CO-2014

ساخت ویدئو آموزشی با نرم افزار جادویی Demo Builder

1 پست در این موضوع

do.php?imgf=joomlaforum.ir_14304812281.png

دوستان عزیز سلام

demo builder نام نرم افزارجادویی است که در این پست به شما معرفی میکنم. توسط این نرم افزار تنها با چند کلیک ساده میتونید کاری کنید که آموزش شما بسیار حرفه ای به نظر برسه و کاربران شما فکر کنند این آموزش با صرف وقت و تلاش فراوان، و توسط یک فرد حرفه ای ساخته شده است.

اگر کاربر متعهدی هستید و دوست دارید به دوستان خودتون در انجمن جوملا ایران کمک نمایید ;

چنانچه قصد راه اندازی وبسایت آموزشی رو داشته باشید یا میخواهید برای محصولات وبسایت خودتون ویدیوی آموزشی تهیه کنید ;

و یا یک طراح سایت حرفه ای هستید و به بهبود در کمیت و کیفیت خدمات خود می اندیشید ، بهترین گزینه پیش روی شما نرم افزار demo builder هست.

یک نمونه : برای طراحان سایتی که ایده آلیست هستند و کارشون رو در نهایت دقت و ظرافت انجام میدن ، این نرم افزار میتونه کاری کنه که یک Web Developer با دانش و حرفه ای به نظر برسید. کافیه اقدام به ساخت یک سری آموزش برای مشتریانتون کنید و اون رو به پکیج خدماتی خودتون اضافه کنید.

با این کار اولا : در نظر مشتریانتون یک فرد یا شرکت حرفه ای و کار بلد نمایان خواهید شد و ثانیا : از شر مراجعات متعدد مشتریان به بهانه های کوچک و بزرگ تا حدود زیادی خلاص خواهید شد. چراکه مشتریان شما قطعا آشنایی کمی با موضوع کاربری سایت و جوملا دارند و با بروز هر مشکل کوچکی ، شما میبایست وقت گذاشته و مشکلات ریز و درشت مشتریانتون رو مرتفع کنید. حال اگر تعداد مشتریان زیادی داشته باشید ، این دیگه جزئی از پروسه کاری نیست بلکه یک مشکل بزرگ هست که بهتره راه حلی براش پیدا کنید !!

در ضمن ، بگذریم از اینکه این کار چقدر میتونه باعث افزایش قیمت خدمات شرکت شما بشه و برای شما بهره وری مالی داشته باشه.

یکبار بسازید و مدتها استفاده کنید.

سایت نرم افزار[/url]


توضیحات soft98 در مورد نرم افزار Demo Builder 10 :

« نام یکی از نرم افزارهای حرفه ای ساخت فیلم های آموزشی است که راحتی کار را به اتمام رسانیده است و به شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک ساده ماوس و انجام فعالیت های مورد نظرتان به طور معمولی ، فیلم هایی را بدون هیچ گونه مهارت خواص بسازید که همگان فکر کنند نتیجه حاصل تلاش های بی وقفه ی یک فرد حرفه ای بوده است . اگر می خواهید تا نحوه انجام یک فعالیت نرم افزاری را با ساخت فیلم به کاربران خود* آموزش دهید کافیست تا دکمه ی ضبط را در این برنامه فشار داده و دیگر کارها را همانند گذشته انجام دهید و پس از پایان روی دکمه ی ایست کلیک کنید . بله به همین سادگی درست کردن یک فیلم آموزشی امکان پذیر خواهد بود . حال شما می توانید فیلم خود را به طور خام و بدون ویرایش ذخیره کنید و یا با استفاده از ابزارهای جالبی که برایتان قرار داده شده است بر زیبایی های آن بیافزایید . به طور مثال ضبط صدای خودتان بر روی پشت زمینه فیلم یا قرار دادن موزیک برای آن ، اضافه کردن نظرات خود به صورت متنی ، استفاده از افکت های مختلف و سایر قابلیت هایی که برای انجام این کار در نظر گرفته شده اند ، نتیجه ی نهایی کار شما را حرفه ای تر خواهد ساخت. «

قابلیت های نرم افزار Tanida Demo Builder :

  • ساخت فیلم آموزشی در سه مرحله اصلی
  • قابلیت فیلم برداری در حالت Full Motion Recording Method
  • بالاترین کیفیت در فیلم برداری و همچنین ذخیره سازی
  • ذخیره سازی با فرمت های مختلف
  • محیط شبیه سازی شده نرم افزار
  • قابلیت صداگذاری بر روی فیلم های ضبط شده و یا حتی استفاده از میکروفون
  • قابلیت ویرایش به صورت حرفه ای بر روی فیلم ها
  • قابلیت قرار دادن Object های مختلف بر روی فیلم
  • قابلیت ساخت فیلم ها به صورت Interactive
  • افکت های متعدد برای استفاده های متفاوت
  • Wizard برای عمل ذخیره سازی با فرمت های دلخواه
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز

لینک دانلود آخرین نسخه نرم افزار Demo Builder


آموزش ( ( Video Tutorials

استفاده از نرم افزار Demo Builder بسیار آسون هست و تنها با چند دقیقه بررسی و آزمون و خطا هم میشه از اون استفاده کرد اما بهتره از آموزشهای خوبی که سایت نرم افزار در اختیار کاربرانش قرار داده استفاده کنید.

در اینجا فهرست کاملی از آموزشهای نرم افزار Demo Builder رو میتونید مشاهده کنید :

Demo Builder - Tutorials


چنانچه مشکلات و کمبود وقت اجازه بده ، بنده خودم اقدام به ساخت و نشر آموزشهای مفید طراحی سایت در انجمن جوملا ایران خواهم نمود. از شما اساتید محترم که دستی بر آتش دارید و توانایی کمک به کاربران تازه کار و متوسط انجمن جوملا ایران ، خواهش میکنم که با ساخت آموزشهای ویدئویی و انتشار اونها در انجمن در جهت هرچه پربارتر شدن انجمن جوملا ایران ، گام بردارید.

ارادتمند شما - رضا عزیزی

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری