bachehayesangar

درخواست ارسال تعهدنامه برای دامنه

3 پست در این موضوع

سلام

من یه دامنه رو ثبت کردم حالا میگه برای تایید باید مدارک احراز هویتت رو ارسال کنی!

ما هم ارسال کردیم ولی یه مشکلی بود! نام خانوادگی من پسوند داره و موقع ثبت نام در ایرنیک من اونو ننوشتم

الان مدارک رو ارسال کردم دوباره میگه عدم احراز هویت به دلیل تطابق نداشتن نام خانوادگی!

بعدش برای حل موضوع نوشته باید پاسخ محرمانه رو به ایمیل info@nic.ir بفرستی

مشکل اینجاست که اصلا من نمیدونم سوالش چی بوده که حالا بخوام باسخ بدم!!!!

کسی پیشنهادی نداره؟!؟!

اگه میتونید راهنماییم کنید ممنون

اینم ایمیلشون:

سلام،

کاربر محترم؛

جهت تکمیل فرایند ثبت دامنه مورد درخواست، تعهدنامه پیوست را ارسال نمایید. در صورتیکه این تعهدنامه قبلا بابت دامنه*ی دیگری که شما صاحب امتیاز آن هستید به دستتان رسیده و آنرا ارسال کرده*اید، از تکمیل و ارسال مجدد آن خودداری فرمایید.

این تعهد باید حتماً توسط صاحب امتیاز فعلی دامنه نوشته و امضا شده باشد. ارسال کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و نوشتن درخواست در سربرگ و ارسال کپی روزنامه رسمی برای اشخاص حقوقی الزامی است. درصورت عدم تطابق مدارک ارسالی با مشخصات شناسه ثبت شده در سایت مرکز ثبت دامنه، به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد. شما می توانید متن تعهد را فاکس کرده یا ترجیحاً با مراجعه به سامانه دریافت مدارک ایرنیک به نشانی ارسال مدارک – ایرنیک و با انتخاب گزینه ثبت دامنه از بخش دامنه اقدام به ارسال تعهد نمایید.

از این پس کلیه دامنه*هایی که شما به عنوان صاحب امتیاز آن تعیین شده باشید در صورت نیاز به تعهد، به استناد این تعهدنامه تایید می*شوند

و این یکی:

سلام،

مدارک ارسالی دریافت شد و به علت عدم تطابق نام خانوادگی، شما در شناسه و مدارک ارسالی، لطفاً جهت اصلاح این موارد پاسخ محرمانه خود را فقط از طریق ایمیل تعریف شده برای این شناسه به نشانی info@nic.ir ارسال نمایید. همچنین خواهشمند است متن پیوست را تکمیل کرده و ارسال نمایید. لازم به توضیح است برای اشخاص حقیقی ارسال درخواست با امضای دستی به همراه رونوشت کارت ملی و برای اشخاص حقوقی ارسال درخواست، در سربرگ شرکت به همراه رونوشت روزنامه رسمی با مهر و امضای صاحب امتیاز با توجه به روزنامه رسمی و با قید اسم و سمت الزامی می*باشد.

شما می توانید متن تعهد را فاکس کرده یا ترجیحاً با مراجعه به سامانه دریافت مدارک ایرنیک به نشانی ارسال مدارک – ایرنیک و با انتخاب گزینه شناسه اقدام به ارسال تعهد نمایید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

چرا انقدر تاپیک رو شلوغ میکنید ؟

پاسخ سوال محرمانه رو ارسال کردید ، صبور باشید پاسخ بدند . اینکه این همه پست زدن نداره . پشتیبانی روشنه خاموشه فرم دوباره بفرستم نفرستم .

خود ایرنیک در پاسخ ایمیل به شما نتیجه رو اعلام میکنه موردی باشه به شما اطلاع میدند .

پست های اضافی حذف شد .

تاپیک بسته شد .

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری