mrsz

چگونه در 90 دقیقه کلیدواژه های مناسبی برای بهینه سازی وب سایت خود بیابیم؟

2 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

چگونه نود دقیقه کلیدواژه های مناسبی برای بهینه سازی وب سایت خود بیابیم؟

بهینه سازی وب سایت دارای فاکتور های موفقیت بسیاری است که بنظر ما پس محتوا مهمترین مسئله در بهینه سازی سایت انتخاب کلمه کلیدی مناسب است.

اگر کلمه کلیدی شما مناسب با صنف کاری و موضوع وب سایت شما نباشد این کلمه برای شما موفقیتی ایجاد نخواهد کرد یا حتی انتخاب کلمه کلیدی که جستجوی کمی را به همراه دارد و بازدید بسیار کمی را به وب سایت شما روانه میکند .

ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم ظرف مدت بک مسابقه فوتبال (90 دقیقه) چگونه کلمات کلیدی مناسبی برای وب سایت خود پیدا کنیم .

یافتن کلیدواژه مناسب یا تحقیق روی کلید واژه چیست ؟ (Keyword Research )

تحقیق کلیدواژۀ ( یا keyword researchدر واقع تکنیکی است که توسط متخصصان سئو انجام می گیرد و برای یافتن دقیق عبارات جستجویی است که توسط اشخاص در موتورهای جستجو وارد می شود)

چگونه می*توانید یافتن کلیدواژه مناسب (Keyword Research ) را در نود دقیقه انجام دهید.

هر فردی تا کنون در موقعیتی قرار گرفته است که صفحات بسیاری را در جستجو، پیش روی خود داشته باشد، و با این وجود همچنان مشتری ( یا شما ) نیاز به تحقیق کلیدواژۀ درجه یک دارد. بنابراین جایگزینی برای انجام این کار نیاز است. جستجوی در اینترنت و یاد گرفتن دربارۀ به روزترین جوانب تحقیق کلید واژه (که بسیار مهم است و باید حتما با آن مواجه شویم، حتی اگر قبلا این کار را کرده اید یا این که برای اولین بار است که این کار را انجام می دهید ) می تواند زمان بسیار زیادی بگیرد. میلیون ها مطلب در این مورد وجود دارد که می توانید بخوانید؛ در واقع 15.4 میلیون مطلب مرتبط( اگر بخواهیم دقیق باشیم )درباره این موضوع وجود دارد.

انتخاب_کلید_واژه_مناسب.png

متأسفانه، هیچ*کس آن*قدر وقت ندارد که 15400000 نتیجۀ جستجو را بررسی کرده و نتایج مربوط یا حتی صحیح را شناسایی کند. این همان دلیلی است که من محدودیت*هایی را قراردادم، تا بتوانم به برنامه*ای منسجم ، مشخص و مؤثر برای شناسایی و ارائه مؤثرترین کلیدواژه*ها در جستجوی ارگانیک برسم. (بدون توجه به نوع کاربر.)

ما این مطالعه موردی را با یک مشتری ساختگی شروع می*کنیم، Joey Antipodean ، که در محله منهتن نیویورک زندگی می*کند و واقعاً به کانگوروها علاقه دارد. درواقع ، او آن*قدر این حیوانات را دوست دارد که تصمیم گرفته است که یک وب*سایت بانام www.kangaroosnyc.com برای دیگر طرفداران اینجانور کیسه*دار بسازد ( نه به*صورت واقعی و در دسترس برای فروش در GoDaddy )، تا بتوانند سؤالات خود را درباره این حیوان بپرسند، داستانمایشان را به اشتراک بگذارند و گروهی پر جنب*وجوش و وظیفه*شناس داشته باشند.

از مجموعه ابزارهای گوگل استفاده کنید ( 40 دقیقه)

40 دقیقه وقت بگذاریم (حدود یک نیمه مسابقه فوتبال ) و از ابزارهای رایگان انتخاب کلید واژه گوگل استفاده کنیم.

فرض می*کنیم که، Joey به*درستی گوگل آنالیتیک ( GA ) و ابزار وبمستری گوگل ( GWT ) را تنظیم کرده است. و این شروع خوبی است، تا بتوانیم متوجه شویم که کدام صفحات و چه عباراتی بیشترین ترافیک ارگانیک را جذب می*کنند.

چون گوگل نمایش کلیدواژه*هایش را در گوگل آنالیتیک متوقف کرده است و آن*ها را با "not provided " جایگزین کرده است ، از گوگل آنالیتیک برای یافتن کلیدواژه مناسب ای (keyword research ) که شامل مقداری " educated guesswork" (تخمین منطقی) هست، استفاده کنید. مراحلی که می*خواهیم انجام دهیم، به*صورت زیر است:

1. به*حساب کاربری Joey در گوگل آنالیتیک وارد شوید و بر روی گزینه “ acquisition” در قسمت هدایت (navigation) سمت چپ کلیک کنید.

2. در زیر گزینۀ “acquisition” ، بر روی گزینۀ “Source/Medium” کلیک کنید.

3. درداده های اولیۀ روی صفحه، بر روی گزینه " google/organic " کلیک کنید. ( شکل یک )

4. بر روی گزینۀ "Secondary Dimension " کلیک کنید، در زیر گزینۀ "Behavior " شما صفحه فرود (Landing Page ) را خواهید یافت. ( شکل 2 )

قسمت source medium گوگل آنالیتیک

قسمت_source-medium_گوگل_آنالیتیک.png

شکل یک

گزینۀ Secondary Dimension کلیک کنید در زیر گزینۀ Behavior شما صفحه فرود Landing Page گوگل انالیتیک

گزینۀ_Secondary_Dimension__کلیک_کنید_در_زیر_گزینۀ_Behavior___شما_صفحه_فرود_Landing_Page___گوگل_انالیتیک.png

شکل دو

آنچه باقی می*ماند صفحات فرود عالی ( top landing page ) هست ( برخلاف صفحات مقصد ( destination pages )، که برای جستجوی داخلی ( internal search) هست )، و ازاینجا می*توانیم پی ببریم که کدام کلیدواژه*ها و متغیرهایشان باعث می*شوند ترافیک در سایت به وجود بیاید. همچنین می*توانیم بر اساس محتوای این صفحات متوجه شویم که قصد کاربران (users’ intent)چیست و در چه نقطه*ای از قیف تبدیل ( conversion funnel) قرار دارند.

---------------------------------------------------------------------

منبع : www.mrsz.ir

ویرایش شده در توسط amir_seddighi

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

من اضافه کنم بحث محتوا بحث مهتری نسبت به انتخاب کلید واژه هستش

اما خوب پس از درج محتوی باید در مورد انتخاب کلیدی واژه ها بسیار دقت کنید

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری