majid.fathi

استارت آپ ویکند صنعتی اصفهان + کارگاه های آموزشی

5 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

cover_swiut_360_1407.jpg

قراره یه استارتاپ ویکند توی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار بشه بلیت های افراد کسب و کارش تموم شده ولی چنتایی بلیت برای فنی ها مونده. با پیگیری که کردیم یه کد تخفیف برای بچه های جوملافروم صادر شد.

لازم نیست یک توسعه دهنده ی حرفه ایی و سطح بالا باشید. کافیه با html ، css و اصول طراحی وب و یا بخش گرافیک آشنا باشید.

استارتاپ ویکند تولید محصول پیچیده ای نیاز نداره ولی یه لندینگ پیج خوب یا یک اپ خیلی ساده میتونه یه تیم رو برنده کند.

با کد joomlaforum ثبت نام کنید و تخفیف 40% این استارت آپ استفاده کنید.

1- دوستان جوملا فرومی ما می تونیم یک تیم خوب تشکیل بدیم و یک محصول خوب در استارت آپ ارائه بدیم . ثبت نام کردید اطلاع بدید با هم در تماس باشیم.

2- از دوستان شهرهای دیگر غیر از اصفهان در هنگام پر کردن فرم نیاز به خوابگاه را پر کنند.

3- قبل رویدادشون یه تعدادی ورک شاپ برنامه ریزی شده که مربیاش واقعا متخصص هستن اگه تو استارتاپ ویکند ثبت نام کنید کد تخفیف واسه اون کارگاه ها هم میگیرین. ولی همینجوری هم میتونین ثبت نام کنید تو کارگاه ها که اتفاقا خیلی مفید و در عین حال ارزون هست.

--------------------------------

ثبت نام در استارت اپ :

http://myevent.ir/swiut

مشخصات کارگاه ها:

http://isfahan.startupweekend.ir/workshops

------------------------------

سایت استارت اپ ویکند اصفهان:

http://isfahan.startupweekend.ir/

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند. در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت نموده اند.در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا! این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.

startupweekend.ir

---------------------------

ویرایش شده در توسط majid.fathi

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

ببخشید این سوال رو می پرسم استارتاپ ویکند چیه ؟

هدفش چیه ؟

و به چکار ما میاد ؟

آدرس سایت ثبت نام هم اگه لطف کنید ممنون می شیم .

Share this post


Link to post
Share on other sites
ببخشید این سوال رو می پرسم استارتاپ ویکند چیه ؟

هدفش چیه ؟

و به چکار ما میاد ؟

آدرس سایت ثبت نام هم اگه لطف کنید ممنون می شیم .

جزییات را ببینید:

استارتاپ ویکند شهرهای ایران استارتاپ ویکند شهرهای ایران

[APARAT]wfnWr[/APARAT]

به طور خلاصه در کنار سخن رانی ها و کارگاه ها و.... هدف اصلی اینکه طوی این مدت استارت آپ ویکند چند نفر دور هم جمع می شن، یک گروه تشکیل می دن ، ایده مطرح می کنند راه کار ارائه می کنند ، اجرا می کنند و در طی این مدت استارت آپ اجرایی می کنند!! (البته نه به صورت 100% )

دوستان جوملافرومی هم اگه شرکت می کنند اعلام کنند باهم یک گروه خود تشکیل بدیم. [ghelyion] قطعا برنده ماییم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

این ویدئو را حتما ببینید:

[APARAT]cCO9D[/APARAT]

امثال در دانشگاه صنعتی هست

Share this post


Link to post
Share on other sites

راهنمای شرکت در startup weekend :

استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی - تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

این برنامه جهانی تا بحال بیش از یک هزار بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا بر*گزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. در startup weekend ایده*های زیادی مطرح می*شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا !

این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۹ شب روز جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (کمتر ۱۰۰ نفر در ۱۰ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می*گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب می*گردند ایده*ها را به کسب و کار تبدیل می*نمایند. در پایان برنامه تیم*ها پروژه*های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه*گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می*نمایند.

رویداد startup weekend برای اولین بار در کشور، در شهریور ۱۳۹۱ در شهر تهران برگزار گردید و اکنون توسط مشتاقان و داوطلبان در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد.

ویدیو آموزشی startup weekend :

معرفی

راهنمای شرکت در startup weekend

برگرفته از سایت آموزشی کائسنا

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری