m.naderi

نت افراز قسمتی از نت ایران را فلج کرد؟؟ (همکارانی که از نت افراز متضرر شده اند

7 پست در این موضوع

با سلام به همگی.

حتماً اطلاع دارید که در پی سهل انگاری شرکت نت افراز ، اطلاعات خیلی از سایت ها از بیت رفته و خیلی از همکارا مثل من هیچ گونه بک آپی هم نداشتن و تقریباً همه زندگی کاریشون به فنا رفته.

کار من از این هم بدتره و چون طراح سایت هستم و علاوه بر سایتای خودم ، واسه خیلی از مشتریام هم از نت افراز هاست خریدم و با این اوضاع سایت یه سری از مشتریام هم پریده و امروز و فرداست که ازم شکایت کنن و بیان ببرنم زندان!!!!

واسه نمونه این لینک رو ببینید که مربوط به سایت یکی از مشتریامه که تهدید به شکایت کرده

https://www.google.com/search?newwindow=1&biw=1280&bih=863&q=site%3Ahttp%3A%2F%2Ftaje-arezooha.com&oq=site%3Ahttp%3A%2F%2Ftaje-arezooha.com&gs_l=serp.3...1485895.1495187.0.1496464.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c.1.38.serp..0.0.0.jsh_JUXZvJY

توی این لینک مشاهده میکنید که سایت این مشتری دارای تقریباً 200 هزار لینک توی گوگل هست.

آیا طراحی دوباره این سایت اصلاً امکان پذیر هست؟

این مساله دو تا راه داره:

1-اطلاعات ما به خوبی و خوشی برمیگرده(تقریباً محاله)

2- اطلاعات ما بر نمیگرده و ما باید بشینیم اقلاً واسه اینکه حیثیتمون نره سایت مشتریا رو از اول طراحی کنیم و فعلاً بیخیال سایتهای خودمون و درآمد هاشون بشیم که زندگیمون از همونا میچرخه....

واسه طراحی دوباره این سایتها وقت و زمان بسیار زیادی لازمه.

آیا نت افراز خسارت ما رو جبران میکنه؟

این خسارت چجوری جبران میشه؟

با هاست رایگان یک ساله؟!!!!!!

اون بدبختی که سایتش دارای ده ها هزار محتوا بوده و اگه بخاد همون سایت رو دوباره راه بندازه اقلاً باید 5 میلیون تومن پول محتوا نویس بده ، با یک هاست 100 هزار تومنی مشکلش حل میشه؟

تنها راه حل اینه

اتحاد *** اتحاد *** اتحاد

دوستان و همکارانی که از این خیانت و سهل انگاری نت افراز ، چه کم و چه زیاد متضرر شدید و بعضاً مثل من به خاک سیاه نشستید

باید با هم متحد بشیم و با همدیگه بریم شکایت کنیم

اینجوری دیگه نمیتونن نادیده بگیرنمون

در نهایت اگه شکایت به جایی نرسید میتونیم توی نت اپران کاری کنیم که همه وب مستر ها و کاربران اینترنت از این خیانت نت افراز با خبر بشن و به کل این شرکت رو مثل خودمون به خاک سیاه بنشونیم و کاری کنیم که دیگه نتونن حتی با یک نام دیگه فعالیت کنن.

البته همه این کارها باید خیلی زود انجام بشه چون تا امروز که من دارم این تاپیکو مینویسم 5 روز از این واقعه میگذره و من هنوز نتونستم با این شرکت حتی یک بار تلفنی صحبت کنم.

جواب نمیدن بی وجدانا.

هر چی بگذره صفحات سایت های ما توی گوگل از بین میره و برگردوندن این لینک ها به گوگل نزدیک به محاله و یا هزینه های نجومی میخاد.

پس هر کی متضرر شده بیاد اینجا و خودشو معرفی کنه و توی پیغام خصوصی شماره تلفنشو بنویسه تا باهاش تماس گرفته بشه و یک تاریخ رو برای شکایت و یا رفتن به اصفهان و مراجعه حضوری به این شرکت معین کنیم.

لطفاً پشت گوش نندازید چون بحث حیثیت کاری همه ما در میونه./

از همکارای دیگه هم درخواست اطلاع رسانی در این مورد رو دارم و خواهش میکنم خودتونرو جای ما بذارید ببینید چه بلایی سرمون اومده.

پشتیبانی و دلگرمی شما به ما انرژی میده که حقمون رو مطالبه کنیم.

با تشکر از همه

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

این شرکت متاسفانه توانایی انتقال یک دامنه را در پنل خود ندارد . طی دو روز گذشته نتوانسته یا بهتر بگویم نخواسته! یک درخواست انتقال دامنه را به سرانجام برساند!

در صورت عدم رسیدگی به این وضعیت تا 24 ساعت آینده بنده هم از وضعیت اسف بار این شرکت اطلاع رسانی خواهم کرد تا دوستان گرفتار نشوند.

Share this post


Link to post
Share on other sites

من خودم از جمله افرادی بودم که هاستم توی یه اتفاقی که برای سرور نت افراز افتاد از بین رفت اما با کلی بدبختی بالاخره برگردوندش.کلی تماس و زنگ و بدبختی که بالاخره میگفتن پلیس آلمان اومده هارد سرورمون رو ضبط کرده و برده.

اما چندتا نکته:

-میخام منصفانه بگم که زمانی که این اتفاق افتاده بود واقعا پاسخگو بودند و چندین و چند بار معذرت خواهی کردند.البته این کارشون کافی نبود و با این مسائل سایت ما بر نمیگشت اما میخام بگم که واقعا و واقعا و واقعا من وقتی همچین مشکلی برای یکی از دوستام روی یکی از برترین هاست های ایران پیش اومد یا درواقع بگم برترین هاست ایرانی، اونها پاسخ قانع کننده ای نمیدادند و حتی معذرت خواهی هم نمیکردند.میخام بگم که این مسائل توی کشور ما باید جور دیگه ای حل بشه.من نمیدونم چجوری اما مطمئنم با که با شکایت و این جور چیزا محتوای از دست رفته ما برنمیگرده.هر چند که جبران خسارت هم بکنند.

من وقتی دیدم که بزرگترین هاست ایران با وجود اینکه گفته آپ تایم 99 درصد اما وقتی در مقابل چندین ساعت پایین بودن سرورشون هیچ گونه معذرت خواهی نمیکنند، نت افراز با توجه به حجمی که در قبال هزینه شما ارائه میده چندان هم برای ایران بد نیست. باور کنید اینها طرفداری از نت افراز نیست اما شمایی که اینقدر منتقدید به من بگید از چه هاستی استفاده کنم؟ اگه کسی گفت (فلان هاست که به گزارش وب هاستینگ اینفو بیشترین دامنه رو داره) من تصاویر تیکت هایی که مسئولیت اشتباهشون رو نمیپذیرند همین جا قرار میدم تا همه بدونن که اکثر هاست هایی که مکان سرور اونها خارج از ایران هست همینی هستند که هست. نت افراز هم اون زمان میگفت من وکیل گرفتم و چه و چه.

البته این حرفها در پاسخ به آقای طالبی نبود.بلکه شرحی بود بر این تاپیک.

در مورد موضوع قای طالبی من به ایشون حق میدم و امیدوارم که زودتر موضوع رو حل کنند.

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام ابولفضل عزیزم.. سال نو مبارک.

پارسال همین روزا بود که بد جوری کوفتمون کاری شد و همه سایتام منهدم شد.

ولی خداییش آدم نباید از حق بگذره... جوابگو بدون و تا آخر هم تلاش کردن و آخرش هم اطلاعات برگشت.

هر چند این وسط کم متضرر نشدم من به شخصه ولی خوب جبران خسارت هم کردن به یه نحوی.

شرکت خوبیه نت افراز و بعد از اون اتفاق ، من به شخصه دیگه کم کاری ازشون ندیدم.

اونم یه اتفاق بود که امیدوارم سر هیچ کس نیاد و البته تجربه واسه خود من یکی ، که همیشه بک آپ مناسب از سایت هام داشته باشم.

امیدوارم که این مساله ابولفضل عزیزم هم به زودی حل و فصل بشه که یه دونه از این پسر گل بیشتر نداریم.:25:

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوست عزیزم حق با شماست تمام مشکل از طرف هاستینگه. اما شما نباید ماهی یک بار برای خودت بک اپ بگیری؟؟؟؟؟

من هر سایتی دارم اخرین جمعه ی هر ماه همه رو بکاپ مییرم تو یه فولدری میزارم..

به تمام دوستانم این جرکتو پیشنهاد میکنم

Share this post


Link to post
Share on other sites
دوست عزیزم حق با شماست تمام مشکل از طرف هاستینگه. اما شما نباید ماهی یک بار برای خودت بک اپ بگیری؟؟؟؟؟

من هر سایتی دارم اخرین جمعه ی هر ماه همه رو بکاپ مییرم تو یه فولدری میزارم..

به تمام دوستانم این جرکتو پیشنهاد میکنم

دوست عزیز این تاپیک مال پارساله.

اون مشکل هم کاملا برطرف شد از طرف شرکت هاستینگ و خسارت رو هم جبران کردن و ما هم مشکلی نداریم باهاشون و هنوز هم داریم از خدماتشون استفاده میکنیم.

یا علی

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری