CO-2014

دریافت لایسنس 6 ماهه آنتی ویروس BitDefender Internet Security 2015

1 پست در این موضوع

دریافت لایسنس 6 ماهه BitDefender Internet Security 2015

کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحا در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق ایندسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید

attachment.php?attachmentid=8292&stc=1

قابلیت های BitDefender Internet Security:

آنتی ویروس و ضد جاسوس برتر

نگهبان حفظ حریم خصوصی فیس بوک و توییتر

محافظت در برابر سرقت ID

آشکارسازی وب سایت های خطرناک

حفاظت از اتصال اینترنت

قابلیت اسکن بلادرنگ وب سایت ها، محتوای ایمیل ها و پیام های دریافتی جهت جلوگیری از ورود آلودگی های موجود

محافظت سیستم در مقابل جدیدترین ویروس ها با استفاده ار روش های ابتکاری جدید

محافظت از اطلاعات شخصی در مقابل نفوذ ایمیل های و پیام های آلوده

امکان قرنطینه فایل های حساس و اطلاعات شخصی به کمک نرم افزار

قابلیت تغییر اتوماتیک محافظت دیواره آتش با توجه به موقعیت سیستم

بلوک کردن دسترسی به سایت ها و ایمیل های آلوده

قابلیت زمان بندی و ایجاد محدودیت در استفاده از اینترنت و برنامه ها جهت کنترل کودکان

استفاده از حداقل منابع سیستم عامل

قابلیت تنظیم بر روی حالت لپ تاپ جهت صرفه جویی در مصرف باتری

امکان کنترل کامل شبکه داخلی تنها با نصب بر روی یکی از سیستم ها

و …

ویژگی*های منحصر به فرد نرم افزارهای امنیتی شرکت Bitdefender:

* تکنولوژی Bitdefender Autopilot: این تکنولوژی انحصاری این امکان را می*دهد تا کاربر بدون کوچکترین دخالتی، امنیت سیستم خود را به آسانی تأمین کند، چرا که این تکنولوژی به برنامه کمک می*کند تا بهترین تصمیمات امنیتی نظیر قرنطینه سازی، حذف فایل*های آلوده، مسدود سازی دسترسی به اینترنت را بدون دخالت کاربر اتخاذ کند.

* تکنولوژی Bitdefender Profiles: این تکنولوژی انحصاری باعث می*شود تا برنامه به طور خودکار متوجه فعالیت*های سیستم شود، برای مثال اگر مشغول انجام کار اداری هستید و یا در حال بازی کردن به سر می*برید و حتی فیلم تماشا می*کنید، برنامه هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نکرده و کارایی سیستم را بر روی فعالیت مورد نظر شما متمرکز خواهد کرد تا تجربه*ای فوق العاده داشته باشید.

* تکنولوژی Bitdefender Safego: این تکنولوژی انحصاری باعث می*شود تا بتوانید کاملاً ایمن و راحت به فعالیت در شبکه*های اجتماعی بپردازید؛ این قابلیت برنامه با مسدود سازی پروفایل کلاه*برداران در شبکه*هایی نظیر فیسبوک و توییتر به شما این تضمین را می*دهد تا در دام شیادان و کلاه*برداران نیوفتید.

* تکنولوژی Bitdefender Wallet: این تکنولوژی انحصاری با سرعت بخشیدن به خریدهای اینترنتی و ایمن سازی سایت*های بانکداری اینترنی باعث می*شود تا خریدی مطمئن و امن داشته باشید.

* تکنولوژی Bitdefender Photon: این تکنولوژی انحصاری با جستجوی تعاملی و نوین خود باعث می*شود تا برنامه هیچگونه کاهشی در عملکرد و کارایی سیستم نداشته باشد.

* تکنولوژی Two-way Firewall: این تکنولوژی انحصاری با جستجوی دو طرفه تبادلات اینترنتی امنیت کامل شما را در برابر تمامی تهدیدات اینترنتی تأمین می*کند چرا که کوچکترین فایل آلوده*ای اجازه*ی ورود به سیستم شما را نخواهد داشت.

* قابلیت Cloud Antispam: قابلیت ضد هرزنامه حالا با تکنولوژی ابری ادغام شده تا بتواند بهتر و سریع*تر از همیشه شما را از شر هرزنامه*ها و ایمیل*های تبلیغاتی خلاص کند.

* قابلیت Parental Control: این قابلیت به مدیر سیستم این امکان را می*دهد تا دسترسی سایر کاربران نظیر کودکان و فرزندان را در محیط اینترنت و حتی ویندوز محدود کرده و بتواند آن*ها را کنترل کند.


دوستان عزیز میتونید از طریق این لینک کلید فعالسازی شش ماهه رو از سایت اصلی دریافت کنید.

کافیه در صفحه مربوطه یک ایمیل معتبر وارد کنید تا کلید براتون ارسال بشه.

موفق باشید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری