CO-2014

نرم افزار Xara 3D Maker + فیلم آموزشی

1 پست در این موضوع

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14288636231.jpg

دوستان عزیز سلام

حتما پیش اومده که مشتری شما علاوه بر خود سایت از شما طراحی لوگو رو هم خواسته باشه. بطور معمول طراحان وب برای این دست کارها سراغ فوتوشاپ میرن و کلی وقت و انرژی برای طراحی لوگو صرف میکنند. اما راههای بهتری هم برای طراحی لوگو وجود داره و بهترین اونها استفاده از نرم افزار Xara 3D Maker هست.

Xara 3D Maker نرم افزاری قدرتمند و در عین حال بسیار کاربرپسند هست که به آسانی با چند کلیک و داشتن کمی خلاقیت میتونید لوگوهای بی نظیر همراه با افکتهای مختلف و حتی انیمیشن ، بسازید.

توضیحات نرم افزار در سافت98 :

ابزاریست که با محیط کاربری جذاب و استفاده بسیار آسان به کاربر این قابلیت را می دهد تا در سریعتر زمان ممکن زیباترین تصاویر و Object های گرافیکی به صورت کاملا سه بعدی پدید آورد. این ابزار برای طراحی های گرافیکی تحت وب هم بسیار مفید است، زیرا با سادگی می توان لوگو و یا تیتر سایت را به صورت سه بعدی طراحی کرده و به صورت انیمیشن های سه بعدی متحرک در صفحه وب به زیباترین شکل ممکن به نمایش در آورد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توان به افکت های متعدد و زیبای نرم افزار اشاره کرد که به سادگی می توان برروی قسمت های مورد نظر اعمال نمود. تغییر حجم و ابعاد کار بسیار آسان و به سادگی قابل تغییر است. کیفیت تصاویر ذخیره شده با این نرم افزار فوق العاده مناسب و در حد عالی نیز می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara 3D Maker:

محیط کاربری جذاب و کاربر پسند نرم افزار

قابلیت ساخت طرح های سه بعدی

قابلیت تنظیم حجم و ابعاد طرح

قابلیت ساخت لوگو ، تیتر سه بعدی برای صفحات وب

قابلیت ساخت انیمیشن های سه بعدی متحرک

ذخیره سازی با دو فرمت GIF و AVI

قابلیت ذخیره سازی و نمایش به صورت محافظ صفحه نمایش طرح

بیش از 27 طرح برای بعد دادن به Object گرافیکی

قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصویری

سازگار با نسخه های مختلف ویندوز


دانلود نرم افزار Xara 3D Maker

http://dl2.soft98.ir/Magix/Xara.3D.Maker.7.0.0.442.rar

دانلود فیلم آموزشی

MAGIX Xara 3D Maker - Tutorials

سایت سازنده

MAGIX Xara 3D Maker – 3D Software

موفق باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری