mrsz

نحوه بازاریابی در ماه رمضان

1 پست در این موضوع

راهنمای بازاریابی برندها در ماه رمضان

رمضان مانند کریسمس تبدیل به فصلی از مصرف*گرایی و توجه به خرید فزاینده شده است. بازاریاب*ها برای بهره بردن از فرصت*های بی*شمار و همچنین جلوگیری از اشتباهات پرهزینه بازاریابی در این فصل، باید از نحوه بازاریابی بهینه در این فصل آگاه باشند. در این مقاله قصد داریم به*صورت خلاصه به برخی از جنبه*های بازاریابی در ماه رمضان که در موفقیت بازاریابی فصلی در مناطق مسلمان*نشین مفید هستند، اشاره*کنیم.

پیش*زمینه*ای مختصر در مورد ماه رمضان

رمضان یک مناسبت اسلامی است که در طول نهمین ماه از تقویم قمری رخ می*دهد. مسلمانان در این ماه از هرگونه خوردن و آشامیدن در طول روز خودداری می*کنند. استعمال دخانیات نیز از این قاعده مستثنا نیست. اعضای خانواده هرروز عصر گرد هم می*آیند و پس از غروب آفتاب روزه خود را افطار می*کنند و گاهی اوقات تا ساعات اولیه صبح مانده و لحظات خوشی رو با دوستان و خانواده سپری می*کنند. برای جزئیات بیشتر می*توانید به این لینک مراجعه کنید.

بازاریابی در ماه رمضان سال 2015

قبل از اینکه وارد جزئیات درباره بازاریابی رمضان شویم لازم به ذکر است که رمضان سال 2015 از عصر هفدهم ژوئن لغایت هفده جولای رخ می*دهد و پس*ازآن نیز عید فطر هست. کمپانی*هایی که قصد تبلیغ در طول این ماه رادارند، بایستی از قبل برنامه*ریزی کنند زیرا بسیاری از شرکت*های ناشر ماه*ها قبل رزرو می*شوند. درهرحال گاهی اوقات امکان*پذیر است که حتی پس از شروع ماه رمضان نیز اقدام به ایجاد کمپین*های بازاریابی کرد.

ممکن است در این شرایط فروشگاه*هایی که خواستار تبلیغ توسط آن*ها هستید، در طول ماه رمضان دچار کمبود کارکنان شوند و یا به دلیل ساعات کاری پایین، سرعت کمتری در پاسخگویی داشته باشند،

این موارد در کشورهای مسلمان سنتی مانند عربستان سعودی بیشتر به چشم می*خورد

منبع: راهنمای بازاریابی برندها در ماه رمضان - بهینه سازی وب سایت |بهینه سازی سایت

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری