amirs59

فروش پنل های وایبر و ارائه نمایندگی

4 پست در این موضوع

چرا نباید "نرم افزار ارسال انبوه وایبری" بخریم و چرا باید از "پنل های وایبر" استفاده کنیم؟! تفاوت "پنل ارسال انبوه وایبری" با "نرم افزار ارسال انبوه وایبر" در چیست؟

الف- در نرم افزار وایبر نیاز به خط موبایل برای ارسال است اما در پنل وایبر این مشکل وجود ندارد. ب- در نرم افزار ارسال انبوه وایبری شما دسترسی به بانک های شماره موبایل را ندارید اما در پنل وایبر تمامی بانک شماره موبایل کشور در زیر دستان شماست. ج- بزرگترین عیب نرم افزار ارسال انبوه وایبر مسدود شدن خط و همچنین مسدود شدن موبایل شما میباشد. بدین صورت که دیگر به هیچ عنوان بر روی خط و همچنین بر روی دستگاه موبایل مورد نظر امکان استفاده از وایبر وجود ندارد. این اتفاق بعد از 300 ارسال میفتد !! د- مشکل دیگر نرم افزار تبلیغاتی وایبر این است که نیاز به اپراتور و یک دستگاه دائم روشن متصل به اینترنت دارد، اما در پنل های تحت وب وايبر ادز شما فقط دکمه ارسال را میزنید!

در حال حاضر ای ار تیزر تنها مرجع ارائه دهنده پنل ها تخصصی ارسال انبوه تبلیغات از طریق وایبر میباشد. برای ارسال تبليغات و پیام انبوه از طریق وایبر ( Viber ) فقط با ما تماس بگیرید.

url.png استفاده کنندگان از نرم افزار وایبر معمولا افرادی می باشند که از نظر سطح معلومات و آگاهی در جایگاه مناسبی قرار دارند . به همین جهت برای تبلیغ خدمات و کالای لوکس برای این بازار هدف بسیار مناسب میباشد.

مجموعه آلما وب با بهره گیری از سرور های قدرتمند و گران قیمت در داخل و خارج از کشور و با بهره گیری از دانش برنامه نویسی خود توانسته است بستری مناسب برای استفاده تبلیغاتی از نرم افزار بسیار پر طرفدار وایبر را ایجاد و در دسترس عموم قرار دهد. از فواید ارسال انبوه توسط وایبر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ارسال پیام های متنی تا 700 کاراکتر و تصویری تا 100 کیلو بایت در ارسال. 2- ارسال پیام با فرمت های text (متن) ، تصویر و لینک. 3- ارسال به صورت منطقه ایی، پیش شماره ای و مشاغل 4- ارسال 100% سالم بدون حتی 1 پیامک نرسیده به مخاطب! 5- در صورت خاموشی گوشی و یا عدم دسترسی گوشی مخاطب به اینترنت، ارسال مجدد پیام و رسیدن 100% به مخاطب پس از روشن شدن گوشی و یا دسترسی به اینترنت. وایبر Viber یک نرم*افزار پیام* رسان VoIP (انتقال صدا روی پروتکل اینترنت) برای تلفن های هوشمند است که توسط شرکت Viber Media ساخته شده. با نصب نرم افزار Viber و دسترسی به اینترنت می توانید توسط موبایلتان به صورت کاملا رایگان صحبت کنید و MMS یا SMS ارسال کنید.

324328-viber-for-android.jpg

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از :

- بدون هیچگونه هزینه اضافی

- کاملاً رایگان و بدون آگهی

- پشتبانی از اکثر سیستم عامل ها

- استفاده حتی با اینترنت موبایل GPRS

- اعلام تماس ناموفق

- کیفیت خوب صدا

- و…

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی