالب دیگه می شدم:1dco2x0p1lilzhfpg1t

بخاطر همین این فکر به ذهنم رسید که این تاپیک رو ایچاد کنم تا خبرها ی مرتبط با فناوری اطلاعات و امثال این رو توی این تاپیک قرار بدیم smile22

و خواهشن از قرار دادن مطالب غیر مرتبط با موضوع توی این تاپیک خواهشن خود داری کنید:78:clean

اینجوری با باز کردن هر صفحه حداقل 1-4تا پست که حاوی خبر هستند رو می تونیم مطالعه کنیم book

حالا بسته به همکاری دوستان ممکنه خبرهای یک روز توی یک صفحه باشه یا خبر های یک ماه و..

:ad54ad:خوشحال می شم که تو سر پا نگه داشتن تاپیک همکاری کنیدو پیشاپیش از همتون ممنونم:ds6a5d:

ویرایش شده در توسط aram_1987f
غلط املایی :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

سلا با تشكر از اين كارتون

به نظر من يك موضوع جديد در صفحه اول انجمن باز بشه و اسمشم بزاريم خبرهاي ايران و جهان بهتر نيست و تايپيك هاي اخبار را در اون موضوع بنويسيم

اگه مديران اين كارا كنند خيلي خوب مي شه

هركي موافقه با اين كارم بگه و تشكر كنه تا مديرا يك كاري كنند

با تشكر و با ارزوي موفقيت براي شما

Share this post


Link to post
Share on other sites

بسیاری از مارکها و برندهای مشهور جهانی در عرصه تکنولوژی تنها در پشت نامهای بزرگ و قیمتهای سرسام آور خود مخفی شده*اند اما نگاهی دقیق*تر به سوابق آنها نشان می دهد که این برندها همواره نقصها و مشکلاتی را برای کاربران خود به همراه داشته اند.

بسیاری از کاربران امروز محصولات بازارهای تکنولوژی و اتومبیل برای خرید یک محصول تازه تنها نام و برند آن کالا را برای انتخاب خود کافی می دانند و هیچ توجهی به مشکلات، شکایتها و نقصهای متعدد این نامهای بزرگ ندارند.

بررسیهای دقیق تنها روی تعداد معدودی از این نامهای بزرگ که تصور می شود برخی در سطح جهانی حرفی برای گفتن دارند، نشان می دهد که این نقصها و ضعفها در پس تمام این نامها وجود دارد.

مشکل صدای آی*فن هنگام تماس

درنظر برخی کاربران حوزه آی تی نام اپل بهترین انتخاب برای خرید آی فن، آی پد و آی پاد است و تنها حک نام شرکت بزرگی چون اپل در پشت تلفنهای هوشمند این دسته افراد می تواند کافی باشد؛ غافل از اینکه همین نام بزرگ اپل برای بسیاری از کاربران آی فنها، آی پدها و حتی رایانه های مک مشکلات قابل توجهی را رقم زده است.

اگرچه اپل تلاش کرده است که مسائل مربوط به خالی شدن باتری آی فن های خود را اصلاح کند اما هنوز هم باید با مشکل بی صدا کردن این تلفن هوشمند که از آن با عنوان "audiogate" یاد می شود اقدامی صورت دهد.

شکایتهای بسیاری از سوی کاربران "آی فن چهار" و "آی فن چهار اس" در رابطه با این مشکل وجود دارد و حتی برخی از کاربرانی که خود از این محصولات استفاده می کنند راهکارهای موقتی برای حل مشکلات دیگران ارائه داده اند اما تاکنون هیچ راهکار رسمی از سوی اپل ارائه نشده است و برخلاف مشکل باتریها حتی به روز کردن سیستم عامل iOS نیز مشکل مربوط به صدا را حل نکرده است.

مشکلات "WiFi" در "آی- پد جدید"

چند هفته پس از حیات "آی- پد جدید" تعدادی از کاربران، مشکلاتی جدی با اولین محصول "پسا- استیو جابز" پیدا کردند؛ به نحوی که در نخستین روزهای ورود این تبلت به بازار چندین کاربر اظهار داشتند که باتریهای این دستگاه در ادامه چند ساعت کار مداوم به شدت گرم می شوند اما اپل در روزهای اخیر با انجام چندین آزمایش، خبر معایب باتری "آی- پد جدید" را تکذیب کرد.

اکنون به نظر می رسد که اتصال "وای- فای" جواهر جدید اپل نیز با مشکلاتی مواجه شده است. اما این بار اپل نیز صحت این نقص را تائید کرد. بسیاری از کاربران در این روزها اظهار داشتند که با از دست دادن اتصال "وای- فای" و کاهش سرعت در فاز بارگذاری و ارسال فایل مواجه شده اند.

هجوم ویروسها به رایانه های مک

بسیاری همواره اعتقاد داشتند که رایانه های "مک" نسبت به رایانه های برپایه ویندوز از ضریب ایمنی بالایی برخوردارند و در شرایطی که ویندوزها همواره مورد هجوم مداوم ویروسها قرار گرفته اند "مک ها" از یک دیوار محکم در مقابل این حملات برخوردار بوده اند؛ اما اکنون با اولین هجوم ویروسی به رایانه های مک این باور قدیمی از بین رفته است.

چندی پیش شرکت روسی آنتی ویروسهای "دکتر وب" اعلام کرد که ویروسی با عنوان "فلش بک" به 600 هزار رایانه "مک" آسیب رسانده است. به دنبال آن اپل نیز کد امنیتی بستن این حفره را عرضه کرد. این ویروس تا حدی خطرناک به نظر می رسد که حتی 274 مکینتاش متصل به شبکه در مقر مرکزی اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا نیز آلوده شده اند.

اختلال عملکرد باتریهای لپ تاپهای سونی

در آوریل 2006، یک باتری لپ تاپ سونی در ژاپن منفجر شد و آتش گرفت که یک زوج ژاپنی در توکیو از شرکت سونی و اپل در رابطه با این رویداد به دادگاه شکایت کردند. در متن دادخواست استدلال شده بود که انگشتان مرد هنگام آتش گرفتن این باطری آسیب دیده و زن در نتیجه استرس به وجود آمده از این رویداد تحت درمان قرار گرفته است.

در آگوست همان سال، شرکتهای سونی و دل معایب بزرگی را در چندین باتری لپ تاپ شرکت سونی مورد تصدیق قرار دادند و اظهار داشتند که این معایب ممکن است به گرم شدن بیش از حد و آتش گرفتن منتهی شود. هزینه این فراخوانی بین سونی و Dell تقسیم شد. شرکت Dell نیز تصدیق کرده است که یکی از لپ تاپهای این شرکت در ایالت ایلی نویز آتش گرفت.

همچنین سونی در سال 2010 نیز فراخوانی برای جمع آوری بیش از 500 هزار لپ تاپ VAIO از سری F وC ارائه داد و علت آن را عدم کنترل درجه حرارت این دستگاه ها اعلام کرد.

ذوب شدن قطعات داخلی تلویزیون های ال سی دی براویا

وجود نقص*های مختلف از جمله ذوب شدن برخی قطعات داخلی تلویزیون*های ال*سی*دی براویا، سونی را وادار کرد تا برای یک میلیون و 600 هزار دستگاه از این تلویزیون*های 40 اینچ خود فراخوان سراسری اعلام کند.

نقص دوربینهای سایبرشات سونی

به گزارش مهر، سونی برای دومین بار اعلام کرده که در دوربینهای دیجیتالش اشکال فنی وجود دارد و به دلیل اشکال فنی، برخی از مدل های دوربین های سایبرشات خود را از بازار جمع خواهد کرد.

این شرکت می گوید که مشکل پیش آمده از ناحیه سنسور تصویر است که تصویر را به خوبی ثبت نمی کند.

عیب بزرگ پورشه در سیستم روشنایی

شرکت خودروسازی پورشه 21 هزار دستگاه از خودروهای مدل کاین (PorscheCayennes) را که در چین به فروش رفته *اند و 100 دستگاه دیگری که در سراسر جهان به فروش رسیده فراخوان کرده تا عیب موجود در سیستم روشنایی آنها را برطرف کند.

این فراخوان شامل چهار مدل از خودروی کاین می*شود که در فاصله مارس2011 تا ژانویه 2012 میلادی تولید شده*اند چرا که نگرانی مسئولان پورشه از این امر است که چراغهای جلوی این خودرو توسط یک بست پلاستیکی درجای خود ثابت نگاه داشته شده است که به صورت بالقوه می تواند تحت فشار شکسته شود.

نقص ترمز اتومبیلهای هیبرید تویوتا

در فوریه 2010 شرکت اتومبیل سازی تویوتا با بیش از 100 شکایت از آمریکا و ژاپن برسر مشکلات ترمز اتومبیل محبوب هیبرید تویوتا پریوس رو به رو شد، مشکلاتی که با بازگرداندن جهانی اتومبیلهای فروخته شده در سطح جهان همراه شد.

پس این رویداد، فروش این شرکت اتومبیل سازی در آمریکا با رکود چشمگیری رو به رو شد چرا که تویوتا مجبور شد تعداد قابل توجهی از خودروهای به فروش رفته را به کارخانه بازگرداند. سازمان امنیت ترافیک بزرگراهها درآمریکا بیش از 100 شکایت درباره ترمز مدل جدید پریوس دریافت کرده و دو تصادفی که منجر به ایجاد جراحات شد نیز در این رابطه شکل گرفت.

لطمه به اعتمادپذیری در رابطه با شرکت هوندا

شرکت خودروسازی هوندا به عنوان دومین شرکت بزرگ خودرو سازی ژاپن پس از آنکه بزرگترین فراخوان خود را طی هفت سال اخیر اعلام کرد با وضعیت دشواری مواجه شد هوندا اندکی بیش از یک سال پیش با فراخواندن 646 هزار خودرو خود در شمال آمریکا و بریتانیا برای تعمیر نقص کلید پنجره ها با 2.5 درصد سقوط سهام خود رو به رو شد.

این فراخوان به اعتبار این شرکت خودروسازی ژاپنی در رابطه با امنیت و اعتمادپذیری لطمه وارد می کند چرا که اندکی پیش از آن، هوندا به دنبال فراخوان 2.3 میلیون وسیله نقلیه برسر ایرادی که به شتاب و افزایش سرعت آن ارتباط داشت، تولید و فروش هشت مدل خود را در آمریکا متوقف کرد. پیش از این هوندا برای نقص در چراغهای جلو و ضعیف شدن نور این چراغها در مدلهای سالهای 2002 تا 2004 نیز فراخوان داده بود.

رفع عیب برنامه کنترل جعبه دنده خودکار خودروهای شاسی بلند این شرکت نیز موجب فراخوان کردن حدود 1.5میلیون دستگاه خودرو و مشکل فنی کیسه هوای مدلهای آکورد، سیویک، اودیسه، پیلوت، CV-R و برخی مدلهای دیگری است که بین سال های 2001 و 2002 ساخته شده بودند نیز از دیگر مواردی بود که هوندا برای آنها فراخوان اعلام کرده بود.

منبع

Share this post


Link to post
Share on other sites

یه پیشنهاد! البته پست اولتون رو خوندم ها!

چرا یه انجمن جدا براش راه نندازیم؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام بوبه جان شما همون پیشنهاد مجتبی رو دارید درسته؟

نمی دونم والله فعلا که می بینید

جرقه زذه شد و تاپیک رو زدیم و با وجود اینکه خیلی ها تاپیک رو دیدن اینجور که بوش میاذ استقبال نکردند..ترجیج می دن بیشتر تاپیک بزنن و خبر هاشون رو بزارن دیگه نمیدونم چیکا کنیم :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

«پنج راه برای کاهش خستگی چشم هنگام کار با کامپیوتر»

متن زیر رو از یکی از سایت ها برداشتم حقیقتش اونجا هم منبع رو ذکر نکرده بودن اما مـــــوضوع مهمی بود واسه همین ارسالش کردم

1-وضعیت قرارگیری مانیتور خود را تنظیم کنید

تنظیم صحیح وضعیت قرارگیری مانیتور می*تواند خستگی چشم را به میزان زیادی کم کند. مانیتور باید به گونه*ای قرار گیرد که فاصله آن از چشم شما بین 50 تا 75 سانتی*متر باشد.

ضمنا بالاترین قسمت مانیتور باید هم سطح و در راستای چشم شما باشد. به گونه*ای که نگاهتان هنگام کار با مانیتور باید رو به پایین باشد نه بالا.

2-نورپردازی را به درستی تنظیم کنید

منظور از نورپردازی، تنظیم نور مانیتور نیست. منظور تنظیم نور محیطی اتاق است. نورهای فلورسنت در شرکت*ها به*وفور مورد استفاده قرار می*گیرند. بازتاب این نور در مانیتور باعث خستگی چشم شما می*شود.

نور خانه یا شرکت هیچ گاه نباید از روبرو یا پشت سرتان به صورت مستقیم به نمایشگر بتابد. چراکه به این ترتیب چشم شما خسته می*شود.

بهتر است به جای نور مهتابی از چراغ*های رومیزی استفاده کنید و آنها را طوری تنظیم کنید که از کنار به صورت غیر*مستقیم به مانیتور بتابد.

3-از قانون 20-20-20 استفاده کنید

هر 20 دقیقه به یک شی که در فاصله حداقل 20 فیتی (6 متری) شما قرار دارد، 20 ثانیه نگاه کنید.

این راه همچون ورزشی برای چشم شما بوده و چشم شما را از آسیب دیدن و خستگی در امان می*دارد. اگر فراموش می کنید که هر 20 دقیقه این کار را انجام دهید، برنامه استراحت چشم را روی سیستم ویندوزی یا مک خود نصب کنید.

4-از عینک*های مخصوص کار با کامیپوتر استفاده کنید

نور مصنوعی حاصل از لامپ*ها به اضافه نور مانیتور و همچنین نور طبیعی محیط، به چشم شما فشار می*آورد. پس بهتر است به روشی جلوی این همه نور را بگیرید.

بهترین راه برای جلوگیری از ورود این حجم نور به چشم شما، استفاده از عینک*های مخصوص کامیپوتر یا Gunnar است. این عینک*ها مجهز به شیشه*های کمرنگ زرد هستند و نور آبی ساتع شده از مانیتور را خنثی می*کنند.

این عینک کمی درشت*نمایی نیز می*کند و امکان مطالعه متون را ساده*تر می*نماید. قیمت عینک Gunnar معادل 80 دلار است.

5-تنظیمات را طوری تغییر دهید که چشمتان اذیت نشود

زمانیکه وسایل شما در قسمت*های مختلف میز کارتان گسترده شده، چشم شما با نگاه کردن به هریک از آنها، دائما در حال تنظیم کردن خودش است. برای جلوگیری از این موضوع بهتر است وسایلی که بیشتر به آنها نگاه می*کنید را در یک راستا و نزدیک به هم قرار دهید. به طور مثال، کیبورد خود را کاملا به مانیتور نزدیک کنید تا زمانیکه نگاهتان دائما از کیبورد به مانیتور تغییر می*کند نیاز به تنظیم نداشته باشد و کمتر خسته شود

Share this post


Link to post
Share on other sites

احتمالا شما هم تا کنون متوجه علامت عجیب و غریب Φ روی بسیاری از دوربین ها شده اید؟ یک دایره که توسط یک خط نسبتا بلند قطع شده و شباهت بسیاری به نشان خورشید در خط هیروگلیف دارد. این علامت چه معنایی داشته و چرا در دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد؟:33::33:

به این علامت Film Plane mark یا focal plane mark می گویند که نشان دهنده محل دقیق قرار گرفتن صفحه فیلم در دوربین های معمولی یا سنسور در دوربین های دیجیتال، در زیر بدنه دوربین است. مهم ترین کاربرد این علامت، هنگام عکاسی ماکرو و گاهی کلوزآپ است. یک عکاس ماکرو معمولا نیاز دارد تا فاصله دقیق سوژه عکاسی را تا صفحه فیلم یا سنسور دوربین محاسبه کند. و این علامت به وی کمک می کند تا بهترین تخمین را درباره این فاصله داشته باشد.

Share this post


Link to post
Share on other sites

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، لامپ چوبي تلفيقي از هنر صنايع دستي سنتي ژاپن و فناوري مدرن است.

«ريوسوكه فوكوسادا» طراح ژاپني با استفاده از تكنيك قديمي موسوم به Rokuro موفق به طراحي و ساخت لامپ چوبي شده است.

يك لايه بسيار نازك چوب به شكل حباب لامپ تراش داده شده و درون آن تعدادي لامپ LED قرار گرفته است. با روشن كردن كليد برق، نور از درون لايه نازك چوب به صورت درخشان خارج مي*شود و بيننده تصور مي*كند كه چوب در حال سوختن است.

تنها يك نمونه دست ساز از لامپ چوبي ساخته شده است كه در مسابقات طراحي كيوتو به عنوان طرح برگزيده انتخاب شده است و احتمالا به زودي به مرحله توليد تجاري مي رسد.

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوستان مرســــــــی از تشکر ولی دکمه ی تشکر به همین دلیل توی سایت قرار گرفته از ارسال پست های این چونینی خود داری کنید

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری