zoomtech

بهترین ابزارهای گوگل برای طراحی سایت

1 پست در این موضوع

شرکت بزرگ گوگل ابزارات فراوانی برای طراحی سایت و توسعه و نگهداری آن فراهم آورده است .گوگل به دلیل اینکه قدرتمند ترین موتورجستجو را دارد برای همین به ابزار های خود در زمینه های متفاوت خیلی اهمیت می دهد و استفاده از آنها را بسیار توسیه می کند در مورد طراحی سایت گوگل ابزارهایی دارد که در سئو و بهینه سازی سایت بسیار پر اهمیت اند و یک طراح سایت با این ابزارها به راحتی می تواند سایت خود را پیاده سازی و کنترل کند.در زیر بعضی ازابزارهای سودمند گوگل را برای طراحی سایت معرفی می کنم:

بهترین ابزار های گوگل برای طراحی سایت

اولین ابزار Google Web Designer

طراح سایت می تواند از این ابزار برای ساخت گرافیکی و انیمشن های خود با زبا نHTML5 استفاده کند. برای استفاده از این ابزار طراح سایت نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد و می تواند گرافیک مورد نظر خود را توسط HTML5 پیاده سازی نماید و در نهایت کد HTML را برای استفاده در وب سایت در اختیار طراح وب قرار می دهد. برای بهره مند شدن از این ابزار شما می توانید آن را دانلود کرده و در PC یا لب تاپ خود نصب کنید.

Google Web Designer

دومین ابزار Google Webmaster Tools

این ابزار گوگل برای توسعه و نگهداری سایت طراحی شده است در این ابزار بسیاری از اطلاعات سایت شما نظیر جستجوهای انجام گرفته، لینک به سایت، صفحات و لینک های مشکل دار در اختیار شما قرار می دهد.ابزار Google Webmaster Tools یک ابزار بسیار کاربردی است و توسیه می شود برای نگهداری بهتر از سایت خود حتما این ابزار را فعال کنید به وسیله این ابزار شما می توانید از تغییرات و تحولات روزانه سایت خود آگاهی کامل داشته باشید و به محظ اینکه مشکلی برای سایت پیش بیاید بتوانید در اسرع وقت قبل از آنکه اثر خود را بر روی سایت بگذارد حلش کنید . با این ابزار می توانید مطالب سایت خود را فچ کنید تا عنوان مختص به سایت شما باشد.

Google Webmaster Tools

سومین ابزار برتر گوکل Google Trends

Google Trends ابزاری بسیار مفید برای استخراج کلمات کلیدی سایت است از این ابزار می توانید کلماتی را که کاربران بیشتر از همه در زمینه فعالیت شما در گوگل جستجو کرده اند را پیدا کنید و بیشتر روی این کلمات در سایت خود کار کنید مطالب بیشتری راجع به این کلمات در سایت خود انتشار دهید تا اینکه بازخورد سایت را افزایش دهید در واقع یک ابزار برای سئوی بهتر سایت است

google-trends-make-money

ابزار چهارم برای طراحی سایت Google Keyword Planner

ابزار Google Trends تعداد کمی از کلمات کلیدی مرتبط به فعالیت سایت را معرفی می کند ولی گوگل ابزار قدرتمند دیگری به نام Google Keyword Planner را دارد که تقریبا تمامی کلمات مرتبط به زمینه شغلی سایت را برای لیست می کند.توسط این نرم افزار خواهید دانست در زمینه شغلی شما چه عباراتی جستجو می گردد. برای لیست کلمات کلیدی می بایست مهمترین کلمه ای که در زمینه شغلی خود می دانید درج نموده تا سایر کلمات لیست شوند.

Google Keyword Planner

ابزار پنجم Google Page Speed

Google Page Speed برای بررسی سرعت وب سایت طراحی شده است در صورتی که سایت شما با مشکل سرعت مواجه شود .به شما اطلاع می دهد در ضمن این ابزار در دو تب جداگانه خطای سرعت وب سایت را برای موبایل و تبلت اعلام می کند تست برای تبلت و موبایل این می باشد که در صورتی که سرعت وب سایت در این دستگاه ها ۸۰ از ۱۰۰ باشد قابل قبول است.

speed

ابزار مفید ششم Google Structured Data Testing Tool

اگر به هنگام طراحی سایت از اسنیپت های گوگل استفاده شده باشد ابزار Google Structured Data Testing Tool برای تست این اسنیپت ها طراحی شده است و در هر صفحه از سایت شما را به صورت جداگانه گزارش می دهد و در صورت داشتن خطا آن را اعلام می نماید.

Structred_Data_Testing_Tool_Results

ابزار هفتم می تواند Submit URL – Google باشد

بعد از طراحی سایت ،سایت به سرعت در گوگل ایندکس نمس شود بلکه این فرایند یک مدت طول می کشد برای کاهش زمان ایندکس سایت بعد از طراحی آن گوگل ابزار Submit URL – Googleرا طراحی کرده است شما می توانید توسط این ابزار آدرس سایت خود را به گوگل معرفی کنید تا سریعتر در موتور جستجوگر گوگل ایندکس شود.

Submit URL – Google

ابزار هشتم Google Analytics

همان طور که گفته شدموتور جستجوگر گوگل قدرتمند ترین موتور جستجو می باشد و برای اینکه بتواند در این قدرت باقی بماند بهترین ابزارها را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار داده است ابزار Google Analytics برای آمار گیری سایت طراحی شده است اینکه این ابزار قدرتمند آمار بازدید کنندگان وب سایت و آمار کاربران آنلاین را گزارش می دهد. این آمار گیر وب سایت یکی از قدرتمندترین آمار گیرهای وب سایت بوده و اطلاعات جامعی در مورد بازدید کنندگان وب سایت در اختیار قرار می دهد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری